آیا نابودی کره زمین نزدیک است ؟

آیا نابودی کره زمین نزدیک است ؟

نویسنده امیر قربانی : در سال های گذشته افراد زیادی ادعا کرده اند که نابودی کره زمین بسیار نزدیک است. کره زمین به نسبت سال های قبل در شرایط جدیدتری قرار گرفته است. به نوعی تولید گازهای گلخانه ای بیشتر از هر زمانی افزایش پیدا کرده و همچنین لایه اوزن دچار آسیب های جدی شده است.

درباره نابودی کره زمین نظریه های مختلفی ارائه شده است. بر اساس جدیدترین بررسی های صورت گرفته خورشید به عنوان یک منبع نوری، انرژی کمتری را تولید می کند. به نوعی تولید انرژی توسط خورشید به کمترین مقدار ممکن رسیده است.

مجله تالاب : همچنین به دلیل شرایط جدیدی که برای کره زمین به وجود آمده؛ احتمال نابودی در سال های آینده به دور از واقعیت نیست.

دانشمندان نظریه های مختلفی را در این زمینه ارائه کرده اند. به نوعی افراد بر این باور هستند، که زندگی صنعتی امروزی می تواند خطر نابودی کره زمین را افزایش دهد. خطر نابودی این کره بیشتر از هر زمانی افزایش پیدا کرده است. علت این مسأله تولید گازهای گلخانه ای بیشتر در سال های گذشته می باشد. این گازها می توانند باعث سوراخ شدن لایه اوزن شوند.

اطلاعات مهم درباره نابودی کره زمین

منظور از نابودی زمین چیست؟

بررسی های مختلفی درباره نابودی کره زمین صورت گرفته است.

هم اکنون نظریه های مختلفی پیرامون این مسأله وجود دارد. نابودی زمین در اثر عوامل مختلفی می تواند از یک رویا به واقعیت تبدیل شود. درباره نابودی زمین بسیاری از دانشمندان نظریه های مختلفی ارائه کرده اند. یکی از عواملی که می تواند باعث نابودی زمین شود؛ تخریب طبیعت و سوراخ شدن لایه اوزن می باشد. اگر فرایند تولید گازهای گلخانه ای با همین منوال ادامه پیدا کند؛ زمین در سال های گذشته به سوی نابودی پیش خواهد رفت.

بر اساس شواهد جدید دمای کره زمین بیشتر از هر زمانی افزایش پیدا کرده است. دمای کره زمین به نسبت سال های گذشته حدود ۱۰ درجه افزایش پیدا کرده، که این مسأله خود زنگ خطر نابودی را به صدا در آورده است. بر اساس شواهد جدید شاید نابودی کره زمین در سال های آینده به واقعیت تبدیل شود‌.

پایان جهان چه سالی است؟

در فضای مجازی ویدئوهای مختلفی درباره نابودی کره زمین منتشر شده است.

در همین راستا مسأله نابودی کره زمین بیشتر از هر زمانی قوت گرفته و توجه همگان را به خود جلب کرده است. بر اساس بررسی های صورت گرفته تاریخ های احتمالی مختلفی در خصوص نابودی کره زمین معرفی شده اند. به نوعی تاریخ احتمالی نابودی کره زمین توسط برخی از دانشمندان معرفی شده است. هیچ گونه خبر قطعی در خصوص نابودی کره زمین وجود ندارد. در سال ۲۰۱۳ یک پیشگوی عربی اعلام کرد، که نابودی کره زمین در ۲۱ دسامبر ۲۰۲۰ خواهد بود‌. در این تاریخ اتفاقات مختلفی رخ داد؛ اما کره زمین نابود نشد.

در قرآن و روایات مختلف بارها اشاره شده است، که نابودی کره زمین دور از واقعیت نیست. خداوند در آخرالزمان منجی بشریت امام زمان به همراه حضرت عیسی ظهور خواهند کرد و جامعه را ظلم نجات خواهند داد. همچنین در قرآن تاریخ دقیقی برای پایان جهان اعلام نشده است. خداوند در آیه های مختلف اشاره کرده است، که در موعد مقرر آخرالزمان به واقعیت تبدیل خواهد شد.

پیش بینی آخرالزمان

درباره نابودی کره زمین نظریه های مختلفی از سراسر جهان ارائه شده است.

هر نظریه به صورت دقیق بر اساس شواهد موجود به تاریخ خاصی اشاره می کند. در سال های گذشته افراد زیادی ادعا کرده اند، که نابودی کره زمین به زودی به واقعیت تبدیل خواهد شد. متاسفانه اغلب این ادعاها دروغین هستند و واقعیت ندارند. این ادعاهای دروغین بارها در فضای مجازی دست به دست شده اند.

حقایق وحشتناکی در خصوص نابودی کره زمین وجود دارد. قبل از آخرالزمان نشانه های مختلفی روی خواهد داد. از دیدگاه قرآن زمانی کره زمین نابود خواهد شد، که نشانه های اولیه بروز پیدا کند. در آیه های مختلف نشانه های قیامت یا آخرالزمان اعلام شده اند. جامعه بشری در دورانی که کره زمین به سمت نابودی پیش می رود با مشکلات مختلفی مواجه خواهد شد. پیش بینی در خصوص آخرالزمان یا همان نابودی کره زمین کمی سخت است. به نوعی خداوند به عنوان گرداننده جهان هستی زمان مقرری را برای نابودی کره زمین در نظر گرفته، که بشریت اطلاعی از آن ندارد.

روز آخر دنیا

بر اساس جدیدترین بررسی های صورت گرفته دمای هوای در سال های گذشته بیشتر از هر زمانی افزایش پیدا کرده است.

یخ های موجود در قطب شمال و قطب جنوب در حال آب شدن هستند. این مسأله خود یکی از نشانه نابودی کره زمین می باشد. تحت هر شرایطی برای شناسایی زمان دقیق نابودی کره زمین باید نشانه ها را مورد بررسی قرار داد. نشانه ها به عنوان یک راهنما در این مسیر به شناسایی تاریخ دقیق نابودی کره زمین کمک خواهند کرد. مسأله نابودی کره زمین در ده های گذشته بیشتر از هر زمانی قوت گرفته است.

علت این مسأله بروز برخی از نشانه های آخرالزمانی می باشد. به عنوان مثال میانگین دمای کره زمین در اقصی نقاط جهان بیشتر از هر زمانی افزایش پیدا کرده است. به نوعی دمای این کره خاکی مدام در حال افزایش می باشد. همچنین پوشش گیاهی در کره زمین بسیار کمتر شده است. هرچقدر پوشش گیاهی کمتر باشد و فرایند تولید اکسیژن در محیط مختل خواهد شد‌. به نوعی افزایش میزان دی اکسید کربن موجود در هوا زمین در مسیر نابودی قرار خواهد گرفت. همچنین به واسطه فعالیت های صنعتی میزان تولید گازهای گلخانه ای بیشتر از هر زمانی افزایش پیدا کرده است.

پیش بینی آخرالزمان در ایران

درباره نابودی کره زمین در ایران نیز پیش بینی های مختلفی صورت گرفته است.

اغلب پیشگوهای ایرانی اعتقاد دارند، که در سال های آینده اتفاقات تکرار نشدنی در انتظار کره زمین می باشد. به نوعی مسیر بروز اتفاقات جدید در این کره فراهم شده است. یک پیشگوی ایرانی از شهر سیستان بلوچستان ادعا کرده، که نابودی کره زمین در ۱۰ سال آینده به دور از واقعیت نیست.

وی اعتقاد دارد که تمامی نشانه های آخرالزمان به صورت کاملا آشکار است. در صورتی که تمامی تاریخ هایی که برای آخرالزمان اعلام شده اند؛ احتمالی هستند. هیچ یک از اخباری که در خصوص نابودی کره زمین وجود دارند، را نمی توان تایید یا تکذیب کرد. همچنین بسیاری از تاریخ هایی که در خصوص نابودی کره زمین اعلام شده اندو دروغین هستند. به نوعی این ادعاهای دروغین در فضای مجازی برای جذب مخاطب بیشتر وایرال می شوند؛ ریشه در حقیقت ندارند.

همچنین پیش بینی آخرالزمان به صورت قطعی و دقیق بسیار سخت و طاقت فرسا است. در قرآن اشاره شده که یکی از نشانه های قیامت ایجاد یک سیاه چاله بزرگ در زمین می باشد. این سیاه چاله می تواند هر عنصری که در محیط وجود دارد، را ببلعد. همچنین بر اساس سال خورشید می توان اشاره کرد، نابودی کره زمین دور از واقعیت نیست.

کره زمین چگونه نابود می شود؟

درباره نابودی کره زمین ادعاهای بسیار زیادی وجود دارند.

به راحتی می توان ادعا کرد که بسیاری از علائم نابودی کرده زمین بروز پیدا کرده اند. از علایم نابودی این کره خاکی می توان به کاهش انرژی خورشید اشاره کرد. بر اساس تحقیقات انجام گرفته در دانشگاه آکسفورد، انرژی خورشید بسیار کمتر از سال های گذشته شده است‌. به نوعی خورشید انرژی کمتری تولید می کند.

زمین تمامی انرژی مورد نیاز خود را از این منبع نوری تامین می کند. اگر این ابر ستاره به سمت نابودی پیش رود؛ زمین نیز نابود خواهد شد. از دیگر نشانه های نابودی کره زمین می توان به کاهش پوشش گیاهی اشاره کرد. در حال حاضر حجم پوشش گیاهی در قسمت های مختلف جهان بیشتر از هر زمانی کاهش پیدا کرده است.

همچنین از دیگر نشانه های نابودی کره زمین می توان به افزایش بیماری های واگیردار اشاره کرد. در حال حاضر بسیاری از بیماری های واگیردار با شدت بیشتری در سراسر جهان افراد را درگیر به خود می کنند. آب و هوای کره زمین به نسبت سال های گذشته بیشتر افزایش پیدا کرده است. میانگین دمای کره زمین با سال های قبل به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. به نوعی دمای کره زمین روند افزایشی را طی می کند.

شایعه هایی درباره نابودی کره زمین

در خصوص آخرالزمان یا همان نابودی کره زمین شایعات مختلفی وجود دارند.

هر یک از شایعه ها به نحوه اشاره به تاریخ نابودی کره زمین دارند. همچنین اغلب شایعه های پایان جهان ریشه در واقعیت ندارند. در سال ۲۰۱۲ تعداد زیادی پیشگو و دانشمندان اعلام کردند، که سال ۲۰۲۰ پایان کره زمین خواهد بود. در صورتی که ای ادعا شایعه ای بیش نبود‌. همچنین شایعه های پایان جهان بیشتر جهت سرگرمی هستند و جنبه واقعیت ندارند.

هنوز هیچ دانشمندی به صورت دقیق و قطعی اعلام نکرده است، که نابودی کره زمین چه زمانی خواهد بود. کره زمین بیش از ۴ میلیارد سال است، که محل سکونت انسان ها و حیوانات می باشد‌. کره زمین در دوره های تاریخی مختلف با تغییرات گوناگونی مواجه شده است‌. به نوعی پس از نابودی عصری جدید در کره زمین آغاز خواهد شد. شاید بسیاری از موجودات در این کره خاکی از بین بروند.

علت این مسأله ایجاد شرایط جدید پس از ورود به دوره جدید می باشد. به عنوان مثال قبل از انسان ها دایناسورها به عنوان یک گونه جانوری در زمین سکونت داشتند. بعد از ایجاد مرحله جدید دایناسورها به طور کامل منقزض شدند و زمین محل زندگی انسان ها شد. هیچ یک از اخبار و شایعات پیرامون نابودی کره زمین را به صورت قطعی نمی توان تایید یا رد کرد؛ زیرا پایه های هیچ نظریه ای قطعی نیست.

کلام آخر

درباره نابودی کره زمین به لحاظ علمی بررسی های مختلفی صورت گرفته است.

زندگی بشری مدام در حال پیشروی به سمت صنعتی شدن می باشد. در همین راستا نابودی کره زمین به دور از واقعیت نیست. همچنین در آیات و روایات مختلف نیز نشانه های آخرالزمان برای مسلمانان اعلام شده است. در سال های گذشته تاریخ های مختلفی به عنوان آخرین روز دنیا اعلام شده اند، که هیچ یک جنبه حقیقت نداشته اند.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل