پیامک

عکس عروسی الهام چرخنده و محمدرضا فروتن در شب یلدا

عکس عروسی الهام چرخنده و محمدرضا فروتن در شب یلدا

عکس عروسی الهام چرخنده و محمدرضا فروتن در شب یلدا

عکس عروس و داماد منتشر شده که برای فیلم شب یلدا است که بازیگران این فیلم الهام چرخنده و محمد رضا فروتن میباشد. این فیلم درام ساخته مرحوم کیومرث پور احمد است و در سال 1380 ساخته شده بود و بسیار طرفداران زیادی این فیلم پیدا کرد.

عکس عروسی الهام چرخنده و محمدرضا فروتن

الهام چرخنده و محمدرضا فروتن بازیگران اصلی فیلم شب یلدا بودند

این فیلم جذاب که حدودا برای بیست سال پیش است هنوز هم جذابیت های داستان و بازی خوب بازیگران را می توان احساس کرد و موضوع خیلی احساسی و زیبایی دارد. و داستان از اینجا شروع می شود که حامد (محمدرضا فروتن) علی‌رغم علاقه بسیار به همسرش مهناز (الهام چرخنده) و فرزندش نازی، آن‌ها را پس از ده سال زندگی مشترک به خارج از کشور می‌فرستد.

الهام چرخنده و محمدرضا فروتن بازیگران اصلی فیلم شب یلدا بودند

بهانه مهناز برای سفر، آزادی بیشتر است، اما پس از خروج از کشور، رفتارهای مشکوک و غیرعادی از او سر می‌زند.

دوستان حامد در خارج، به او اطلاع می‌دهند که مهناز با فردی به نام «آقای شریف» (از دوستان قدیمی حامد) در ارتباط است و بسیار باهم وقت می گذرانند. حامد که از نظر روحی بسیار حساس شده، به همسرش بدگمان می‌شود و خود را در خانه حبس می‌کند.

در این مدت، او به‌طور اتفاقی و به صورت تلفنی، با زنی مطلقه به نام «پریا فردوسی» آشنا می‌شود و به توصیه پریا، به مرور گذشته‌اش می‌پردازد.

او کم کم دبا واقعیت روبرو می شود که مهناز او را دوست نداشته و بدون عشق با او زندگی کرده‌ است.

مهناز پس از مدتی، تلفنی به حامد اطلاع می‌دهد که برای گرفتن اقامت، باید از حامد طلاق بگیرد و به عقد شریف دربیاید اما همه اینها بهانه است چون در واقع می خواهد از حامد جدا شود. حامد که همان محمدرضا فروتن است بسیار حال بدی پیدا می کند و دلتنگی دخترش او را تا مرز افسردگی می برد. در انتهای فیلم، پریا به دیدار حامد می‌آید.و ادامه داستان در یلدا 2… ساخته می شود

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا