فهرست بهترین بازی‌های هیلو از نظر گیمرها

فهرست بهترین بازی‌های هیلو از نظر گیمرها

سری بازی های هیلو از زمان عرضه تا به امروز مورد توجه گیمرهای بسیاری قرار گرفته است. اگر تصمیم دارید با بهترین بازی Halo آشنا شوید کافیست که این مقاله را دنبال نمایید؛ زیرا تصمیم داریم گزینه‌های مفیدی را برایتان معرفی نماییم.

دقت داشته باشید که این مقاله مربوط به معرفی ترتیب بازی های هیلو نمی‌باشد. بلکه هدف از آماده سازی این فهرست، آشنایی شما با بهترین بازی Halo خواهد بود تا بتوانید شایسته‌ترین گزینه‌هایی که درطول سال‌های اخیر منتشر شده‌اند را بشناسید و با اطلاعات بیشتری به سراغ تجربه آنها بروید. ناگفته نماند که در این میان، می‌توانید با موارد فرعی، نظیر شخصیت های بازی هیلو نیز آشنا شوید که برای این موضوع بخش جداگانه‌ای درنظر گرفته نشده است و اطلاعات مربوط در توضیحات هر بازی، درج خواهد شد.

فهرست مطالب

بهترین بازی Halo

امروزه بازی‌های بسیاری در ژانرهای اکشن و تیراندازی منتشر شده است که بسیاری از آنها شباهت بالایی به سری بازی های هیلو دارند؛ در همین راستا، اگر مایل هستید بهترین بازی هیلو را بشناسید، کافیست که این مقاله را دنبال کنید؛ زیرا بدون چشم داشت به ترتیب بازی های هیلو، تصمیم داریم که بهترین آنها را برایتان معرفی نماییم تا شما عزیزان بتوانید عناوین برجسته هالو را بهتر بشناسید. در ادامه این مقاله پلازا به معرفی هریک از بازی‌ها خواهیم پرداخت.

1. بازی Halo: Reach

بازی Halo: Reach

  • پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس ۳۶۰، اکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز
  • سال انتشار: 2010

بازی Halo: Reach به لطف گرافیک برجسته خود هنوز هم یکی از بهترین بازی‌های هیلو و شناخته می‌شود. در این بازی جذاب شاهد ساختارهای اولیه بسیار خوبی خواهید بود که برای ساخت آن از آزمایش‌های جسورانه و مکانیک‌های پیشرفته استفاده شده است. در ساخت این بازی به هیچ وجه از بخش‌های فرعی که سبب گمراه شدن گیمر از خط داستانی خواهد شد استفاده نشده است اما برای سفارشی‌سازی بخش‌های مختلف بازی، نظیر اسپارتان، می‌توانید به تجربه بسیار خوبی دسترسی پیدا کنید؛ زیرا سازنده بازی در این زمینه المان‌های بسیاری را برای شما در نظر گرفته است.

همچنین بخوانید :

حالت تهاجم چند نفره بازی به صورت نامتقارن شکل گرفته که موضوع می‌تواند شما را در برابر مسابقات هیجان انگیز و غیرقابل پیش‌بینی قرار دهد. وجود چالش‌های روزانه و هفتگی می‌تواند گیمرها را مجبور به سفارش سازی و تقویت شخصیت خود نماید زیرا در این زمینه شانس بیشتری برای کسب پاداش‌ها خواهند شد و با قدرت و سرعت بالاتری می‌توانند از سطح رقبا عبور کنند.

2. بازی Halo 3

  • پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس ۳۶۰، اکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز
  • سال انتشار: 2007

بازی هیلو ۳ بدون شک یکی از بهترین بازی‌های چند نفره و گروهی بود که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و توانست آغازگر نسل جدیدی از بازی‌های بتل آنلاین در زمان خودش باشد. این بازی تیراندازی و جذاب با گیم پلی اعتیادآوری که در اختیار داشته می‌تواند شما را با جملات منطقی و خوبی مواجه نماید که در طول خط داستانی بازی می‌توانید با نقشه‌های متنوعی برای ماموریت‌های چند نفره آشنا شوید. سبک و حالت کمپین کلاسیک هنوز هم در این بازی در اوج خودش قرار داشته که با دستیابی به سلاح‌های مختلف و وسایل نقلیه پویا می‌توانید از همکاری‌های مشترک خود با سایر گیمرها لذت ببرید.

3. بازی Halo: Combat Evolved

  • پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس ۳۶۰، مایکروسافت ویندوز، مک‌اواس، ایکس‌باکس، سیستم عامل مک کلاسیک
  • سال انتشار: 2001

بازی Halo: Combat Evolved یکی از قدیمی‌ترین عناوین منتشر شده از سری بازی‌های هیلو می‌باشد که برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ برای پلتفرم ایکس باکس منتشر شد. بدون شک این بازی یکی از تاثیرگذارترین گزینه‌های موجود در سبک بازی‌های تیراندازی در تمام دوران می‌باشد که توانست آغازگر نبردهای فضایی و جریانات جدید در زمان خودش تا به امروز شود.

همچنین بخوانید :

سطح کتابخانه‌ای و بخش‌های گسترده این بازی به اندازه‌ای جذاب و هیجان انگیز بود که می‌توانست گیمرها را با ماموریت‌ها و سفرهای بسیاری مواجه نماید که تا آن روز کمتر کسی فکرش را می‌کرد که بتواند با چنین بازی خوبی مواجه شود. در کنار این مورد طراحی بازی نسبت به سال انتشار در سطح خوبی قرار داشت که موضوع می‌تواند شما را با داستان و طراحی مناسبی مواجه نماید.

4. بازی Halo Infinite

  • پلتفرم‌ها: اکس‌باکس سری اکس و سری اس، اکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز
  • سال انتشار: 2021

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های هیلو در سال ۲۰۲۱ منتشر شد که به هیلو اینفینیت معروف است. این بازی به عنوان بخشی از بیستمین سالگرد مجموعه هیلو منتشر شد که توانست با طراحی خیره کننده خود، بسیاری از انتظاراتی که از این عنوان در فضای مجازی منتشر شده بود به سرانجام برسد. این بازی اکشن و تیراندازی در فصل جدید خود با قوس داستانی کورتانا همراه بوده که با ایجاد احساس مرتبط بودن نسبت به نسخه‌های قبلی، می‌تواند شما را با یکی از بهترین بازی‌های هیلو مواجه نماید. اگر به دنبال آن هستید تا اطلاعات بیشتری را از این بازی به دست آورید بد نیست بدانید که این عنوان متمرکز بر کمپین و خط داستانی بوده است که در کنار این موضوع با پیشرفت‌های ظاهری و جزئیات کاربردی همراه بوده است. با اینکه بسیاری از بخش‌های بازی در حالت آنلاین رایگان بوده اما باز هم این بازی در بخش پولی توانست بازخوردهای خوبی را برای سازنده به همراه داشته باشد.

5. بازی Halo 3: ODST

  • پلتفرم‌ها: اکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس ۳۶۰
  • سال انتشار: 2009

بازی Halo 3: ODST در سال ۲۰۰۹ برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد که توانست جایگاه تثبیت کننده‌ای را در میان سری بازی‌های هیلو به دست آورد. این بازی به شما اجازه نقش آفرینی به عنوان یک اسپارتن را نمی‌دهد اما در این زمینه باید با کمک سلاح‌ها و میراث‌هایی که از عناوین گذشته در اختیار دارید، به دنبال نابودسازی دشمنان بروید و خود را به عنوان یک سرباز فوق العاده و شکست ناپذیر که دارای تغییرات ژنتیکی نمی‌باشد، به جهانیان معرفی کنید.

همچنین بخوانید :

در طول این بازی با مجازات‌های بسیاری مواجه خواهید شد که باید از تمامی آنها جان سالم به در ببرید تا بتوانید به ماموریت‌های بعدی که از سوی سازنده برایتان در نظر گرفته شده است، دسترسی پیدا کنید. روایت کلی بازی در حالت کمپین رتباط عالی آن با خط داستانی بازی می‌تواند شما را با مجموعه عالی از ماموریت‌های حالا مواجه نماید که با وفاداری به نسخه‌های اصلی گیم پلی خوبی را برای سرگرمی ارائه خواهد داد.

6. بازی Halo 2

  • پلتفرم‌ها: اکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز
  • سال انتشار: 2004

بازی هیلو ۲ با اینکه در سال ۲۰۰۴ منتشر شد، توانست بازخوردهای بسیاری را در میان گیمرهایی که در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس باکس حضور داشتند، جذب نماید. ماهیت اصلی این بازی بر اساس ماموریت‌های کمپینی جریان داشته که یکی از مهم‌ترین عناصر اصلی آن حالت آنلاین بازی بوده که می‌تواند شما را برای زمان کوتاهی سرگرم نماید. این زمان کوتاه با ویژگی‌ها و نقطه عطف بسیاری همراه خواهد بود، اما موضوعی که سبب شد این بازی در رتبه ششم این فهرست قرار بگیرد، عملکرد نه چندان مناسب آن و راضی نبودن گیمرها از ویژگی‌های خواستاری و سفارشی‌سازی بوده است که بازی نتوانست آنها را به ارمغان بیاورد. به طور کلی در بازی هیلو ۲ شاهد بهبود کیفیت ظاهری بازی در بخش کمپین بودیم که این موضوع سبب روی کار آمدن محیط‌های خطی و تیراندازی‌های پوششی شد که گیمرها می‌توانستند با عملکرد بهتری سراغ نابودسازی دشمنان بروند.

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی Halo به پایان رسید که در طول این مقاله به اطلاعات فرعی و حاشیه‌ای نظیر ترتیب بازی های هیلو و شخصیت های بازی هیلو اشاره شد. حال شما عزیزان می‌توانید دیدگاه خود در این زمینه را برایمان ارسال کنید و اگر در خصوص ترتیب بازی‌ها یا ساختار کلی مقاله بهترین بازی هیلو، نقد یا نظری داشتید، کافیست که در بخش نظرات با ما همراه باشید. همچنین می‌توانید دیگر عناوینی که در این فهرست قرار ندارند و از نگاه شما جزو بهترین‌های سری بازی های هیلو هستند را برایمان ارسال کنید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل