پیامک

مکان های ممنوعه کره زمین کدامند؟

مکان های ممنوعه کره زمین کدامند؟

مکان های ممنوعه کره زمین کدامند؟

در حال حاضر برخی از مکان های خاص به دلیل شرایط و موقعیت حساسی که دارند؛ جهت بازدید توصیه نمی شوند. چنین مکان هایی در لیست مراکز ممنوعه قرار دارند. برخی از این مکان ها بیش از صدها سال بازدید کننده ای نداشته اند. بازدید از چنین مکان هایی فقط در شرایط خاص و اضطراری ممکن می باشد. مکانهای ممنوعه کره زمین می توانند عنصر هیجان و ترس را در دل هر فردی به وجود بیاورند.

شاید در نگاه اول وجود چنین مکان هایی در زمین غیر ممکن به نظر برسد. در صورتی که این باور کاملا غلط می باشد و چنین مکان های خاص و خطرناکی در زمین وجود دارند. بازدید از چنین مکان هایی می تواند حتی جان فرد را به خطر بیاندازد. برخی از این موقعیت های مکانی حساس به نوعی طلسم شده هستند. این مکان ها همانند آهن ربا توجه هر مسافر و بازدید کننده ای را به خود جلب می کنند.

در صورتی که عملا بازدید از چنین مکان هایی برای افراد عادی غیر ممکن می باشد. این موقعیت های مکانی خاص به دلیل برخی از شرایط ویژه ای که دارند جهت بازدید توصیه نمی شوند. همچنین بسیاری از اتفاقات و رویدادهای باورنکردنی در این مکان های ممنوعه رخ داده اند.

مکان های ممنوعه کره زمین کدامند؟

لیست مکانهای ممنوعه کره زمین

به طور کلی مکان های ممنوعه کره زمین محدود به چند مورد خاص نیستند. هم اکنون بسیاری از مناطق خاص به عنوان مکان های ممنوع شناخته می شوند. همچنین خطر مرگ در این موقعیت های مکانی خاص بسیار بالا می باشد. در نگاه اول این مکان ها عنصر هیجان و ترس را در دل آدمی به وجود بیاورند. برخی از این موقعیت های مکانی خاص محل انجام آزمایشات فوق سری هستند. همچنین این مکان ها به دلیل شرایط ویژه ای که دارند جهت بازدید توصیه نمی شوند. این موقعیت های مکانی اعجاب انگیز در اقصی نقاط جهان وجود دارند.

حتی بازدید از مکان های ممنوعه در برخی از کشورها پیگرد قانونی و حتی جریمه مالی دارد. در هر صورتی آشنایی با چنین مکان هایی برای علاقه مندان خالی از لطف نخواهد بود. همچنین با به دست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص چنین مکان هایی می توان پرده از راز این موقعیت های حساس برداشت.

بر اساس جدیدترین بررسی های صورت گرفته مکان های ممنوعه در کره زمین شامل موارد ذیل هستند. هر یک از این مکان ها در یکی از کشورهای جهان قرار دارند. همچنین آشنایی بیشتر با این موقعیت ها می تواند باعث ترشح آدرنالین بیشتر در خون شود.

مکان های ممنوعه کره زمین کدامند؟

بیشه بوهمیا

یکی از مکان های ممنوعه کره زمین بیشه بوهمیا می باشد. افراد عادی به هیچ عنوان نمی توانند از منطقه در کالیفرنیا بازدید کنند. در سال های گذشته مردم محلی اطلاعات بسیار زیادی در خصوص این منطقه به دست آورده اند. دولت آمریکا اطلاعات بسیار زیادی در خصوص این منطقه ارائه نکرده است. بر اساس جدیدترین بررسی های صورت گرفته این بیشه محل برگزاری مهمانی خاص می باشد.

در واقع فقط تعداد محدودی از ثروتمندان آمریکایی می توانند در جشن های بیشه بوهمیا شرکت کنند. تاکنون هیچ گونه اطلاعات دقیق و عکسی از این منطقه ارائه نشده است. بر اساس قوانین جدید عکاسی و حتی بازدید از این بیشه برای مردم عادی یک هنجار شکنی بزرگ است.

همچنین فرد خاطی به زندان و جریمه نقدی محکوم خواهد شد. در این منطقه آیین های مذهبی خاصی برای شیطان پرستان نیز برگزار می شود. مردم محلی ادعا می کنند، که برخی از شب ها صداهای عجیب و غریبی از این مهمانی ها به گوش می رسد. متاسفانه تاکنون هیچ دلیلی دولت آمریکا برای ممنوع بودن این منطقه ارائه نکرده است.

مکان های ممنوعه کره زمین کدامند؟

غارهای لاسکو

یکی دیگر از مکان های ممنوعه کره زمین غارهای لاسکو می باشد. این غارها در کشور فرانسه قرار دارند و همچنین این غار محل زندگی انسان های اولیه بوده است‌. برخی از کارشناسان فعال در زمینه موضوعات تاریخی ادعا می کنند، که قدمت برخی از کتیبه های این منطقه بیش از چندین قرن می باشد. برخی از افرادی معتقد هستند، که این غار یک دروازه واقعی جهت پرش در زمان می باشد.

هیچ یک از اطلاعات ارائه شده در خصوص این غار تایید و یا رر نشده اند. همچنین غارهای لاسکو مزین به نقشی هایی بسیار مرموز و خاص هستند. به نوعی یکی از اسناد تاریخی کشور فرانسه این غار شناخته می شود. بازدید از این غار تا قبل از سال ۱۹۷۱ کاملا قانونی بود. در نهایت دولت جدید فرانسه اعلام کرد، که بازدید از این غار برای افراد عادی دیگر مجاز نیست.

همچنین هیچ گونه تصاویر دقیقی از این غار هنوز در دسترس نیست. در واقع اسناد مربوط به غار لاسکو از بین رفته اند و در دست هیچ فرد یا ارگانی نیست. غارهای لاسکو محل زندگی انسان های نخستین غار نشین بوده است.

مکان های ممنوعه کره زمین کدامند؟

سورتسی

از دیگر مکان های ممنوعه کره زمین می نوان به جزیره سورتسی اشاره کرد. این جزیره در کشور ایسلند قرار دارد و در قسمت اصلی این جزیره کوچک یک آتشفشان فعال وجود دارد. آب و هوای جزیره کاملا متعادل و برای بازدید ایده آل می باشد. بر اساس بررسی های انجام گرفته توسط کارشناس آتشفشان به حالت نیمه فعال درآمده است. این جزیره نیز در لیست مکان های ممنوعه کره زمین قرار دارد.

برخی از کارشناسان و دانشمندان ادعا می کنند، که گونه های جانوری خاصی در این منطقه زندگی می کنند؛ به همین دلیل بازدید از جزیره سورتسی ممنوع می باشد. تاکنون هیچ نهاد دولتی این خبر را تایید و یا رد نکرده است. فقط ایسلند علت ممنوع بودن این مکان را وجود آتشفشان بیان کرده است. تصاویر محدودی از این جزیره توسط کاوشگران در اختیار عموم مردم قرار داده شده است.

همچنین بر اساس بررسی های جدید جزیره سورتسی محل انجام برخی از آزمایشات فوق سری می باشد. این جزیره در موقعیت مکانی بسیار حساسی نیز قرار دارد. اطلاعات دقیق مربوط در خصوص این جزیره برای تمامی افراد گنگ و مجهول می باشد.

مکان های ممنوعه کره زمین کدامند؟

خزانه جهانی بذر

در لیست مکان های ممنوعه کره زمین خزانه جهانی بذر نیز قرار دارد. این خزانه مخل نگهداری دانه های مختلف می باشد. به نوعی دانشمندان نمونه های مختلف دانه و بذر را در این خزانه برای روزهای خاص نگهداری می کنند. این خزانه به عنوان یک سرمایه بزرگ ملی شناخته می شوند. خزانه جهانی بذر در کشور فرانسه قرار دارد و هیچ فردی عادی نمی تواند از قسمت های اصلی و داخلی آن دیدن کند.

تمامی بذرها و دانه ها در این خزانه به شیوه ای خاص و متفاوت نگهداری می شوند. همچنین افراد فعال در حوزه کشاورزی و کارشناسی‌ صنعتی فقط با مجوزهای خاص می توانند از این خزانه دیدن کنند. همچنین اهدای بذر و دانه به این خزانه کاملا رایگان می باشد.

در حالت کلی به دلیل شرایط استرلیزه ای که در این خزانه وجود دارد؛ شرایط بازدید فراهم نمی باشد. همچنین خزانه جهانی بزرگ جزء ذخایر مهم انسانی شناخته می شود. در این خزانه قدیمی ترین بذرهای گیاهی نیز نگهداری می شوند.

مکان های ممنوعه کره زمین کدامند؟

جزیره سنتینل

از دیگر مکان های ممنوعه کره زمین جزیره سنتینل می باشد. عاقبت بازدید از این جزیره چیزی جز مرگ و یا زندانی شدن نمی باشد. مردم محلی این جزیره به هیچ عنوان مهمان‌ نواز نیستند. در صورتی که کشتی یا قایقی به سمت این جزیره حرکت کند؛ گارد ساحلی تیراندازی خواهد کرد. جزیره سنتینل جزء جزایر آندامان می باشد و همچنین جاذبه های طبیعی این مکان بسیار خیره کننده می باشد. متاسفانه مردم این جزیره آداب و رسوم مهمان نوازی را بلد نیستند. به همین دلیل بازدید از این جزیره برای مردم عادی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

در قسمت های مختلف این جزیره گونه های خاص جانوری زندگی می کنند. مشابه برخی از این جانوران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. بر اساس یافته های جدید از سال ۱۹۸۱ قوانین جدید در جزیره سنتینل وضع شده اند. همچنین ورود به محدوده جزیره نیز ممنوع می باشد و در صورت شناسایی توسط گارد ساحلی تیراندازی آغاز خواهد شد. فقط برخی از شخصیت های سیاسی خاص با هماهنگی قبلی می توانند از این جزیره دیدن کنند.

مکان های ممنوعه کره زمین کدامند؟

منطقه ۵۱

به صراحت می توان ادعا کرد از محبوب ترین مکانهای ممنوعه کره زمین منطقه ۵۱ می باشد. این منطقه در محدوده نوادا کشور آمریکا قرار دارد. در این منطقه بسیاری از آزمایشات فوق سری انجام می شوند. همچنین در صورت ورود به این منطقه قطعا توسط پلیس آمریکا دستگیر خواهید شد. تاکنون تصاویر و ویدیوهای مختلفی از این منطقه منتشر شده است. برخی از مردم محلی ادعا می کنند که این منطقه محل فرود سفینه های فرازمینی می باشد.

همچنین فقط افراد بالا رده سیاسی آمریکایی می توانند از منطقه ۵۱ دیدن کنند. این منطقه وسیع محل برگزاری جلسات سیاسی خاصی نیز می باشد. همچنین در فضای مجازی تصاویر جدیدی از این منطقه منتشر شده است. بر اساس تصاویر جدید این منطقه فوق سری می تواند محل زندگی موجودات خاصی باشد که جامعه بشری هیچ گونه اطلاعات خاصی از آن ندارد. تنها پس از ورود به این منطقه حکم دستگیری فرد صادر خواهد شد. حتی در صورت نفوذ به منطقه اصلی فرد مستلزم پرداخت جریمه نقدی می شود.

مکان های ممنوعه کره زمین کدامند؟

کلیسا سنگ نوشته

از دیگر مکان های ممنوعه کره زمین کلیسای سنگ نوشته می باشد. این کلیسا در کشور اتیوپی قرار دارد. این کلیسا محل نگهداری تابوت عهد می باشد. این تابوت برای اسرائیلی ها بسیار مهم و قابل احترام است. فقط نگهبانان تابوت حق بازدید از آن را دارند. بازدید از این کلیسا نیز برای مردم عادی ممنوع می باشد. تنها تصاویر مربوط به نمای بیرونی کلیسا در فضای مجازی منتشر شده است.

مکان های ممنوعه کره زمین کدامند؟

کلام آخر

در حالت کلی بازدید از مکان های ممنوعه کره زمین برای افرادی عادی غیر ممکن می باشد. حتی بازدید از چنین مکان هایی می تواند جان فرد را به خطر بیاندازد. این مکان ها در اقصی نقاط جهان وجود دارند. در حالت کلی هیچ دلیل محکمی برای ممنوع بودن ورود مردم عادی به چنین مکان هایی ارائه نشده است.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا