راهکارهای رزرو تور تایلند به صورت لحظه آخری از ایران

راهکارهای رزرو تور تایلند به صورت لحظه آخری از ایران

تور تایلند از آن دسته تورهای محبوبی است که ترکیب هیجان‌انگیزی از فرهنگ و طبیعت بی‌همتا را به طرفدارانش هدیه می‌دهد. کشور تایلند، فقط مقصد گردشگری نیست؛ بلکه دنیایی از زیبایی‌ها و جاذبه‌های دیدنی است. مهم نیست اگر اهل طبیعت‌گردی و جزیره‌گردی باشید یا اهل سفرهای مهیج هستید، تور تایلند همیشه برای شما مکان‌های تازه‌ای برای دیدن دارد. بدون شک شما نیز به دنبال کم هزینه بودن این تور خواهید که در این صورت بهترین گزینه، انتخاب تور لحظه آخری تایلند است. برای رزرو تور تایلند ارزان و لحظه آخری باید چند نکته و راهکار را بدانید.

آشنایی اولیه با تور های تایلند لحظه آخری

هنگامی که آژانس‌های گردشگری توری را طراحی می‌کنند، خدماتی همچون رزرو اقامتگاه، خرید بلیط هواپیما و… را در یک تاریخ مشخص خریداری می‌کنند. در صورتی که این آژانس نتواند تمام اتاق‌های هتلی را که خریداری کرده یا صندلی‌های هواپیمایی که اجاره کرده است را تا قبل از تاریخ شروع سفر به‌طور کامل بفروشد، تور تایلند را به حراج می‌گذارد. به این دسته از تورهای تایلند که چیزی به شروع سفرشان باقی نمانده است، تور لحظه آخری تایلند گفته می‌شود.‌ اگر به دنبال رزرو تور تایلند ارزان قیمت هستید، می‌توانید تور لحظه آخری تایلند را تهیه کنید.

راهکارهای رزرو تورهای ارزان تایلند

برای رزرو تور لحظه آخری تایلند نیاز است که یکسری از راهکارها را بدانید تا تور تایلند را با پایین‌ترین قیمت خریداری کرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. این راهکارها عبارتند از:

خرید تور در فصل‌ های کم گردشگر

برای رزرو تور ارزان تایلند، می‌توانید فصل‌هایی که گردشگران به این کشور سفر نمی‌کنند را انتخاب کنید. با توجه به آب و هوای تایلند و بارندگی‌های آن، اواخر بهار و اواسط تابستان جز فصول کم گردشگر به حساب می‌آیند؛ بنابراین می‌توانید در این فصول تور تایلند را با بهترین قیمت خریداری کنید.

انتخاب تور با ایرلاین‌ های ایرانی

انتخاب تور با ایرلاین‌های ایرانی از دیگر راهکارهای رزرو تور لحظه آخری تایلند است. همچنین تورهای ترکیبی به طور معمول قیمت بالاتری دارند و کمتر افرادی این تورها را رزرو می‌کنند، به همین خاطر به صورت تورهای لحظه آخری رزرو می‌شوند.

انتخاب هتل‌ های کم ستاره

بسیاری از افراد به دنبال هتل‌های پنچ ستاره با کیفیت بالا هستند؛ ازاین‌رو اتاق‌های هتل‌های کم ستاره پر نمی‌شود و به راحتی می‌توانید تور ارزان تایلند را تهیه کنید.

تور تایلند لحظه آخری

بهترین زمان سفر به تایلند با تور لحظه آخری

بهترین زمان سفری ارزان به تایلند از خرداد تا آبان است؛ چرا که در این ماه‌ها تعداد گردشگران کاهش می‌یابد و تورهای لحظه آخری به راحتی موجود می‌شوند. در این دوره هوای تایلند خنک بوده و شاهد باران‌های موسمی خواهید بود. در این ماه‌ها هوا بین 25 تا 32 درجه سانتی‌گراد متغیر بوده و برای فعالیت‌های ساحلی و تفریحی بسیار مناسب هستند. همچنین برای سفر به جزایر پوکت و کرابی، اواسط فصل بهار ایده‌آل بوده و برای بازدید از بانکوک و چیانگ مای، فصل تابستان و اوایل پاییز بهترین زمان به حساب می‌آید.

خدمات تور لحظه آخری تایلند

کسانی که با تور لحظه آخری به کشور تایلند سفر می‌کنند، خدمات مختلفی به آن‌ها ارائه می‌شود؛ اما این خدمات را گردشگران نمی‌توانند کنند. در تورهای لحظه آخری همه چیز از پیش تعیین شده است و شما تنها باید هزینه بلیط را پرداخت کنید و ویزا و پاسپورت خود را آماده داشته باشید. به طور کلی خدمات تور لحظه آخری تایلند شامل موارد زیر است:

  • رزرو پرواز رفت و برگشت
  • بیمه نامه مسافرتی
  • اقامت در هتل‌های ستاره‌دار
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ترانسفر بین شهری
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تورلیدر

ارزان ترین قیمت برای تورهای تایلند

بخش عمده‌ای از تور تایلند ارزان به تورهای لحظه آخری ختم می‌شود. در صنعت گردشگری همانند سایر کسب و کارهای موجود، زمان‌هایی وجود دارد که میزان تقاضا برای رزرو یک تور به بالاترین حد خود می‌رسد. در این مدت زمان، به علت افزایش تعداد گردشگران در یک مقصد خاص، قیمت تورهای مسافرتی آن مقصد بالا می‌رود.از طرفی، زمان‌هایی وجود دارد که میزان تقاضا برای سفر به یک مقصد کاهش پیدا می‌کند. به‌طور کلی در تعطیلات، میزان تقاضا برای تور تایلند افزایش می‌یابد. اگر شما به دنبال تور تایلند با بهترین قیمت هستید، می‌توانید در اواسط هفته، قبل تعطیلات یا بعد تعطیلات این تور را رزرو کنید؛ چرا که در این زمان‌ها تورهای لحظه آخری موجود هستند و قیمت مقرون ‌به ‌صرفه‌ای دارند.

تاثیر آب و هوای تایلند بر قیمت تور لحظه آخری آن

یکی دیگر از عواملی که روی رزرو تور لحظه آخری تایلند تاثیر دارد، آب و هوای آن است. البته این عامل در ابتدا روی میزان تقاضا گردشگران برای سفر به این مقصد تاثیرگذار است؛ در نتیجه روی قیمت نهایی و تور لحظه آخری تایلند اثر می‌گذارد. به عنوان مثال سفر به تایلند در فصل تابستان، متقاضی کمتری دارد؛ از این رو تور تایلند ارزان و تورهای لحظه آخری آن موجود می‌شود. در فصل پاییز و زمستان نیز تور ارزان قیمت تایلند و تور لحظه آخری آن به سختی پیدا می‌شود؛ بنابراین اگر قصد خرید تور لحظه آخری تایلند را دارید، حواستان به زمان و آب و هوای تایلند باشد.

در تور لحظه آخری تایلند از کدام جاذبه ها دیدن کنیم؟

جاذبه‌های دیدنی نظیر گراند پالاس، معبد وات آرون، جزایر فی فی، بودای بزرگ پوکت، معبد وات فو، بازار روی آب دامنون، پارک ملی کائو یای، شهر قدیمی پوکت، موزه ملی بانکوک، خلیج مایا، ساحل کاتا پوکت، باغ نانگ نوچ پاتایا، غارها و سواحل ریلی کرابی و… وجود دارد که تمامی این‌ها را می‌توانید در تور لحظه آخری تایلند مشاهده نمایید.

چرا تور ارزان و لحظه آخری تایلند را رزرو کنیم؟

تور تایلند، فرصت بی‌نظیری برای ساختن خاطرات تکرار نشدنی است؛ مخصوصاً اگر با تور لحظه آخری به این کشور هزار معبد سفر کنید. تور تایلند نسبت به بسیاری از سفرهای گردشگری به دلیل متقاضی بالایی که دارد، از قیمت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید در ماه‌های کم گردشگر به این کشور آسیای جنوب شرقی سفر کنید تا هزینه‌های سفرتان کاهش یابد. در این ماه‌ها، می‌توانید با خرید تور ارزان و لحظه آخری تایلند به شهرهای مختلف این کشور همچون پوکت، پاتایا و بانکوک رفته و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل