پیامک

چگونه یک زن متولد اسفند را عاشق خود کنیم؟

چگونه یک زن متولد اسفند را عاشق خود کنیم؟

چگونه یک زن متولد اسفند را عاشق خود کنیم؟

ما در این مقاله از تالاب سعی کرده‌ ایم که به پرسش چگونه یک زن متولد اسفند را عاشق خود کنیم پاسخ دهیم. اگر به یک خانم اسفند ماهی علاقه دارید و نمی‌ دانید چگونه او را به خود جذب کنید این مقاله را تا انتها بخوانید. امیدوارم با مطالب آورده شده در این مقاله بتوانیم در این مسیر به شما کمک کرده باشیم.

چگونه یک زن متولد اسفند را عاشق خود کنیم؟

خصوصیات زنان متولدین اسفند

زنان متولد اسفند دارای جاذبه و قدرت عجیبی هستند. آن ها در میان جمع بسیار جلب توجه می‌ کنند و بدون اینکه اطرافیان بفهمند، آن ها را شیفته خود می‌ کنند‌. تنها چیزی که یک زن اسفند ماهی از آن تنفر و ترس شدید دارد فقر مالی می‌ باشد. از این که زنان اسفندی  از لحاظ مالی محتاج به شخص بیگانه‌ ای شوند بسیار ناراحت می‌ شوند.

آن ها  عاشق این هستند که طرف مقابلشان باهوش، جاه طلب، کوشا و ساعی باشد و بتواند به خوبی از آن ها مراقبت کند. آن ها دوست دارند که به شریک احساسی خود تکیه کنند و یک فرد دلسوز و مشوق و قوی در زندگی خود داشته باشند. حتی از شنیدن تملق نیز بسیار خوشحال می‌ شوند.  در مواردی  نیز که با زبان خود می‌ گویند که تملق و تعریف و تمجید زیاد را دوست ندارند باز هم به این کار علاقه فراوانی دارند.

چگونه یک زن متولد اسفند را عاشق خود کنیم؟

شخصیت اجتماعی زنان متولد اسفند

زنان اسفند ماهی از اینکه در اجتماع و در میان مردم قرار بگیرند بسیار لذت می‌ برند‌. آن ها دوست دارند زیاد حرف بزنند و برای آینده‌ شان برنامه‌ ریزی‌ های متنوعی داشته باشند. این زنان دارای خصوصیات بارز زنانه بسیاری هستند. آن ها همسری مهربان و پرشور می‌ باشند و در جایگاه مادری بسیار دلسوز و حساس هستند.

در برخورد با مشکلات قاطع و بزرگوار هستند و به مردانی که دارای این خصوصیات اخلاقی باشند علاقه نشان می‌ دهند. یک زن اسفند ماهی می‌ تواند بدون هیچ تلاشی ازدواج کند و سال‌ ها در طول این ازدواج خوشبخت زندگی کند و همیشه شاد به نظر برسد. معمولاً زنان متولد این ماه در چیدمان منزل خود بسیار با سلیقه هستند و همگی دارای یک خانه زیبا می‌ باشند. آن ها فرزندان خود را بسیار مرتب تمیز و با ادب تربیت می‌ کنند.

این زنان دارای شخصیتی وفادار، دلسوز و مهربان می‌ باشند و در زندگی مشترک همیشه احساس خوشبختی می‌ کنند. علاوه بر خودشان به همسرشان نیز خوشبختی را تزریق می‌ نمایند. این زنان می‌ توانند تمام نیازهای یک مرد را به صورت یک همسر کامل برطرف کنند و به شدت در یک زندگی احساسی دوست داشتنی می‌ باشند.

چگونه یک زن متولد اسفند را عاشق خود کنیم؟

زن متولد اسفند به چه مردی علاقه دارد؟

اگر شما فردی هستید که عاشق یک زن یا دختر متولد اسفند شده‌ اید لازم است بدانید زنان متولد این ماه به چه مردانی علاقه مند نشان می‌ دهند. تا بتوانید خودتان را شبیه به مرد مورد علاقه این زن اسفند ماهی کنید‌. اما سوال اینجاست که زنان متولد اسفند ماه به چه مردانی علاقه بیشتری نشان می‌ دهند. آن ها عاشق مردانی هستند که صاف و صادق و بی حاشیه و عاشق پیشه می‌ باشند. در غیر این صورت در کنار هر مرد دیگری که قرار بگیرند برای خود و او هیچگونه خوشبختی در آینده نخواهند دید.

جلب اطمینان آن ها به عنوان دوست، همسر یا دوست بسیار مهم می‌ باشد. به هیچ عنوان در رابطه خود و او هیچ نفر سومی را وارد نکنید. زیرا با انجام دادن این کار هرگز مورد بخشش او قرار نخواهید گرفت. چه دوست داشته باشید چه دوست نداشته باشید زنان متولد اسفند بسیار حسود می‌ باشند. زمانی که احساس ناامنی کنند به هرکاری دست می‌ زنند.

زمانی که احساس کنند طرف احساسی آن ها شخص دیگری را نیز دوست دارد سیار آشفته می‌ شوند. حتی اگر این نفر دیگر برادر، خواهر، دوست و یا هر کس دیگری باشد، می‌ تواند موجب نگرانی شدید در آن ها شود. به حسادت این زنان توجه کنید و به این احساسشان احترام بگذارید. اگر دوست دارید که یک زن اسفند ماهی عاشق شما شود. حتماً باید تلاش کنید.

معمولا زنان در مورد چیزهایی که دوست دارند حرف نمی‌ زنند و آن ها را مستقیم عنوان نمی‌ کنند. آن ها حتی سعی می‌ کنند شما را از خود برانند‌. اما در واقعیت منتظر عشق از طرف شما هستند. گاهی اوقات ممکن است که یک زن اسفند ماهی حتی خودش هم نداند چه چیزی می‌ گوید. اصلاً لازم نیست برای جذابیت این زنان حتماً از قبل خود را آماده کرده باشید و حرف‌ ها و  متن خاصی برای گفتن داشته باشید. همین که به آن ها به سادگی ابراز عشق کنید مورد توجهشان قرار می‌ گیرید.

چگونه یک زن متولد اسفند را عاشق خود کنیم؟

نحوه برخورد با یک زن اسفند ماهی

اگر می‌ خواهید که توجه یک زن اسفند ماهی را به خود جلب کنید حتماً سعی کنید مسئله‌ ای برای صحبت کردن پیدا کنید. برای جلب توجه یک زن اسفند ماهی و عاشق کردن او صحبت کردن و گپ زدن بسیار مهم است.

حتی اگر موضوعی که برای صحبت انتخاب کرده‌ اید اهمیت چندانی ندارد این زنان عاشق این هستند که توسط مردان مورد حمایت قرار بگیرند. مردی که بتواند برای او نقش یک تکیه‌ گاه محکم را ایفا کند می‌ تواند به راحتی او را عاشق خودم نماید. زمانی یک مرد می‌ تواند در قلب یک دختر یا زن متولد اسفند جایگاه ویژه‌ ای پیدا کند. که دارای موقعیت اجتماعی بسیار خوبی باشد.

یکی از مهم‌ ترین چیزهایی که باعث می‌ شود این زنان احساس اهمیت کنند بودن در کنار مردانی است که به آینده اهمیت بسیار می‌ دهند. این زنان بر روی موقعیت اجتماعی خود بسیار حساس هستند و برای رسیدن به آن تلاش بسیار می‌ کنند. بنابراین دوست دارند که شریک احساسیشان را نیز همانند خودشان برای آینده تلاش کند و آینده روشن پیش رو داشته باشد‌.

چگونه یک زن متولد اسفند را عاشق خود کنیم؟

زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد؟

زن متولد اسفند علاقه بسیار شدیدی به دنیای غیر واقعی و دنیای رویاها دارد. آن ها عاشق این هستند که ساعت‌ ها خود را با بازی‌ های کامپیوتری و کتاب‌ ها و فیلم‌ های تخیلی مشغول کند. او عاشق مردان فرهیخته است که همیشه سرگرمی‌ های جورواجور را در اطراف خود دارند و می‌ توانند موجب سرگرمیشان  شود. این زنان عاشق سفر هستند و دوست دارند به دیدن سرزمین‌ های ناشناخته بروند.

آن ها دوست دارند همراه همسرشان به سفر بروند و موقعیت‌ های عاشقانه‌ ای را تجربه کنند. دخترانی که در این ماه به دنیا آمده‌ اند با هدیه گرفتن وسایل هنری بسیار سورپرایز می‌ شوند. شما می‌ توانید برای این دختران و زنان هدیه‌ هایی مانند لوازم نقاشی دوربین عکاسی یا موارد این چنینی تهیه کنید و مطمئن باشید که آن ها از دیدن این هدیه شگفت زده می‌ شوند. زنانی که در ماه اسفند به دنیا آمده‌ اند علاقه بسیار زیادی به ماساژ دارند.

اگر همسر شما یک زن متولد اسفند است حداقل روزی نیم ساعت او را ماساژ دهید. اگر می‌ خواهید دل همسرتان را که یک متولد اسفند است به صورت کامل به دست بیاورید باید دانید که این خانم علاقه زیادی به طبیعت دارد. بنابراین شما او را باید در طول هفته دو الی سه بار به طبیعت گردی ببرید. خانم‌ هایی که متولد اسفند هستند عاشق مردانی می‌ باشند که به آن ها هدیه‌ های گران قیمتی مانند طلا و جواهرات می‌ دهند.

سنگ‌ های زینتی را بسیار دوست دارند و عاشق چیزهای عجیب و غریب هستند. آن ها علاوه بر فیلم‌ های تخیلی به فیلم‌ های اکشن و جنگی نیز علاقه نشان می‌ دهند. بازدید از تئاتر و موزه و سینما نیز می‌ تواند برایشان بسیار لذت بخش باشد.

چگونه یک زن متولد اسفند را عاشق خود کنیم؟

چگونه توجه یک زن متولد اسفند را به خود جذب کنیم؟

برای جلب توجه یک زن متولد اسفند باید تحت هر شرایطی احساسات و عواطف او را تحت تاثیر قرار دهید. همیشه سعی کنید با آن ها عاطفی و احساساتی برخورد کنید تا آن ها از شما دلخور نشوند. هرگز با یک زن متولد اسفند با خشونت رفتار نکنید. زیرا باعث دل‌ خوری و آزرده شدن آن ها می‌ شود و آن ها را از شما دور می‌ کند.

این زنان علاقه بسیاری به حل و فصل مسائل مالی ندارند و ترجیح می‌ دهند این مسائل را به همسرشان بسپارند و خود را از این مسائل سخت و دور کنند. آن ها افرادی هستند که به خیال پردازی بیش از دنیای واقعی اهمیت می‌ دهند. جای اینکه در دنیای مادی زندگی می‌ کنند سعی می‌ کنند در عالم معنویت زندگی جذاب‌ تری داشته باشند. اگر دوست دارید همسر یا نامزد اسفند ماهی شما عاشق شما شود باید سعی کنید هرگز تاریخ‌ های مهم مانند روز تولد و روز آشنایتان را از یاد نبرید.

شاید آن ها این تاریخ‌ ها را به زبان نیاورند اما همیشه عاشق این هستند که شما به تاریخ‌ های مهمی که مربوط به آن ها می‌باشد توجه کنید و آن ها را به یاد داشته باشید. حتی اگر با یک شاخه گل یا یک دوستت دارم ساده نیز می‌ توانید آن ها را در این تاریخ‌ ها سورپرایز کنید.  آن ها بسیار دوست دارند مانند یک شاهزاده زندگی کنند و زندگی رویایی و بسیار رمانتیکی داشته باشند.

همه دختران اسفند ماهی دوست دارند که خود را در قصر رویاهایشان زندگی کنند. آن ها بسیار دنبال رو هستند و می‌ توانند ایده‌ های شما را به بهترین نحو ممکن به اجرا درآورند. یک زن اسفند ماهی زمانی که در هر کاری وارد شود می‌ تواند آن کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. بنابراین شما نیز باید سعی کنید در کار خود بهترین باشید تا توجه آن ها را جلب کنید.

اگر همسر یا نامزد شما که متولد اسفند است یک شغل یا پیشه را آغاز کرده بود. به شغل و پیشه او اهمیت بسیار زیادی دهید و سعی کنید او را در این کار حمایت کنید. در این زمان است که این زن عمیقاً عاشق شما خواهد شد.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا