پیامک

سارا بهرامی و گریم عجیب او برای یک نمایش

سارا بهرامی و گریم عجیب او برای یک نمایش

سارا بهرامی و گریم عجیب او برای یک نمایش

سارا بهرامی متولد 1361 در اصفهان است او از همان کودکی بسیار به رشته هنر و بازیگری ارادت خاصی داشته است . به گفته ایشان ساعت ها جلوی آینه می ایستاده و بازیگری می کرده و به همین دلیل که علاقه ویژه ای داشته و از همه مهم تر پدر او هم بسیار او را تشویق می کرده  باعث شد به سمت هنر بازیگری کشیده شود و در دانشگاه تنکابن رشته تئاتر تحصیل کرده است.

او فیلم های سینمایی بسیاری بازی کرده است که در هر کدام نقش ها بسیار عالی و حرفه ای بازی کرده است، همچنین وی توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود.

سارا بهرامی و گریم عجیب او برای یک نمایش

گریم سخت و عجیب سارا بهرامی برای یک نمایش 

سارا بهرامی در نمایش جیب های پر از نان با این گریم عجیب و سنگین اجرای نقش می کند که در تصویر زیر می توانید تغییر 180 درجه سارا بهرامی را مشاهده کنید.

گریم سخت و عجیب سارا بهرامی برای یک نمایش 

موضوع نمایش جیب های پر از نان چیست

نمایش “جیب‌هایی پر از نان” نوشته‌ی ماتئی ویسنی‌یک، مهم‌ترین نمایشنامه‌ نویس رومانی است که بسیار طرفدار دارد و بیشتر علاقمندان فلسفه و نمایش های فلسفی باید این نمایش را تماشا کنند، یکی از نقش های مهم نمایشنامه برای خانم سارا بهرامی است که واقعا گریم بسیار سخت و سنگینی بر روی ایشان انجام شده و این گریم به جذابیت داستان بسیار کمک شده است. بازیگران این نمایش سارا بهرامی، فرزین محدث و علی حیدری است و کارگردان این نمایش جذاب علیرضا گودرزی است و این راهم اضافه کنم در این تئاتر خوب دو نقش عروسکی هم بازی می کنند.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا