فال

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 1 آگوست 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 1 آگوست 2024

بریج (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: صفحه شمشیرها

یک لحظه استراحت کنید. احساس عصبی بودن ممکن است به این معنی باشد که امروز بیش از حد دستکاری می کنید. به برنامه خود نگاه کنید و ببینید که آیا می توانید چیزها را دوباره تنظیم کنید یا از کسی بخواهید که به شما کمک کند. برای کاهش استرس، بار خود را سبک کنید.

Read about your daily tarot prediction for August 1, 2024.(Pixabay)
درباره پیش بینی روزانه تاروت خود برای 1 آگوست 2024 بخوانید.(Pixabay)< /figcaption>

همچنین بخوانید تاروتسکوپ های ماهانه: در اینجا پیش بینی های تاروت شما برای آگوست 2024 آمده است

< a class="manualbacklink" target="_blank" href="https://www.hindustantimes.com/topic/taurus">Taurus (20 آوریل – 20 مه)

کارت تاروت : Ace of Cups Reversed

اگر از نظر عاطفی احساس گیر کرده اید، Taurus، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که اجازه دهید شخص دیگری رهبری را به دست بگیرد. اجازه دهید یک همکار یا دوست کمک کند، به خصوص اگر مدتی است که مسئولیت این کار را بر عهده داشته اید. اشتراک گذاری بار می تواند مفید باشد.

همچنین بخوانید خواندن کارت تاروت هفتگی: پیش بینی تاروت برای 28 ژوئیه تا 3 آگوست 2024

جمینی (21 مه – 20 ژوئن )

کارت تاروت: پنج پنتاکل معکوس شده

اشکالی ندارد که احساس ناراحتی کنید. اگر ناامید هستید، طبیعی است که آرزو کنید ای کاش چیزها متفاوت بود. زندگی می تواند غیرقابل پیش بینی باشد، و امروز ممکن است به شما یاد دهد که چگونه محکم بایستید.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: آس پنتاکلس

فرصت جدیدی در راه است. این کارت تاروت نشان می دهد که شروعی تازه در پیش است. وقتی این فرصت پیش آمد، سریع عمل کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

لئو (23 ژوئیه – 22 آگوست)

کارت تاروت: ملکه چوبدستی

شما ممکن است با کسی سر و کار داشته باشید که همیشه فکر می کند حق با اوست. خسته کننده است، اما به جای بحث و جدل، روی زندگی خود تمرکز کنید. گاهی اوقات، بهتر است آنها را تنظیم کنید و به حرکت رو به جلو ادامه دهید.

باکره (23 اوت – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: ده گرز معکوس شد

حل برخی مشکلات زمان بر است. اگرچه ممکن است ناخوشایند باشد، مواجه شدن با این چالش ها می تواند درس های ارزشمندی به شما بیاموزد و دوستی های شما را تقویت کند. به آن پایبند باشید، و قوی تر ظاهر خواهید شد.

Libra (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: ملکه فنجان ها

با خود مهربان باشید. وقتی دیگران مرتکب اشتباه می شوند با آنها مهربان هستید، پس سعی کنید همان شفقت را به خودتان نشان دهید. روی تغییر خودگویی منفی کار کنید و روی تغییرات کوچک و مثبت تمرکز کنید.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر)

کارت تاروت: Two of Wands

اگر با مشکلی مانند یک مشکل مالی یا یک پروژه بزرگ روبرو هستید، عقب نشینی نکن از قدرت و عزم درونی خود برای پیشبرد استفاده کنید و موفق خواهید شد.

Sagittarius (22 نوامبر – 21 دسامبر)

کارت تاروت: Seven of Cups Reversed

Sagittarius، امروز وضوح مورد نیاز خود را خواهید یافت. سردرگمی برطرف خواهد شد و شما همه چیز را همانطور که هستند خواهید دید. این به شما کمک می کند تا با اطمینان تصمیم بگیرید و اقدام کنید.

Capricorn (22 دسامبر – 19 ژانویه)

کارت تاروت: ده فنجان معکوس شد

اگر شما و همسرتان زیاد با هم بحث می کنید، ممکن است نشانه این باشد که چیزی به چیزی نیاز دارد. توجه به آنچه شما را گرد هم آورده فکر کنید و سعی کنید دوباره به هم وصل شوید. برای تقویت پیوند خود، شب های خرما را بازگردانید.

آکواریوس (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: سه چوب دستی معکوس شدند

پیشرفت ممکن است فوراً قابل مشاهده نباشد، اما این بدان معنا نیست که اتفاق نمی افتد. مانند ریشه هایی که در زیر زمین رشد می کنند، کار سخت شما در حال ایجاد یک پایه قوی است. صبور باشید و ادامه دهید.

ماهی ( 19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: مرد حلق آویز شده معکوس شد

شما منتظر لحظه مناسب بودید و اکنون اینجاست. شما آماده هستید تا با برنامه های خود پیش بروید، بنابراین قدم بعدی را با اطمینان بردارید. مسیر پیش رو روشن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا