فیلم دختران بدجنس؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم دختران بدجنس؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم دختران بدجنس یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Mean Girls 2024 آشنا شویم.

ژانر فیلم سینمایی دختران بدجنس کمدی و موزیکال است. این فیلم در رده‌بندی PG-13 قرار گرفته است و برای کودکان خردسال مناسب نیست. فیلم Mean Girls 2024 بر اساس فیلم معروف دیگری به همین نام تولید شده است که تینا فی (Tina Fey) در تولید آن فیلم نیز به ایفای نقش پرداخته بود. همچنین آن فیلم بر اساس کتاب Queen Bees and Wannabes تولید شده بود. کارگردانی این فیلم را سامانتا جین (Samantha Jayne) و آرتورو پرز جونیور (Arturo Perez Jr) بر عهده داشته‌اند که اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند این دو نیز بود.

تاریخ اکران فیلم دختران بدجنس 8 ژانویه 2024 برابر با 18 دی 1402 بود که در New York City به نمایش درآمد. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان انگوری رایس (Angourie Rice)، رنی رپ (Reneé Rapp)، اولی‌ای کروالیو (Auliʻi Cravalho) و کریستوفر براینی (Christopher Briney) را نام برد. همچنین مدت زمان فیلم Mean Girls 2024 حدود 1 ساعت و 52 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی فیلم سینمایی دختران بدجنس خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم دختران بدجنس

فیلم Mean Girls 2024

به طور خلاصه فیلم سینمایی دختران بدجنس داستان Cady را دنبال می‌کند که دانش آموز جدید یک مدرسه است. در آن‌جا گروه دختران معروف مدرسه از او استقبال می‌کنند اما پس از مدتی رئیس این گروه Regina با او مشکل پیدا می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Mean Girls 2024 را تماشا کنید.

بازیگران فیلم دختران بدجنس

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی دختران بدجنس و نام‌های شخصیت‌هایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

انگوری رایس

انگوری رایس یک بازیگر استرالیایی است که در تاریخ 1 ژانویه 2001 در Sydney متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم‌های Spider-Man و سریال Mare of Easttown را نام برد. او همچنین AACTA Award دریافت کرده است. انگوری رایس در فیلم دختران بدجنس در نقش کاراکتر Cady حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

رنی رپ

رنی رپ یک خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 10 ژانویه 2000 در ایالت North Carolina متولد شد. اولین آلبوم موزیک استودیویی او در سال 2023 منتشر شده بود. او در ابتدا با ایفای نقش در تئاتر برادوی Mean Girls شناخته شد و سپس در فیلم Mean Girls 2024 دوباره در نقش کاراکتر Regina بازی کرد.

اولی‌ای کروالیو

اولی‌ای کروالیو یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 22 نوامبر سال 2000 در ایالت Hawaii متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان مجموعه انیمیشن Moana را نام برد که در آن صداپیشه کاراکتر Moana بوده است و برای ایفای این نقش Annie Award دریافت کرده است. اولی‌ای کروالیو در فیلم دختران بدجنس در نقش کاراکتر Janis بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کریستوفر براینی

کریستوفر براینی یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 24 مارس 1998 در ایالت Connecticut متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Dalíland را نام برد. کریستوفر براینی در فیلم Mean Girls 2024 به ایفای نقش کاراکتر Aaron پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد فیلم دختران بدجنس و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم Mean Girls 2024 و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 5.8 از 10، 70 از 100 و 58 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم دختران بدجنس به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Slashfilm / کلانجلو: 80

این فیلم یک ترکیب سرگرم کننده و به طور کامل جذاب از هر دو دوره Cady، Regina، Gretchen، Karen، Janis و Damian است.

Arizona Republic / بیل گودی کونتز: 80

تقریبا پس از گذشت نیمی از این فیلم متوجه شدم که بین خنده‌ها همه مدت لبخند می‌زدم. فیلم Mean Girls 2024 ممکن است به طور کامل جذاب نباشد اما اوقات خوشی را در سینما به همراه دارد.

Movie Nation / راجر مور: 75

مثل همیشه سرگرم کننده است و از آنچه که به یاد می‌آورید بحث برانگیز و جسورانه‌تر است.

The Guardian / پیتر بردشاو: 60

در طول مدت این فیلم خنده و سرگرمی فراوان است.

ReelViews / جیمز براردینلی: 50

بخش‌های موزیکال را که از فیلم Mean Girls 2024 (به کارگردانی تازه‌واردها سامانتا جین و آرتورو پرز جونیور) حذف کنید، شبیه به یک کپی آماتور از نسخه اصلی فیلم دختران بدجنس می‌شود. آهنگ‌های اغلب ناخوشایند را به آن اضافه کنید و این فیلم به یک تجربه به طور واضح بسیار سخت تبدیل می‌شود.

Little White Lies / هانا استرانگ: 40

نتیجه یک فیلم نوجوانانه با بحران هویت است.

Observer / رکس رید: 25

هنوز مدت زیادی از سال 2024 نگذشته است اما من به طور جدی شک دارم که در ماه‌های آینده فیلمی بدتر از فیلم Mean Girls 2024 منتشر شود.

Austin Chronicle / جنی نالف: 20

یک بازسازی صحنه به صحنه از فیلم قبلی می‌توانست روحیه مدرسه‌ای بیشتری از فیلم Mean Girls 2024 داشته باشد.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم Mean Girls 2024 پرداختیم و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت کردیم. اگر از فیلم های کمدی و موزیکال خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای فیلم دختران بدجنس بیشتر آشنا شوید، می‌توانید این فیلم را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم Mean Girls 2024 و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم 2024 دیگری تماشا کرده‌اید که مقاله آن در این سایت موجود نیست و آن را به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل