فال

خواندن هفتگی کارت تاروت: پیش بینی تاروت برای 18 اوت – 24 آگوست 2024

خواندن هفتگی کارت تاروت: پیش بینی تاروت برای 18 اوت – 24 آگوست 2024

Aradi “>

ARIES (21 مارس تا 20 آوریل)

عشق: برج

Read on to find out your Tarot reading for the coming week.(Unsplash)
برای اطلاع از خواندن تاروت خود در هفته آینده به ادامه مطلب مراجعه کنید.(Unsplash)

حالت: قضاوت

حرفه: ده سکه< /p>

خوش بینی و عزم خود را در این هفته قوی نگه دارید. نزدیک شدن به استراتژی های کسب و کار با رویکرد روشمند برای موفقیت ضروری خواهد بود. حفظ سلامتی را می توان از طریق یوگا، رژیم غذایی سالم و ورزش منظم به دست آورد. برخورد با شرایط سخت در خانه با حساسیت برای حفظ هارمونی بسیار مهم است. اجتناب از تنبلی برای حفظ چشم انداز خوب برای ارتقاء مهم است. متعادل کردن تعهدات کاری و زمان با کیفیت با شریک عاشقانه خود ممکن است به یک رابطه هیجان انگیز منجر شود. برنامه ریزی برای فرار با طرف مقابلتان به یک مقصد آرامش بخش می تواند جوانسازی و تسکین استرس بسیار مورد نیاز را فراهم کند. اولویت‌بندی توسعه مهارت‌های اضافی هم برای دانش‌آموزان و هم برای استخدام‌شدگان جدید مهم است. شروع برنامه ریزی برای ساخت یا خرید یک خانه جدید می تواند یک گام هیجان انگیز به جلو باشد.

شماره شانس: 4

رنگ خوش شانس: مارونی

Taurus (21 آوریل تا 20 مه)< /strong>

عشق: صفحه جام ها

حال و هوا: هرمیت

حرفه: پادشاه چوبدستی

تغییرات مثبت و موفق باشید این هفته منتظر شما هستم صاحبان مشاغل ممکن است این هفته را سودآور بدانند و به طور بالقوه ثروت خود را افزایش دهند. تمرین خودکنترلی می تواند منجر به بهبود نتایج سلامت روانی و جسمی شود. اخبار هیجان انگیز در خانه ممکن است با خانواده و دوستان به اشتراک گذاشته شود و همه را شاد کند. احتمالاً روابط عاشقانه با افزایش صمیمیت از طریق رازداری متقابل شکوفا می شود. با این حال، ممکن است چالش هایی در نمایش تخصص حرفه ای شما ایجاد شود که به تلاش بیشتری برای جلب توجه نیاز دارد. افرادی که وارد صنعت املاک و مستغلات می شوند ممکن است موفقیت مالی را تجربه کنند. دانشجویانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند ممکن است در این مسیر با موانعی روبرو شوند. مقاصد تعطیلات ممکن است شلوغ و شلوغ باشند، که در طول سفر به صبر و انعطاف نیاز دارند.

شماره شانس: 11

لاکی رنگ: زرد

GEMINI (21 مه تا 21 ژوئن)

عشق: امپراطور

حال و هوا: هیروفونت

کار: دو شمشیر

برای یک هفته تحولات مثبت آماده شوید. به جای نگرانی در مورد دیگران، انرژی خود را به سمت رشد و توسعه شخصی هدایت کنید. این هفته فرصتی است تا با برنامه ریزی مالی محتاطانه خود، هدایایی متفکرانه را به عزیزانتان هدیه دهید. اولویت دادن به سلامتی خود از طریق ورزش منظم، مدیتیشن و عادات غذایی مغذی می تواند شادی کلی شما را افزایش دهد. نزدیک شدن به شریک عاشقانه خود با صبر و گشاده رویی احتمالاً پیوند شما را تقویت می کند. برای به اشتراک گذاشتن زمان باکیفیت با عزیزان خود، فعالیت های لذت بخشی را برنامه ریزی کنید، مانند یک سفر یک روزه یا یک شب فیلم دنج. قبل از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، برای اطمینان از تصمیم گیری آگاهانه، از مشاوره تخصصی بهره ببرید. دانش‌آموزان باید بر تحقق پتانسیل تحصیلی خود و استفاده از فرصت‌ها متمرکز بمانند. در کشف ایده خلاقانه ای که در فکر آن بوده اید تردید نکنید – ممکن است به احتمالات جدید هیجان انگیزی منجر شود.

شماره خوش شانس: 9

رنگ خوش شانس: سرخابی

سرطان (۲۲ ژوئن تا ۲۲ ژوئیه)

عشق: آس از شمشیرها

حال و هوا: شیطان

شغل: دو سکه

انتظار یک هفته پر از رویدادهای خوب را داشته باشید. تازه واردان در نیروی کار باید در صورت امکان از فرصت ها برای پیشرفت شغلی استفاده کنند. شرکت در فعالیت‌های ورزشی می‌تواند هم سلامت جسمی و هم روانی را افزایش دهد. افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند ممکن است خود را در انتظار اضافه شدن جدید به خانواده بیابند. دخالت خارجی ها در مسائل خانوادگی می تواند هماهنگی خانه را مختل کند. جستجوی مشاوره از یک متخصص مالی می تواند به گذر از موقعیت های چالش برانگیز مالی کمک کند. یک سفر کوتاه با همراهان حامی می تواند تاثیر مثبتی بر سلامت روان داشته باشد. ممکن است از فروش خانه سود مورد انتظار را به دست نیاورید. تلاش برای جستجوی کار ممکن است منجر به پیشنهادهای شغلی جذاب برای دانش آموزان شود.

شماره شانس: 5

رنگ شانس: بنفش

LEO (۲۳ ژوئیه تا ۲۳ اوت)

عشق: هفت چوبدستی

حال و هوا: جهان

حرفه: هشت سکه< /p>

فرصت های رشد ممکن است در این هفته در اطراف شما باشد. زندگی عاشقانه شما می تواند به ارتفاعات جدیدی برسد زیرا زوج های متاهل گذراندن زمان با کیفیت را در کنار هم اولویت می دهند. ترفیع در افق می تواند به طور قابل توجهی شهرت حرفه ای شما را افزایش دهد. جستجوی آرامش و رفاه از طریق اعمال مذهبی یا معنوی ممکن است باعث آرامش درونی شود. حمایت خواهر و برادر و والدین شما می تواند پایه محکمی برای تلاش های شما در این هفته باشد. مراقب فرصت های جدیدی برای رشد مالی باشید که ممکن است ایجاد شود. با این حال، برنامه های تعطیلات آینده شما ممکن است با موانع پیش بینی نشده ای روبرو شود. معاملات املاک و مستغلات ممکن است در حال حاضر سود مورد انتظار را به همراه نداشته باشد. دانش‌آموزان باید چالش‌های غیرمنتظره را به‌عنوان فرصت‌هایی برای رشد بپذیرند و به اصلاح مهارت‌های خود ادامه دهند.

شماره خوش شانس:1

رنگ شانس: سفید

<VIRGO (24 اوت -23 سپتامبر)

عشق: جادوگر

حال و هوا: پادشاه سکه ها

کار: چهار شمشیر

این هفته می تواند پیروزی ها و نقاط عطف مهمی را به همراه داشته باشد. یافتن شادی در آسایش محیط اطرافتان می تواند این هفته رضایت بخش باشد. گذراندن زمان با کیفیت در خانه با عزیزان، استراحت بسیار مورد نیاز را فراهم می کند. در محل کار، انعطاف پذیری شما منجر به هفته ای پربار خواهد شد، زیرا متمرکز و مصمم هستید. حفاظت از دارایی ها و اسناد مالی ارزشمند در یک قفسه امن توصیه می شود. برخی از افراد ممکن است به طور غیرمنتظره روابط عاشقانه پیدا کنند و به طور بالقوه با همجنس خود ملاقات کنند. مراقب انتخاب های غذایی باشید، زیرا مصرف بیش از حد غذاهای فرآوری شده می تواند به مرور زمان سلامت گوارش را مختل کند. جویندگان ماجراجویی باید به اندازه کافی برای یک سفر لذت بخش و به یاد ماندنی آماده شوند. بررسی کامل اسناد ملک برای جلوگیری از مشکلات احتمالی بسیار مهم است. بازخورد منفی در مورد پروژه دانش آموز فرصتی برای رشد ارائه می دهد. روابط افلاطونی ممکن است برای برخی به چیزی جدی تر تبدیل شود.

شماره خوش شانس: 8

رنگ شانس: سبز

LIBRA ( 24 سپتامبر تا 23 اکتبر)

Love: The Tower

حال و هوا: Ace of Wands

حرفه: Nine of Coins

<انتظار هفته ای پر از رفاه و موفقیت را داشته باشید. تمایل شما برای به عهده گرفتن مسئولیت های اضافی در محل کار ممکن است راه را برای افزایش حقوق یا ارتقاء هموار کند. حفظ یک ذهنیت مثبت می تواند به طور مثبت بر رفاه کلی شما تأثیر بگذارد. زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده اند ممکن است در طول یک تعطیلات خاص لحظات صمیمی را با هم دوست داشته باشند. با این حال، عاقلانه است که برای حفظ ثبات مالی احتیاط مالی کنید و از هزینه های غیرضروری اجتناب کنید. مسائل ارتباطی در خانه ممکن است به تدریج کاهش یابد و به یک محیط هماهنگ تر منجر شود. برنامه ریزی یک تعطیلات خانوادگی عجیب و غریب در یک مکان دور ممکن است هم سطح مالی و هم سطح انرژی را تحت فشار قرار دهد. ممکن است توصیه شود که از معاملات ملکی در این هفته خودداری کنید، زیرا ضررهای احتمالی نشان داده شده است. دانش‌آموزانی که ذخایر انرژی کافی دارند ممکن است بتوانند به راحتی وظایف تحصیلی خود را انجام دهند.

شماره خوش شانس: 3

رنگ شانس: قوی> طلایی

SCORPIO (۲۴ اکتبر تا ۲۲ نوامبر)

عشق: هرمیت

حال و هوا: شیطان

حرفه: احمق

موفقیت در این هفته در کانون توجه است. کارمندان دولت در این هفته شانس بالایی برای تجربه موفقیت و فرصت های ارتقا دارند. انتظار داشته باشید که خانواده شما پر از فعالیت باشد، به خصوص که فرزندانتان برای شما سورپرایز برنامه ریزی می کنند. به هر گونه ناراحتی فیزیکی توجه کنید، زیرا می تواند سیگنالی برای اولویت دادن به سلامت و رفاه شما باشد. درگیر شدن در فعالیت های شبکه ای می تواند راه هایی را برای گسترش سرمایه گذاری های تجاری شما باز کند. با نشان دادن مراقبت و توجه به رفاه یکدیگر، پیوند را در رابطه عاشقانه خود تقویت کنید. در صورت پیش بینی شرایط نامساعد جوی، آماده باشید تا برنامه سفر خود را تنظیم کنید. استفاده از خدمات یک مشاور املاک ماهر می تواند بازدهی را در معاملات ملکی به حداکثر برساند. دانشجویان کالج می توانند از طریق فداکاری و تلاش سخت در مسیرهای تحصیلی خود به نقاط عطف مهمی دست یابند.

شماره خوش شانس: 22

رنگ شانس: > آبی تیره

Love: Seven of Wands

حال و هوا: Two of Coins

حرفه: The Tower

منتظر یک هفته باشید از شادی و رضایت با درآمد پایدار، می توانید به سرعت به برخی اهداف مالی در این هفته دست یابید. حفظ یک سیستم ایمنی سالم به شما کمک می کند تا از آلرژی ها جلوگیری کنید و سلامت کلی را حفظ کنید. ایجاد فضایی آرام در خانه می تواند آرامش و آرامش درونی را به ارمغان بیاورد. مراقب هر گونه رفتار متخاصم شریک زندگی خود باشید، زیرا ممکن است منجر به مشکلاتی در رابطه شود. انجام تعهدات حرفه ای ممکن است چالش هایی ایجاد کند و مهارت ها و انعطاف پذیری شما را آزمایش کند. برای برخی، شروع یک سفر خارج از کشور می تواند هم از نظر مالی مفید باشد و هم استرس را کاهش دهد. تلاش شما برای یافتن خانه عالی در یک محله مطلوب ممکن است به زودی به نتیجه برسد. دانش‌آموزانی که به برنامه‌های مطالعاتی خود پایبند هستند، آمادگی بیشتری برای امتحانات خواهند داشت.

شماره شانس: 7

رنگ شانس: نقره‌ای

عشق: دو فنجان

حال و هوا: احمق

حرفه: جادوگر

تلاش‌های شما نتایج عالی در این هفته به همراه خواهد داشت. بالقوه شما در محل کار روشن به نظر می رسد، و تلاش های شما ممکن است به زودی با یک ترفیع پاداش داده شود. با افزایش جریان درآمد، نگرانی های مالی ممکن است به گذشته تبدیل شود. تغییر مداوم روتین های تمرینی می تواند به تناسب اندام بهتر منجر شود. در مواقع سخت از عزیزان فاصله نگیرید، زیرا حمایت آنها می تواند ارزشمند باشد. غفلت از صرف زمان و انرژی برای رابطه عاشقانه ممکن است عواقب نامطلوبی داشته باشد. برخی از شما ممکن است این فرصت را داشته باشید که تعطیلات مورد انتظار را آغاز کنید و فرصتی را برای استراحت در طبیعت ارائه دهید. معاملات اموال متخصص می تواند منجر به سود مالی شود. آمادگی مجدانه ممکن است به برخی از دانش‌آموزان در فعالیت‌های تحصیلی خود شروع کند.

شماره شانس: 17

رنگ شانس: صورتی

عشق: سه سکه

حال و هوا: ماه

حرفه: پنج عصا

هفته را با اعتماد به نفس و مثبت روبرو کنید. خانه شما ممکن است به یک مرکز شلوغ فعالیت تبدیل شود و فرصت مناسبی برای اوقات فراغت با کیفیت خانواده فراهم کند. در حالی که این هفته می تواند موفقیت مالی موقتی به همراه داشته باشد، تلاش های مستمر راه را برای رفاه پایدار هموار می کند. اگر به دنبال صمیمیت بیشتر با شریک زندگی خود هستید، شروع جدیدی را در نظر بگیرید و پیوند خود را تقویت کنید. تلاش های مجدانه در فعالیت های حرفه ای شما احتمالا نتایج مثبت و فرصت های جدیدی را به همراه خواهد داشت. درمان سریع حتی عفونت های جزئی برای جلوگیری از تشدید آنها در جبهه سلامت بسیار مهم است. یک سفر کاری به خارج از کشور فرصتی عالی برای برقراری ارتباط با افراد جذاب است. بستن یک معامله چالش برانگیز املاک ممکن است برای برخی در دسترس باشد. دانش آموزان باید سرگرمی را در برنامه های روزمره خود در اولویت قرار دهند، زیرا می تواند عملکرد را افزایش دهد.

شماره شانس: 1

رنگ شانس: سفید

PISCES (20 فوریه تا 20 مارس)

عشق: ارابه

حال و هوا: پنج شمشیر

حرفه: مرد حلق آویز شده< /p>

در این هفته شانس موفقیت را در آغوش بگیرید. راه اندازی یک تجارت خانوادگی می تواند منجر به موفقیت مالی شود. مشارکت در یک پروژه فرصتی برای نشان دادن مهارت های خود در جبهه حرفه ای فراهم می کند. تقویت اعتماد به شریک زندگی تان می تواند سنگ بنای تحقق یک رابطه عاشقانه باشد. روابط خانوادگی ممکن است در محیط خانه رشد کند و هماهنگی ایجاد کند. با این حال، نادیده گرفتن عادات سبک زندگی فعلی ممکن است در صورت عدم توجه به مشکلات سلامتی منجر شود. استفاده از فرصت برای شروع یک سفر طولانی مدت به مقصدی دور همراه با عزیزان می تواند خاطرات ارزشمندی را ایجاد کند. حل و فصل اختلافات مربوط به معاملات ملکی ممکن است نیاز به زمان و صبر بیشتری داشته باشد. دانش‌آموزان ممکن است در این هفته احساس لاغری کنند که اهمیت اولویت‌بندی وظایف را برجسته می‌کند.

شماره خوش شانس: 6

رنگ شانس: قهوه ای تیره

X

(اخترشناس، کارتخوان تاروت، اعداد شناس، مشاور Vastu و Fengshui)

ایمیل: support@askmanisha.com< /a>

آدرس: http://www.askmanisha.com

تماس: +919650015920

< /div>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا