هتل آپارتمان نوساز مشهد نزدیک حرم، آدرس و امکانات

هتل آپارتمان نوساز مشهد نزدیک حرم، آدرس و امکانات

مطمعناً افرادی که به قصد زیارت به مشهد مقدس سفر می‌کنند، مایلند که نزدیکترین هتل به حرم امام رضا را انتخاب کنند. این موضوع باعث شده که در مشهد تراکم هتل‌های متنوع از جمله هتل آپارتمان نوساز مشهد در اطراف حرم بسیار بالاتر باشد. در سال‌های اخیر هتل آپارتمان‌هایی با معماری لوکس در اطراف مشهد احداث شده‌اند که می‌توانند مکان‌های اقامتی مناسبی برای مسافران درنظر گرفته شوند. این هتل‌ها علاوه‌بر نوساز بودن، خدمات جدیدی دارند که زائران می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند.

علت اصلی محبوبیت هتل آپارتمان‌ها در مشهد قیمت مناسب، دارا بودن آشپزخانه مجزا و همچنین ویژگی‌های یک آپارتمان نقلی است. همچنین امکان رزرو این هتل آپارتمان‌ها حتی برای خانواده‌های پرجمعیت هم وجود دارد و از این نظر باعث صرفه جویی در هزینه اسکان در مشهد می‌شود. این هتل آپارتمان‌ها حتی در اقامت‌های بلند مدت نیز باعث خستگی مسافران نمی‌شوند. از جمله هتل آپارتمان‌های نوساز نزدیک حرم در مشهد مقدس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل را می‌توان بهترین هتل آپارتمان نوساز مشهد دانست. فاصله هتل آپارتمان ملل تا حرم مطهر تنها با 5 دقیقه پیاده روی قابل طی کردن بوده و دارای چشم اندازی رو به حرم است. این هتل آپارتمان یک ستاره دارای سوئیت‌هایی در قالب دونفره، یک خوابه، دوخوابه و کانکت شش نفره هستند. در هتل آپارتمان ملل امکاناتی مانند کافی شاپ، سرویس فرنگی و اینترنت برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد. این هتل 8 طبقه، دارای بیش از 30 اتاق با ابعاد متنوع است. هتل آپارتمان ملل همچنین تا مراکز گردشگری مانند بازار امام رضا، خانه توکلی تاریخی، مجتمع تجاری آرمان و گنبد سبز فاصله نزدیکی دارد.

  • آدرس: میدان بیت المقدس ، خیابان امام رضا 1

هتل آپارتمان اسپینو مشهد

ساختمان 7 طبقه هتل آپارتمان اسپینو مشهد در خیابان 17 شهریور قرار دارد. این هتل دارای 36 اتاق و ظرفیت 112 نفر است. این هتل 3 ستاره دارای اتاق‌هایی در قالب دوتخته توئین و دبل، سه تخته، چهار تخته، دو تخته هافبرد، سه تخته فولبرد و چهار تخته است. در همه این اتاق‌ها امکاناتی از قبیل اینترنت، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد. علاوه‌بر این، در هتل آپارتمان اسپینو امکاناتی از قبیل سونا، جکوزی، رستوران و کافی‌شاپ برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد. رستوران این هتل با سرو همه وعده‌های غذایی میزبان خوبی برای زائران حرم مطهر امام رضا (ع) است.

  • آدرس: خیابان هفده شهریور، خیابان عنصری شرقی پلاک ۲۰

هتل آپارتمان آرمان مشهد

هتل آرمان با داشتن 291 اتاق یکی از بزرگ‌ترین مراکز اقامتی در جوار حرم محسوب می‌شود. این هتل آپارتمان نوساز مشهد دارای امتیاز سه ستاره و امکاناتی از قبیل استخر، رستوران، پارکینگ، سرویس ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، سالن ورزشی، سوئیت و ترانسفر فرودگاهی است. هتل 9 طبقه آرمان دارای چشم اندازی روبه حرم مطهر امام رضا است و تنها 5 دقیقه با باب الرضا فاصله دارد و به مراکز خریدی مانند بازار رضا و بازار مولوی نزدیک است. این هتل علاوه‌بر داشتن آپارتمان یک خوابه دونفره، آپارتمان دوخوابه سه نفره و آپارتمان کانکت دارای اتاق‌های دوتخته برای اسکان مسافران نیز است.

  • آدرس: خیابان نواب صفوی، نبش نواب صفوی ۱۲

هتل آپارتمان مهر مشهد

بنای سفید رنگ و آینه‌ای هتل آپارتمال مهر در خیابان امام رضا دیده می‌شود. این هتل در سال 1380 با داشتن 9 طبقه و ظرفیتی بالغ بر 200 تخت پذیرای مسافران است. هتل آپارتمان مهر دارای لابی با ظرفیت 30 نفر و اینترنت رایگان است. این هتل 2 ستاره فاقد استخر بوده، ولی امکانات قابل قبولی مانند کافی شاپ، رستوران، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ است. از جمله مزایای هتل آپارتمان مهر می‌توان به چشم انداز روبه حرم آن اشاره کرد. هتل آپارتمان مهر دارای مراکز اقامتی از جمله آپارتمان یک‌خوابه دونفره، آپارتمان یک‌خوابه دونفره، آپارتمان یک‌خوابه سه نفره، آپارتمان یک‌خوابه چهار نفره، آپارتمان یک‌خوابه پنج نفره و آپارتمان یک‌خوابه شش نفره است که می‌توان آن را رزرو کرد.

  • آدرس: ، خیابان امام رضا، خیابان امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل بشری در سال 1388 افتتاح شد و به‌دلیل بازسازی که در سال 1395 روی آن انجام شده یکی از هتل آپارتمان های نوساز مشهد محسوب می‌شود. هتل آپارتمان بشری دارای 10 طبقه و بیش از 300 اتاق و سوئیت برای میزبانی از زائران حرم مطهر رضوی است. این هتل سه ستاره امکاناتی مانند کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ، نمازخانه و لابی مجلل دارد. در این هتل همچنین امکاناتی مانند فروشگاه و غرفه برای خرید سوغاتی وجود دارد. مراکز اقامتی هتل بشری شامل اتاق یک تخته،‌ آپارتمان یک‌خوابه برای دو نفر، سوئیت برای دو نفر، آپارتمان یک‌خوابه برای سه نفر، سوئیت برای دو نفر، آپارتمان یک‌خوابه سه نفره، آپارتمان یک خوابه برای دو نفر، آپارتمان یک خوابه برای چهار نفره، سوئیت برای دو نفر، آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر و آپارتمان یک خوابه سه نفره هستند.

  • آدرس: میدان بیت المقدس، شهید اندرزگو ۸ (مقابل باب الجواد)، بین سرشور ۳ و ۵

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد

هتل آپارتمان رز طلای در دسته هتل آپارتمان نوساز مشهد قرار دارد که در سال 1398 بنا شده و دارای ۵ طبقه است. این هتل 25 مرکز اقامتی را برای رفاه حال مسافران فراهم کرده و یکی از هتل‌های لوکس و نوساز مشهد محسوب می‌شود. هتل 2 ستاره رز طلایی دارای اتاق‌هایی در قالب دوتخته فولبرد، سه تخته فولبرد، چهار تخته و پنج تخته فولبرد است که قیمت متفاوتی دارند. هتل آپارتمان رز طلایی مشهد دارای امکانات لوکسی مانند استخر،‌ لابی مجلل، کافی شاپ و رستوران است و لذت اقامت لوکس در مشهد را برای زائران فراهم می‌کند. هتل آپارتمان رز طلایی تنها 4 دقیقه با حرم مطهر رضوی فاصله دارد.

  • آدرس: میدان بیت المقدس، خیابان شیخ طوسی جنوبی ،شیخ طوسی ۹، پلاک ۳۰

هتل آپارتمان یزدان مشهد

هتل 6 طبقه یزدان مشهد، در خیابان امام رضا واقع است و تنها 6 دقیقه با باب الرضا فاصله دارد. این هتل در سال 1385 تاسیس و در سال 1397 بازسازی شد. هتل آپارتمان دو ستاره یزدان، دارای 36 مراکز اقامتی در قالب اتاق دو تخته فولبرد، اتاق دو تخته فولبرد، آپارتمان یک خواب سه نفره(فولبرد)، آپارتمان یک خواب سه نفره، آپارتمان یک خواب چهارنفره، آپارتمان یک خواب چهارنفره (فولبرد)، آپارتمان دوخواب پنج نفره(فولبرد)، آپارتمان دوخواب پنج نفره، آپارتمان دو خواب شش نفره(فولبرد) و آپارتمان دو خواب شش نفره است. لازم است بدانید که در سوئیت‌های هتل آپارتمان یزدان مشهد امکاناتی از قبیل یخچال، ظرفشویی، اجاق گاز، کمد دیواری، تخت خواب و کولر اسپیلت وجود دارد.

  • آدرس: خیابان امام رضا، خیابان امام رضا ۲، کوچه کربلا

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل