پروژه جدید انیمیشن «دنیای سوپر ماریو برادرز»

پروژه جدید انیمیشن «دنیای سوپر ماریو برادرز»

شرکت‌های ایلومینیشن و نینتندو از همکاری جدید خود برای تولید یک فیلم انیمیشن جدید مبتنی بر دنیای «سوپر ماریو برادرز» خبر دادند. این دو شرکت پیشتر با همکاری در ساخت فیلم «سوپر ماریو برادرز» که در سال گذشته عرضه شده بود، توانستند بیش از 1.3 میلیارد دلار فروش کسب کنند و به دومین فیلم پرفروش سال 2023 تبدیل شوند. با اینکه هنوز مشخص نیست فیلم جدید بر چه شخصیت‌هایی تمرکز خواهد داشت، ولی قرار است این فیلم در تاریخ 3 آوریل 2026 در آمریکا و بازارهای جهانی دیگر اکران شود.

کریس ملداندری، بنیانگذار و مدیرعامل ایلومینیشن و شیگرو میاموتو، مدیر نماینده و همکار نینتندو، که یکی از چهره‌های شناخته‌شده در دنیای بازی‌های ویدئویی است، به عنوان تولیدکنندگان این پروژه جدید معرفی شدند. همکاری نزدیک آنها با فیلمسازان، این اطمینان را به طرفداران داد که فیلم جدید نیز مانند اثر قبلی، وفادار به جوهره بازی‌های ویدئویی خواهد بود.

آرون هوروات و مایکل جلنیک، که فیلم قبلی «سوپر ماریو برادرز» را کارگردانی کرده بودند، قرار است این دنباله انیمیشنی را نیز کارگردانی کنند. همچنین، متیو فوگل که نویسنده فیلم قبلی بود، مسئولیت نوشتن فیلمنامه این اثر جدید را بر عهده خواهد داشت. این فیلم توسط یونیورسال پیکچرز و نینتندو تامین مالی شده و به صورت جهانی توسط یونیورسال پیکچرز توزیع خواهد شد.

اخبار این فیلم جدید در «روز ماریو»، جشن سالانه‌ای که نینتندو برای ارائه تخفیف‌هایی روی بازی‌ها و دستگاه‌ها برگزار می‌کند، اعلام شد. میاموتو در این خصوص اظهار داشت که داستان فیلم جدید شاد و جذاب خواهد بود و این بار قصد دارند دنیای ماریو را بیش از پیش گسترش دهند.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل