بیوگرافی مهدی مدرس و همسرش از موسیقی تا علایق

بیوگرافی مهدی مدرس و همسرش از موسیقی تا علایق

مریم فراهانی : صنعت موسیقی در ایران از جایگاه بسیار ویژه و ارزنده ای برخوردار می باشد. یکی از خوانندگان مشهور و محبوب ایرانی جوان آقای مهدی مدرس است. با بررسی بیوگرافی مهدی مدرس و همسرش از موسیقی تا علایق ایشان می توانيد مطلع شوید. وی در یک بازه زمانی کوتاه مدت توانسته محبوبیت قابل توجهی را به دست بیاورد.

مجله تالاب : آقای مدرس به عنوان یک خانواده جوان ایرانی در حوزه موسیقی پاپ فعالیت می کند. وی از همان دوران کودکی علاقه بسیار زیادی به موسیقی داشت. ایشان در یک بازه زمانی کوتاه مدت با انتشار آهنگ هایی به سبک جدید توانستند؛ توجه علاقه مندان به موسیقی را جلب کنند. ایشان فعالیت حرفه ای خود در زمینه موسیقی را از سن ۱۰ سالگی آغاز کردند.

این خواننده علاوه بر خوانندگی در زمینه ترانه سرایی نیز فعالیت درخشانی دارند. همچنین ایشان به عنوان یک خواننده سرشناس ایرانی هواداران بسیار زیادی دارند. وی سبکی جدید و نوین در حوزه موسیقی ایرانی را به ارمغان آورده است. ایشان به عنوان ستاره ای درخشان در صنعت موسیقی ایرانی شناخته می شوند.

بیوگرافی مهدی مدرس و همسرش از موسیقی تا علایق

مهدی مدرس کیست؟

مهدی مدرس در ۲۸ بهمن ۱۳۶۱ در یک خانواده ۴ نفره با شرایط اقتصادی متوسط چشم به جهان گشود. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر می باشد. ایشان از سن ۱۰ سالگی به طور جدی وارد صنعت موسیقی شدند. وی به دلیل نبوغ و استعداد بسیار ویژه ای که در صنعت موسیقی داشت در یک بازه زمانی کوتاه مدت به یک ستاره سرشناس تبدیل شد.

در سن ۱۰ سالگی اولین فعالیت خود در حوزه موسیقی را با نواختن گیتار آغاز کرد. در یک بازه زمانی کوتاه مدت توانست به مهارت کافی و حتی حرفه ای در زمینه نواختن گیتار دست پیدا کند. آقای مهدی مدرس در شبکه های ماهواره ای مختلف نیز موزیک ویدئوهای خود را منتشر می کرد. وی در زمینه تحصیل نیز بسیار موفق بود؛ اما به دلیل علاقه بسیار زیاد به موسیقی مسیر خوانندگی را انتخاب کرد.

ایشان یک خواهر بزرگ تر دارد که باعث تغییر مسیر زندگی ایشان شده است. در اغلب مصاحبه ها خواهر آقای مدرس عنوان کرده که من در تمامی مراحل حامی و پشتیبان بردارم بوده ام. همچنین ایشان قبل از ورود به عرصه خوانندگی در حوزه مدلینگ فعالیت حرفه ای داشتند. در زمینه مدلینگ ایشان با بسیاری از برندهای محبوب و پرطرفدار ایرانی همکاری می کردند.

شروع فعالیت حرفه ای این خواننده محبوب

آقای مدرس اولین فعالین خود در صنعت موسیقی را در سن ۱۰ سالگی آغاز کرد. وی علاقه بدون حد و مرزی به گیتار دارد و یکی از گیتاریست های حرفه ای ایرانی می باشد. ایشان نواختن گیتار را تا سنین جوانی ادامه دادند و همچنین خوانندگی را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۷۴ آغاز کرده اند.

وی در اوایل سال ۱۳۸۰ لقب هنجره طلاقی را انتخاب کرد. آقای مدرس استعداد بی نظیری در زمینه خوانندگی داشت. به طوری که بدون هرگونه تمرین و تکراری می توانست آهنگ های مختلف را بخواند. اولین ترانه پرطرفدار ایشان نارفیق می باشد‌. این ترانه در سال ۱۳۸۱ منتشر شده و پس از انتشار با محبوبیت حداکثری مواجه شد. در این ترانه آقای مدرس و خواننده مشهور ایرانی فرزاد فرزین با یکدیگر همخوانی می کردند.

همچنین او بعد از موفقیت در انتشار اولین آهنگ، برای بار دوم یک قطعه جدید به صورت تک صدا را مشاهده کرد. انتشار این دو آهنگ باعث ایجاد فصل جدیدی از موفقیت در زندگی آقای مهدی مدرس شد. در نهایت آهنگ بعدی ایشان در سال ۱۳۸۵ منتشر شد. این آهنگ با محبوبیت حداکثری در بین عموم طرفداران مواجه شد. به طوری که بسیاری از شبکه های خارجی ماهواره ای نیز این آهنگ را پخش می کردند.

بیوگرافی شغلی مهدی مدرس

بسیاری از آهنگ های محبوب و پرطرفدار مهدی مدرس در شبکه های ماهواره ای منتشر می شد. پس از مدت زمان کوتاهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل انتشار آهنگ در شبکه های خارجی ایشان را به مدت زمان سه سال ممنوع الکار کرد. در این بازه زمانی سه ساله آقای مدرس تلاش می کرد، که دوباره شروع قدرتمندی داشته باشد‌.

در نهایت بعد از اتمام این بازه زمانی سه ساله در موزیک ویدئو پشت صحنه غوغا به پا کرد. این آهنگ با محبوبیت قابل توجهی در بین طرفداران مواجه شد. وی بعد از موفقیت در این موزیک ویدئو فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. در اواخر دهه ۸۰ کنسرت های بسیار زیادی برگزار کرد. تمامی کنسرت های آقای مدرس سرشار از لحظات شاد بودند. همچنین ایشان در یکی از کنسرت های خود که مصادف با بازی دربی بود؛ استقلالی بودن خود را اعلام کرد. طرفدارن استقلال که در کنسرت حضور داشتند ایستاده ایشان را تشویق کردند.

همچنین آقای مدرس برای تمامی آهنگ های خود ریتم شادی انتخاب می کند. به صراحت می توان ادعا کرد، که این خواننده تاکنون قطعه غمگینی را نخوانده است. همچنین ایشان لقب خواننده شاد را به خود اختصاص داده اند. افرادی که به دنبال تجربه لحظات شاد و شیرین هستند کنسرت مهدی مدرس را نباید فراموش کنند.

ازدواج مهدی مدرس

آقای مهدی مدرس بیش از چندین سال است، که طعم شیرین زندگی متاهلی را می چشد. ایشان از زندگی متاهلی خود بی نهایت شاد و خوشحال هستند. وی فرزندی ندارد و همیشه زندگی عاشقانه خود را با لحظات شیرین ثابت می کند. همچنین ایشان با همسر خود در یکی از کنسرت های دهه ۸۰ آشنا شده است. وی بارها در مصاحبه های مختلف اعلام کرده که الگوی زندگی من آقای ناصر عبداللهی می باشد.

همچنین در این مسیر ایشان ادعا کرده اند، که بسیاری از آموزه های آقای ناصر عبداللهی را الگوی خود قرار داده اند. ایشان ادعا می کنند، که موسیقی صبور بودن را یاد می دهد. وی بسیاری از آهنگ های عاشقانه خود را خطاب به همسرش خوانده است. ایشان به دلیل شخصیت اخلاقی بسیار متفاوتی که دارند همیشه توجه طرفدران را به خود جلب کرده اند.

آقای مدرس جزء اسطوره های محبوب موسیقی پاپ ایرانی می باشند. همچنین ایشان در شبکه جام جم بارها اجرا زنده داشته اند و حتی در این شبکه با خواندن قطعه های مختلف به صورت زنده محبوبیت بیشتری را به دست آوردند.

مهاجرت مهدی مدرس

در اوایل سال ۱۴۰۰ خبر مهاجرت آقای مهدی مدرس در فضای مجازی غوغای بسیار زیادی به پا کرده بود‌. این خبر در همان در بسیاری از شبکه های اجتماعی بیش از هزاران بار وایرال شد. در نهایت این خبر توسط ایشان به صورت رسمی تایید شد. وی هدف خود از مهاجرت را فعالیت آزادانه عنوان کرد. مقصد اول ایشان برای مهاجرت کشور ترکیه بود‌. بعد از مدت زمان کوتاهی بنا به دلایل نامشخص و پاره ای از مشکلات دوباره به ایران بازگشتند.

بعد از بازگشت فعالیت خود در زمینه موسیقی را آقای مدرس به صورت جدی تر دنبال کرد. ایشان آخرین بار در برنامه پدر خوانده سه به عنوان شرکت کننده حضور داشتند. همچنین رنگ مورد علاقه ایشان آبی می باشد. وی به دلیل قد بسیار بلندی ته دارد؛ فعالیت خود در حوزه مدلینگ را هنوز ادامه می دهد. در دوران بعد از مهاجرت مهدی مدرس بسیار تلاش کرد، جایگاه خود در موسیقی را تغییر دهد.

آلبوم جدید او

در سه سال گذشته قطعه های مختلفی از ایشان منتشر شده است. همچنین در سال جدید یک آلبوم جدید از ترانه های خود را منتشر خواهند کرد. وی فعالیت خود در حوزه موسیقی را به صورت جدی ادامه می دهد. هدف آقای مدرس کسب رتبه های برتر و بهتر در حوزه موسیقی می باشد. ایشان در بازه زمانی کوتاه مدت بعد از مهاجرت توانسته اند؛ قله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنند.

همچنین ایشان در سال جاری به صورت رسمی تور کنسرت های خود را آغاز خواهند کرد. آقای مدرس پایبند به زندگی متاهلی می باشد. و در تمامی مصاحبه های خود علاقه قلبی بدون حد و مرز به همسرش را عنوان کرده است.

علایق مهدی مدرس

مهدی مدرس در بسیاری از برنامه های زنده ایرانی شرکت کرده است. ایشان بارها در چنین برنامه هایی در مورد علاقه مندی های خود صحبت کرده اند. غذای مورد علاقه ایشان قورمه سبزی می باشد. همچنین وی به تفریحات و سرگرمی های خانوادگی علاقه بسیار زیادی دارند. خودروی ایشان یک دستگاه تویوتا کمری سفید رنگ می باشد. وی تاکنون بیش از ده ها کنسرت موفق در اقصی نقاط ایران برگزار کرده است. ایشان به عنوان یکی از خوانندگان کارکشته ایرانی شناخته می شوند.

علاقه او به سبک نو در موسیقی

مهدی مدرس به دلیل ایجاد سبکی نو و خلاقانه در صنعت موسیقی توانست محبوبیت بیشتری را به دست بیاورد. محبوبیت آقای مدرس محدود به مرزهای این کشور نیست. ایشان در بسیاری از کشورهای همجوار فارسی زبان نیز به عنوان یک خواننده سرشناس طرفداران بسیار زیادی دارند. وی چارچوب زندگی متاهلی خود را تحت هر شرایطی حفظ کرده است.

همچنین در فضای مجازی آقای مدرس عکس ها و ویدئوهای مختلفی از همسرش به اشتراک می گذارد. همواره زندگی عاشقانه این زوج هنری بدون حاشیه بوده است. همچنین ایشان در رده خواننده های جوان و خوش صدا ایران قرار دارند. آقای مدرس به عنوان سلطان موسیقی پاپ نیز شناخته می شود.

وی به دلیل علاقه بسیار زیادی که خواهرش دارد یکی از آهنگ های خود را تقدیم به خواهر بزرگترش کرده است. وی به عنوان یک خواننده سرشناس می تواند الگوی بسیاری از جوانان ایرانی باشد. ایشان با توجه به محدودیت های بسیار زیادی که در اواخر دهه ۸۰ وجود داشت؛ توانست به موفقیت حداکثری در صنعت موسیقی دست پیدا کند.

کلام آخر

مهدی مدرس، یکی از خوانندگان محبوب و پرطرفدار ایرانی در زمینه موسیقی پاپ می باشد. وی در ۲۸ بهمن سال ۱۳۶۱ چشم به جهان گشود. آقای مدرس برای اولین بار در سال ۱۳۸۱ اولین آهنگ خود را با همخوانی فرزاد فرزین منتشر کرد. وی در اوایل سال ۱۳۹۰ با همسر خود آشنا شد و تصمیم به ازدواج گرفت. ایشان در مسیر خوانندگی الگوی خود را آقای امیرعبدالهی انتخاب کرده اند. همچنین ایشان جزء خوانندگان سرشناس ایرانی هستند، که هواداران بسیار زیادی دارند.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل