معرفی فیلم جان سخت ۲: سخت تر بمیر با بازی کوین هارت

معرفی فیلم جان سخت ۲: سخت تر بمیر با بازی کوین هارت

فیلم جان سخت ۲: سخت تر بمیر (Die Hart 2: Die Harte) اثری کمدی و اکشن با بازی کوین هارت است که به عنوان برداشتی از سریال Die Hart ساخته شده است.

کوین هارت (Kevin Hart)، ستاره اکشن دنیای هالیوود، این بار با یک فیلم اکشن-کمدی مهمان ما شده است. فیلم جان سخت ۲: سخت تر بمیر (Die Hart 2: Die Harter) یک فیلم آمریکایی به کارگردانی اریک اپل (Eric Appel) و براساس فیلمنامه‌ای از تریپر کلنسی (Tripper Clancy)، درک کولستاد (Derek Kolstad)، و کریستوفر آمیک (Christopher Amick) است.  ژانر فیلم Die Hart 2: Die Harte اکشن و کمدی است و این فیلم در واقع از تدوین دوباره فصل دوم سریال Die Hart به دست آمده است. در سال 2020 پخش سریال Die Hart از شبکه Quibi آغاز شد. پس از تعطیل شدن شبکه، فصل دوم این سریال در سال 2023 از شبکه The Roku Channel پخش شد. خبر ساخت فصل سوم نیز تائید شده است. تاریخ اکران فیلم سینمایی جان سخت ۲: سخت تر بمیر در سینماهای آمریکا 30 می 2024 (10 خرداد 1403) بود.

این مقاله از پلازا را به بررسی فیلم جان سخت ۲: سخت تر بمیر اختصاص داده‌ایم. در بخش اول مروری بر داستان فیلم داریم و سپس با بازیگران این فیلم اکشن- کمدی آشنا می‌شویم. در بخش نهایی نیز نگاهی اجمالی به نمرات فیلم سینمایی جان سخت ۲: سخت تر بمیر و نظرات منتقدین خواهیم داشت. پیشنهاد می‌کنیم اگر به این ژانر جذاب علاقمندید، مقاله بهترین فیلم‌های اکشن-کمدی جهان را از دست ندهید.

فهرست مطالب

خلاصه فیلم جان سخت 2: سخت تر بمیر

بررسی فیلم جان سخت ۲: سخت تر بمیر معرفی فیلم Die Hart 2: Die Harte

داستان فیلم جان سخت 2 با محوریت کوین هارت، ستاره اکشن هالیوودی، روایت می‌شود. در این فیلم کوین هارت در نقش خودش، می‌خواهد یک فیلم اکشن مبتکرانه با سکانس‌های غیرمنتظره بسازد و نام خود را به عنوان بزرگترین ستاره فیلم های اکشن در تاریخ، مطرح کند. ولی اوضاع از کنترل خارج شده و ناگهان کوین خود را قربانی یک نقشه انتقام شیطانی می‌بیند. اکنون برای زنده ماندن باید از همبازی مورد علاقه‌اش و دستیار مشتاقش کمک بگیرد.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم جان سخت ۲: سخت تر بمیر

در فیلم سینمایی Die Hart 2: Die Harte بازیگرانی نظیر بن شوارتز، ناتالی امانوئل، جان سینا و پائولا پل با کوین هارت همبازی شده‌اند. در ادامه این بخش مروری بر بیوگرافی 4 بازیگر اصلی داریم و سپس با دیگر بازیگران فیلم و نقش آنها نیز آشنا می‌شویم.

کوین هارت در نقش کوین هارت

کوین دارنل هارت (Kevin Darnell Hart) بازیگر و کمدین آمریکایی، متولد 6 جولای 1979، برابر با 15 تیر 1358، در فیلادلفیا است. او فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان کمدین آغاز کرد و پس از کسب چند جایزه در این حیطه، در سال 2001 با سریال Undeclared نامش به عنوان یک بازیگر مطرح شد. کوین هارت با آثاری نظیر فیلم Central Intelligence (2016)، فیلم‌‌های جومانجی، از 2017 تا کنون، و فیلم  Captain Underpants: The First Epic Movie (2017) شناخته می‌شود. وی سازنده و یکی از ستارگان برنامه  Real Husbands of Hollywood که بین سال‌های 2013 تا 2016 پخش می‌شد.

ناتالی امانوئل در نقش ران ویلکاکس

ناتالی جوآن امانوئل (Nathalie Joanne Emmanuel) بازیگر بریتانیایی، متولد 2 مارس 1989 (11 اسفند 1367) در انگلستان است. او بازیگری را از دهه 1990 با تئاتر آغاز کرد. در سال 2006 با سریال تلویزیونی Hollyoaks  قدم به تلویزیون گذاشت. ناتالی با نقش میساندری در سریال بازی تاج و تخت به شهرت بین‌المللی رسید. این نقش‌آفرینی جایزه امپایر و 6 نامزدی دیگر در جشنواره‌های مختلف را برای او به ارمغان آورد. از دیگر کارهای او می‌توانیم فیلم maze Runner: The Death Cure (2018)، فیلم‌های Fast & Furious (2015-2023) و فیلم Megapolis (2024) را نام ببریم.

همچنین بخوانید :

بن شوارتز در نقش آندره

بنجامین جوزف شواترز (Benjamin Joseph Schwartz) بازیگر و کمدین آمریکایی، متولد 15 سپتامبر 1981 (24 شهریور 1360) در شهر نیویورک است. او از سال 2006 وارد عرصه بازیگری شد و در سال 2010 با نقش ژان-رالفیو در سریال Parks and Recreation به شهرت رسید. او گوینده شخصیت سونیک خارپشته در فیلم‌های Sonic the Hedgehog (2020, 2022)، و شخصیت رندی در انیمیشن سریالی Randy Cunningham: 9th Grade Ninja بوده است. در میان جدیدترین آثار تلویزیونی وی نیز می‌توانیم سریال کمدی Space Force (2020-2022) و سریال The Afterparty (2022-2023) اشاره کنیم.

همچنین بخوانید :

پائولا پل در نقش سینتیا

پائولا پل (Paulla Pell) نویسنده کمدی، تهیه‌‌کننده، و بازیگر آمریکایی متولد 15 آوریل 1963 (26 فرودرین 1342) در ایالت ایلینویز است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1991 آغاز کرد و بیش از هرچیز برای نویسندگی برنامه Saturday Night Live (1995-2020) شناخته می‌شود. او به عنوان نویسنده‌ی مراسماتی نظیر اسکار و گلدن گلوب نیز کار کرده است. پائولا در انیمیشن Inside Out و انیمیشن سریالی Big Mouth به عنوان صداپیشه حضور داشته است. در حوزه بازیگری می‌توانیم آثاری نظیر فیلم Sisters (2015)، فیلم Other People (2016) و فیلم Wine Country (2019) را نام ببریم. او از سال 2021 به عنوان یکی از بازیگران اصلی در سریال Girls5eva حضور داشته است.

در فهرست زیر نام و نقش دیگر هنرپیشه های فیلم جان سخت 2 را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • جان سینا (John Cena) در نقش آقای 206
  • گرگ کریک (Greg Kriek) در نقش سوئدی
  • ملیسا پونزیو (Melissa Ponzio) در نقش دبرا سایمون
  • آلن مک‌کلوین (Alon McKlveen) در نقش مسئول پذیرش
  • فارست کونولی (Forrest Conoly) در نقش حراست
  • برندون مورگان (Brandon Morgan) در نقش مدیر بازرگانی
  • لاتریشیا آکاقبمه (LaTricia Akhagbeme) در نقش ماساژور
  • استیسی هال (Stacy Hall) در نقش آرایشگر
  • دیوید چان (David Chan) در نقش داروساز
  • جی هکتور (Jay Hector) در نقش روزنامه‌نگار
  • الیویا پارک (Olivia Park) در نقش متخصص تغذیه
  • الکس دوفین (Alex Dauphin) در نقش گریمور
  • هنری لاو (Henry Law) در نقش کوهنورد

نقد فیلم Die Hart 2: Die Harte

همانطور که در مقدمه اشاره شد، فیلم جان سخت ۲: سخت تر بمیر در واقع نسخه سینمایی از فصل دوم سریال Die Hart است. تاکنون 2 فصل این سریال منتشر شده و با توجه به استقبال خوب بینندگان و منتقدین، ساخت فصل سوم آن نیز تائید شده است. علیرغم استقبال خوب منتقدین (با 80% نقد مثبت در راتن تومیتوز) و استقبال نسبتا خوب بینندگان (با امتیاز 5.3 از 10 در وبسایت IMDb) از این سریال، متاسفانه فیلم سینمایی Die Hart 2: Die Harte نتوانست در حد و اندازه سریال خود ظاهر شود.

فیلم Die Hart 2: Die Harte نمره بسیار کمی از بینندگان گرفته و امتیاز آن در وبسایت IMDb، براساس حدود 37000 رای، 4.2 از 10 است. منتقدین نیز علاقه‌ای به فیلم نداشته و نقدهای کمی برای آن نوشته شده است. در ادامه نگاهی به این نقدها داریم.

Movie Nation/ راجر مور:

این تجربه فقط سبب شده کوین هارت در مقابل و پشت دوربین خجالتی‌تر شود. او در فیلم نقش یک ستاره کمدی احمق ثروتمند را بازی می‌کند که تصمیم می‌گیرد بدلکاری‌هایش را خودش انجام دهد و برای اخراج بدلکارش، بهایی می‌پردازد. هر فضیلتی که در دعواها و تعقیب و گریزهای فیلم وجود دارد، که تعداد آنها زیاد هم نیست، در سایه این واقعیت که شاید یک خنده در دنباله آن بیاید، محو می‌شود. تو قبلا بامزه بودی، جوک درست می‌کردی، شخصیت‌های بامزه‌ای را در فیلم‌ها بازی می‌کردی. این؟ این فقط محتواست که از مغز شما بیرون می‌ریزد.

خنده‌های فیلم پیش از آغاز تیتراژ نهایی، به پایان می‌رسند. اکنون قضیه فراتر از بازی شده است و او همچنان این کار را انجام می‌دهد. او به این کار ادامه می‌دهد تا زمانی که نتفلیکس و آمازون شواهد کافی برای اینکه دیگر کسی بازی کوین هارت را نگاه نمی‌کند، داشته باشند.

Inner East Review/ کریس کندی:

علیرغم اینکه من واقعا به فیلم‌ها و کمدی‌های کوین هارت علاقه ندارم، ولی از روحیه شوخ‌طبع او در برنامه اخیر تام بردی در نتفلیکس خوشم آمد و به همین دلیل دست روی فیلم Die Hart 2: Die Harte گذاشتم. آماده‌‌ا‌م تا این فیلم جدید کوین هارت که مستقیما در آمازون ساخته شده است را بررسی کنم. …. من با یک ذهن مثبت و با روحیه‌ای که فیلم در آن ساخته شده بود، و بدون هیچگونه انگیزه فکری، آن را تماشا کردم و به همان اندازه سرگرم شدم…..در میان همه بازیگران نقش مکمل، جان سینا که در سریال نیز حضور دارد، از همه سرگرم‌کننده‌تر است. اما کوین هارت نیز فوق‌العاده است، او بسیار کاریزماتیک و مبارزات وی شایسته تقدیر است.

سخن پایانی

از اینکه بار دیگر با یکی از مقالات پلازا در زمینه معرفی فیلم و سریال همراه شدید، سپاسگذاریم. در این مقاله به معرفی فیلم Die Hart 2: Die Harte پرداختیم، داستان آن را خواندیم، با بازیگران فیلم آشنا شدیم و نگاهی به نمرات فیلم داشتیم. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ آیا فیلم جان سخت ۲: سخت تر بمیر را تماشا کرده‌اید؟ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق بخش “دیدگاه شما” در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل