۹ اپلیکیشن خیاطی برای اندروید و iOS + لینک دانلود

۹ اپلیکیشن خیاطی برای اندروید و iOS + لینک دانلود

اپلیکیشن خیاطی یکی از برنامه‌های محبوب در میان دوستداران خیاطی است. در این مقاله قصد داریم چندین اپلیکیشن خیاطی کاربردی برای اندروید و iOS را به همراه لینک دانلود آن‌ها به شما معرفی کنیم.

با استفاده از اپلیکیشن خیاطی می‌توانید مهارت‌های خیاطی خود را ارتقا دهید و همچنین نکات و ترفندهای جالب خیاطی که تاکنون نمی‌دانستید را یاد بگیرید. این برنامه‌ها برای افراد مبتدی و حرفه‌ای طراحی شده‌اند و در میان کاربران و علاقه‌مندان به دوخت و دوز بسیار محبوب هستند. مزیت این برنامه‌ها این است که هر شخص با هر میزان دانش و اطلاعات در زمینه خیاطی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. در ادامه این مقاله چندین اپلیکیشن خیاطی کاربردی برای کاربران اندروید و iOS را به همراه لینک دانلود آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین اپلیکیشن‌های خیاطی برای اندروید و آیفون

 

اپلیکیشن خیاطی و دوخت و دوز در میان کاربرانی که به خیاطی علاقه دارند و یا در حال آموزش خیاطی هستند بسیار پرطرفدار و محبوب است. خیاطی یکی از سالم‌ترین و آرامش‌ بخش‌ترین فعالیت‌ها است؛ زیرا به پیشرفت خلاقیت شما کمک می‌کند و مغزتان را فعال می‌کند. خیاطی کردن برای هر سنی مناسب است، به خصوص برای نوجوانان و جوانان؛ زیرا این کار آن‌ها را مشغول و سرگرم نگه می‌دارد و به آنان می‌آموزد که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید صبور باشند و تلاش کنند. خوشبختانه برنامه‌های خیاطی بسیاری وجود دارند که می‌توانند به شما در آموزش خیاطی و خلق ایده‌های جذاب برای دوخت لباس‌های مختلف کمک کنند.

۱. اپلیکیشن Stash Hub

اپلیکیشن خیاطی Stash Hub

برنامه Stash Hub یک اپلیکیشن برای کسانی است که به‌صورت حرفه‌ای خیاطی می‌کنند. با استفاده از این برنامه می‌توانید همه چیز از پارچه‌ها، الگوها، اندازه‌ها و فهرست خرید خود را در یکجا ذخیره کرده و به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این برنامه امکان اضافه کردن تصویر و لینک برای هر آیتم، امکان جستجو و فیلتر کردن موارد، آپدیت کردن اندازه‌ها و اشتراک گذاری پروژه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی را دارا است و یک ابزار مدیریت کار واقعا مفید به‌حساب می‌آید.

همچنین بخوانید :

۲. برنامه TailorMate

اپلیکیشن TailorMate یک برنامه مدیریت سفارش برای کاربران و بوتیک‌ها است. با این برنامه شما علاوه بر مدیریت سفارش‌ها، می‌توانید به ویژگی‌های دیگری مثل امکان مدیریت اندازه‌ها، ثبت فاکتورها، ویراستاری سفارش‌ها، اضافه کردن مشتریان و ارسال اطلاع‌رسانی به مشتریان دسترسی داشته باشید. البته همانطور که از ویژگی‌های برنامه مشخص است، این برنامه بیشتر برای مدیریت کارها مفید است و برای کسانی که به‌دنبال دانلود نرم افزار الگوی خیاطی اندروید هستند، مناسب نیست.

۳. برنامه SewingLab

این برنامه خیاطی زنانه، کمی با سایر گزینه‌ها متفاوت است. با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید الگوهای مختلف را با هم ترکیب کرده و ایده‌های جدید خود را روی صفحه گوشی پیاده‌سازی کنید. برنامه همچنین این امکان را به‌شما می‌دهد تا الگوهای جدیدی به آن اضافه کنید. اما این کار کمی مشکل است و باید برای استفاده از آن، صبر زیادی داشته باشید. به غیر از این، اپلیکیشن SewingLab می‌تواند انتخاب خوبی برای پیدا کردن یا خلق الگوهای جدید به‌حساب می‌آید.

۴. برنامه Learn Basic Sewing – Begginers

این برنامه، یک برنامه آموزش خیاطی در منزل است که می‌تواند مفاهیم پایه‌ای در مورد این حرفه را به کسانی که تازه می‌خواهند کار خود را شروع کنند، یاد دهد. با استفاده از آن می‌توانید به مجموعه قابل توجهی از مفاهیم پایه‌ای در کنار مفاهیم پیچیده‌تر دسترسی پیدا کنید. برنامه همچنین دارای ویدئوهای آموزشی و پروژه‌های خیاطی مختلف است تا کاربران با استفاده از آن‌ها بتوانند، مهارت‌های خود را ارتقا دهند. آموزش‌های قدم به قدم، الگوهای قابل دانلود و پشتیبانی از چندین دستگاه، از دیگر ویژگی‌های شاخص این برنامه هستند.

۵. برنامه سوکازن

این نرم افزار خیاطی فارسی، یک برنامه آموزشی است. در این برنامه می‌توانید دوره‌های آموزشی مختلف را خریداری کنید. همچنین برخی از دوره‌های آموزشی برنامه نیز به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند تا بدون نیاز به پرداخت هزینه، بتوانید با نحوه دوخت لباس‌های مختلف آشنا شوید.

همچنین بخوانید :

۶. برنامه خیاطی Dress Measurement

اگر سابقه خیاطی دارید و مدت طولانی است که کار خیاطی انجام می‌دهید، برنامه Dress Measurement گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن خیاطی می‌تواند تمام اطلاعات خیاطی شما را ذخیره کند. به عنوان مثال اگر خیاطی شغل شما است، می‌توانید به راحتی با استفاده از این برنامه اندازه‌های مشتریان خود را در آن ثبت کنید. Dress Measurement همچنین دارای گزینه‌ای برای تبدیل اندازه‌گیری‌های شما به فایل PDF است؛ بنابراین پس از اندازه‌گیری می‌توانید اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید و یا آن‌ها را چاپ کنید.

همچنین بخوانید :

نسخه ابتدایی این برنامه رایگان است، اما اگر می‌خواهید از قابلیت‌ها و آموزش‌های آن استفاده کنید، باید نسخه حرفه‌ای را به قیمت 5 دلار خریداری کنید. با نسخه حرفه‌ای این برنامه می‌توانید الگوهای منحصربه‌فرد و نامحدودی را دریافت کنید و همچنین بسیاری از نکات و کارکردهای دیگری که برای خیاطی بسیار مهم هستند را نیز آموزش ببینید.

  • دانلود برنامه Dress Measurement برای: iOS

۷. اپلیکیشن خیاطی Sew Buddy

اپلیکیشن Sew Buddy نیز برنامه محبوب دیگری برای کاربران iOS است. این برنامه به عنوان یک ردیاب کار می‌کند، اما این تنها گزینه و قابلیت آن نیست. اپلیکیشن خیاطی Sew Buddy می‌تواند به شما در ایجاد طرح‌ها و پروژه‌های مختلف خیاطی کمک کند و درباره انتخاب رنگ پارچه و هارمونی رنگ‌ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد. Sew Buddy همچنین می‌تواند عکس‌هایی که در آن قرار می‌دهید را تجزیه و تحلیل کند. تصور کنید که شخصی را در یک مهمانی دیدید و لباس او را خیلی دوست داشتید. اگر بتوانید از لباس این شخص عکس بگیرید، برنامه Sew Buddy به راحتی می‌تواند الگو و نکات مهم درباره دوخت آن لباس را به شما آموزش دهد.

  • دانلود برنامه Sew Buddy برای: iOS

۸. اپلیکیشن Sewing Patterns Lite

اگر به دنبال الگوهای خیاطی مختلفی هستید، برنامه Sewing Patterns Lite را امتحان کنید. این برنامه دارای الگوهای خیاطی متعدد برای تازه کاران و افراد حرفه‌ای است. این برنامه رایگان است و لازم نیست برای دانلود آن هزینه‌ای بپردازید؛ اما کارکردهای این اپلیکیشن در نسخه رایگان آن کمی محدود است. در این نسخه، برنامه Sewing Patterns Lite به شما ۱۰ الگوی مختلف ارائه می‌کند، اما برای دریافت الگوهای بیشتر باید نسخه حرفه‌ای آن را نصب کنید.

همچنین بخوانید :

۹. برنامه خیاطی Sewing Classes

اگر به خیاطی علاقه دارید اما هیچ دانش و مهارتی در آن ندارید، برنامه Sewing Classes گزینه خوبی برای شما است. این برنامه خیاطی را از پایه آموزش می‌دهد و دارای آموزش‌های بسیار کاربردی برای افراد مبتدی است. شما می‌توانید آموزش‌های این برنامه را ذخیره کنید و به کمک آن شروع به خیاطی کنید. شما همچنین می‌توانید الگوهای لباس‌های مختلف و دلخواه خود را در این برنامه ببینید و نحوه کشیدن آن‌ها را نیز مشاهده کنید. این برنامه برای کاربران اندروید در دسترس است و جز بهترین اپلیکیشن‌های خیاطی برای افراد مبتدی و بی‌تجربه محسوب می‌شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله چندین اپلیکیشن خیاطی کاربردی و پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید و iOS را به همراه لینک دانلود آن‌ها به شما معرفی کردیم. با استفاده از این برنامه‌های جذاب می‌توانید خیاطی را از سطح مبتدی تا حرفه‌ای دنبال کنید. این اپلیکیشن‌ها دارای فیلم‌های آموزشی و الگوهای دوخت انواع لباس‌های مختلف هستند. شما می‌توانید فیلم‌های آموزشی موجود در این برنامه‌ها را در گوشی خود ذخیره کنید. اگر به خیاطی و دوخت و دوز علاقه‌مند هستید، حتما اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مقاله را امتحان کنید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل