پیامک

کرم ضد آفتاب ایرانی چه مارکی بخریم؟

کرم ضد آفتاب ایرانی چه مارکی بخریم؟

کرم ضد آفتاب ایرانی چه مارکی بخریم؟

وقتی صحبت از بهترین مارک ضد آفتاب می‌شود، معمولا کسی به برندهای ایرانی اشاره‌ای نمی‌کند؛ اما واقعیت این است که ضدآفتاب‌های ایرانی سازگاری بیشتری با پوست ما ایرانی‌ها دارند و مزیت اصلی آن‌ها دقیقا تولید کرم‌های ضد آفتاب براساس اقلیم، مشخصات ژنتیکی و پایه پوست مردم همین کشور است. به‌علاوه، تست‌هایی که در طول فرایند تولید روی پوست ایرانی‌ها انجام شده است، می‌تواند دلیلی بر اثبات مناسب بودن برندهای ضد آفتاب ایرانی باشد. انتخاب کرم ضد آفتاب ایرانی ممکن است برای شما کمی سخت باشد؛ ولی یک نکته طلایی وجود دارد و آن هم انتخاب کرم مناسب، با توجه به نوع پوستتان است. از این‌رو، در ادامه به شما کمک خواهیم کرد تا متناسب با نوع پوست خود، بهترین مارک ایرانی را برای خود بخرید.

بهترین مارک کرم ضد آفتاب ایرانی چیست؟

برای پاسخ به این سوال که کرم ضد آفتاب ایرانی چه مارکی بخریم؟ باید چند عامل اساسی را در نظر داشته باشید. برای انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب، باید به چندین نکته توجه کرد؛ اولین نکته مهم در انتخاب ضد آفتاب، تطابق آن با نوع پوست شماست که یکی از اصلی‌ترین عوامل به شمار می‌آید. توجه به این موضوع باعث می‌شود که محصول به‌درستی نیازهای پوست شما را برآورده کرده و از آن در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند.

علاوه‌بر نوع پوست و درجه چربی یا خشکی آن، عوامل دیگری نیز در انتخاب ضد آفتاب نقش دارند که نباید از آن‌ها غافل شد؛ ازجمله این عوامل می‌توان به وجود مواد حساسیت‌زا برای پوست، سن، شرایط آب‌وهوایی محل زندگی، قیمت کرم ضد آفتاب، فصل استفاده و میزان SPF یا همان فاکتور محافظتی از پوست اشاره کرد؛ بنابراین، برای خرید کرم ضد آفتاب ایرانی مناسب پوست خود، مشاوره با یک پزشک متخصص یا مشاور پوست توصیه می‌شود.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب

افرادی که پوست چرب دارند، بیشتر از سایرین مستعد آکنه هستند و دلیل اصلی آن، چربی موجود در پوست است که در منافذ باز نفوذ کرده و سبب ایجاد آکنه می‌شود. بهترین کرم ضد آفتابی که این افراد می‌توانند استفاده کنند، کرم‌های فاقد چربی هستند که روی آن‌ها، برچسب OIL FREE درج شده است.

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی که توصیه می‌کنیم برای پوست چرب، لک‌دار و مستعد جوش خود استفاده کنید، شامل موارد زیر است:

  • کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر با SPF50: این کرم علاوه‌بر اینکه می‌تواند از پوست شما به خوبی در برابر آفتاب محافظت کند، یک ضد لک عالی است.
  • کرم پرودرما دارای SPF 50: اگر قصد خرید کرم ضد آفتاب ایرانی مناسب پوست چرب و جوش‌دار را دارید، پرودرما گزینه مناسبی است. این کرم با ایجاد لایه‌ای مات، از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر محافظت می‌کند.
  • کرم ضد آفتاب جوان‌کننده پریم دارای SPF 50: این کرم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و حتی می‌توانیم بگوییم در رقابت با خیلی از محصولات خارجی مشابه، بهتر عمل کرده است.
  • کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل Acnex Beige با SPF 60: کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی پریم با کیفیت بالای خود در سطح محصولات مشابه خارجی قرار دارد. این ضد آفتاب از پوست شما به‌طور کامل در برابر اشعه‌های IR، UVA و UVB محافظت می‌کند. همچنین، این محصول قادر است ترشح سموم را از غدد چربی کنترل کرده و باکتری‌های ایجادکننده آکنه را مهار کند.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب مناسب پوست خشک

پوست‌های مختلف به نور آفتاب واکنش نشان می‌دهند؛ اما افرادی که پوست خشک و حساس دارند، بیشتر از دیگران در معرض آسیب قرار می‌گیرند. به همین دلیل، ضروری است که افرادی با این نوع پوست، استفاده از ضد آفتاب را به‌عنوان بخشی از روتین روزانه خود قرار دهند تا پوستشان را از آسیب‌های احتمالی محافظت کنند.

کرم ضد آفتاب ایرانی چه مارکی بخریم؟

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی که برای پوست‌های خشک و حساس توصیه می‌کنیم، شامل موارد زیر است:

  • کرم ضد آفتاب پودری مای دارای SPF 30: کرم ضد آفتاب مای با SPF 30 از بهترین کرم‌ها برای پوست خشک و حساس است که می‌تواند در رطوبت بالا نیز ماندگاری خود را روی پوست حفظ کند.
  • کرم ضد آفتاب رنگی آردن دارای SPF 60: میزان SPF این کرم 60 است که نشان‌دهنده‌ حداکثر حفاظت از پوست در برابر آفتاب است. ترکیبات مفید و مؤثر، ازجمله عصاره‌های گیاهی ضد التهاب و ویتامین E، در کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 آردن وجود دارند که استفاده از آن به حفظ طراوت پوست و جلوگیری از چین و چروک‌های زودرس کمک می‌کند.
  • کرم مکس پروتکت spf50 نئودرم: این محصول نیز از بهترین‌های بازار است که به‌دلیل داشتن مواد مغذی و ویتامین‌هایی مثل ویتامین E، می‌تواند التهابات پوستی را از بین ببرد. علاوه‌بر این، اگر به‌دنبال قیمت کرم ضد آفتاب ایرانی هستید که مناسب باشد، خرید این کرم پیشنهاد می‌شود.

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست‌های معمولی

محافظت از پوست معمولی نسبت‌به پوست خشک یا چرب بسیار راحت‌تر است؛ چرا که به‌اندازه پوست‌های خشک حساس نیستند و جوش‌های کمتری هم روی این گونه پوست‌ها ایجاد می‌شوند. اگر به‌دنبال خرید کرم مناسب پوست‌های معمولی هستید، بهترین‌های آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • کرم Normal To Dry Medium لافارر: این کرم 40 میلی‌لیتری از برند لافارر، دارای ویژگی‌های مفیدی برای پوست‌های معمولی است. عصاره‌های گیاهی مانند شیرین بیان، آلوئه‌ورا و بیربری در ترکیب این کرم به‌کار رفته‌اند که به رطوبت‌رسانی عمقی پوست کمک کرده و در پیشگیری و کاهش لک‌های پوستی مؤثر هستند.
  • کرم فاقد چربی سی گل: این ضدآفتاب با رنگ بژ روشن، امکان پوشاندن جوش‌های پوستی را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند.

علاوه‌بر این کرم‌های ضد آفتاب ایرانی، مارک درماتیپیک نیز از بهترین‌های بازار است. با خرید کرم ضد آفتاب درماتیپیک برای هر نوع پوستی که دارید، از مزایای بی‌نظیر این محصول برای محافظت از پوست و جلوگیری از پیری زودرس بهره‌مند خواهید شد. برای خرید کرم‌های درماتیپیک و سایر کرم‌های ضد آفتاب ایرانی، می‌توانید به سایت ایمالز مراجعه کنید.

کرم ضد آفتاب ایرانی چه مارکی بخریم؟

کلام آخر

کرم ضد آفتاب ایرانی چه مارکی بخریم؟ پاسخ به این سوال، به نوع پوست، سن، ژنتیک و … شما بستگی دارد؛ اما برندهایی مثل مای، لافارر، درماتیپیک، سی گل، پرودرما و … از بهترین‌های بازار هستند که می‌توانید برای پوست خود چه چرب باشد، چه خشک یا معمولی استفاده کنید. برای خرید هر یک از این کرم‌ها، کافیست به سایت ایمالز سری بزنید و با بررسی قیمت کرم ضد آفتاب ایرانی و کیفیت آن‌ها، محصول مورد نیاز خود را جستجو کرده و بخرید.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا