فال

تاروتسکوپی ماهانه: در اینجا پیش بینی های تاروت شما برای ژوئن 2024 است

تاروتسکوپی ماهانه: در اینجا پیش بینی های تاروت شما برای ژوئن 2024 است

قابل حمل (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: جهان

ژوئن انرژی شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد، برج حمل! کارت جهانی به شما پیشنهاد می‌کند که در صورت تمایل به فرصت‌های جدید، به‌ویژه فرصت‌هایی که شما را از منطقه آسایش خود خارج می‌کنند، پتانسیل باورنکردنی برای کشف کردن دارید. چالش ها را در آغوش بگیرید و درخشان تر از همیشه خواهید درخشید. آواز خواندن، حتی فقط کارائوکه با دوستان، می تواند به تجربه های جذابی در این ماه منجر شود.

Monthly Tarot Card Predictions for June 2024.(Unsplash)
پیش بینی های ماهانه کارت تاروت برای ژوئن 2024 .(Unsplash)

همچنین بخوانید خواندن کارت های تاروت هفتگی: پیش بینی تاروت برای 2 ژوئن تا ژوئن 8، 2024

ثور ( 20 آوریل – 20 مه)

کارت تاروت: قضاوت

به شهود خود اعتماد کنید، برج ثور، حتی اگر برخلاف عقاید عمومی باشد. روده شما شما را به درستی هدایت می کند، به خصوص در مواردی که اثرات طولانی مدت دارند. رقصیدن در این ماه به شما کمک می کند تا از توانایی های شهودی خود بهره ببرید و تصمیم گیری خود را افزایش دهید.

همچنین بخوانید خواندن کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 4 ژوئن 202

جمینی (21 مه – 20 ژوئن)

کارت تاروت: هشت گرز

ژوئن ماه شماست، جوزا! Eight of Wands نشان دهنده پیشرفت سریع است اگر با جریان حرکت کنید. با امور مالی خود منظم بمانید و بودجه شخصی خود را تنظیم کنید. این تعادل به شما کمک می کند تا شانس خود را به حداکثر برسانید.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: اعتدال

صبور بودن کلید این ماه است، سرطان. به فرآیند و توانایی های خود اعتماد کنید. همه چیز در زمان مناسب آشکار خواهد شد مالیات‌های خود را حفظ کنید و در صورت نیاز از مشاوره حرفه‌ای برای اطمینان از مدیریت مالی روان استفاده کنید.

لئو (23 ژوئیه – 22 آگوست)

کارت تاروت: آس پنتاکلس

ژوئن ماه پتانسیل های بی حد و حصر برای شما است، لئو. آس پنتاکلز نشان دهنده موفقیت در هر کاری است که در ذهن خود دارید. صبح خود را با تمرینات تنفس آگاهانه شروع کنید تا انرژی خود را روی اولویت های خود متمرکز کنید.

باکره (23 آگوست – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: صفحه شمشیرها

به عقل و عقاید خود اعتماد کنید، باکره. الهام ممکن است از مکان‌های غیرمنتظره‌ای نشات بگیرد، بنابراین برای سرگرمی‌ها و علایق جدید آماده باشید. محیطی در خانه ایجاد کنید که احساس خوبی برای شما داشته باشد و آن را ثابت و پایدار نگه دارید.

ترازو (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: Two of Wands

این ماه در مورد تقویت روابط است، Libra. در طول مکالمات یک به یک توجه کنید، زیرا آنها تأثیر پایداری بر آینده شما خواهند داشت. تبادل انرژی در این فعل و انفعالات، مسیر شما را به صورت ظریف اما قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر)

کارت تاروت: سه فنجان

ژوئن برای یافتن قبیله روح خود، عقرب، عالی است. غریزه خود را در مکان ها و رویدادهای جدید دنبال کنید تا با دوستان و فرصت های جدید ملاقات کنید. مهارت های گوش دادن خود را بهبود بخشید و در طول مکالمات به جزئیات بیشتر توجه کنید تا بینش عمیق تری داشته باشید.

Sagittarius (22 نوامبر – 21 دسامبر)

کارت تاروت: Six of Cup

ژوئن گزینه های زیبایی را برای شما ارائه می دهد، Sagittarius. اجازه دهید قلبتان شما را در تصمیم گیری چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای راهنمایی کند. تعادل بین مطالعه و بازی برای غنی سازی تجربیات و رشد.

برج جدی (22 دسامبر – 19 ژانویه)

کارت تاروت: عاشقان

موفقیت شما در ماه ژوئن از کار خوب با دیگران حاصل می شود، برج جدی. مراقب تعاملات خود باشید، زیرا باعث شادی و پیشرفت می شوند. به شهود قوی خود اعتماد کنید تا بهترین تصمیم ها را بگیرید، به خصوص در دوراهی ها.

آکواریوس (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: سه فنجان

ژوئن ماهی است برای تمرکز بر دوستی های واقعی، دلو. تعاملات اجتماعی خود را مشاهده کنید تا متوجه شوید دوستان واقعی شما چه کسانی هستند. اعتماد داشته باشید که شانس پنهان شما را پشتیبانی می کند و همه چیز به موقع درست می شود.

ماهی ها (19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: ده فنجان

خانواده و عزیزان شما در این ماه برجسته می شوند، ماهی ها. گذراندن زمان با کیفیت با آنها را در اولویت قرار دهید. ایجاد تعادل بین کار و روابط به شما کمک می‌کند تا با پشتیبانی کیهانی موانع را از بین ببرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا