فال

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 10 ژوئیه 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 10 ژوئیه 2024

بریج (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: برج، معکوس

حتی اگر امروز احساس می‌کنید ابری تاریک بر سر شماست، به یاد داشته باشید که رنگین کمان بعد از طوفان می‌آید. ممکن است در حال حاضر برای ایمان آوردن به معجزات مشکل داشته باشید، اما همه چیز آنقدرها هم که به نظر می رسد بد نیست. چالش‌هایی که با آن روبرو هستید به زودی برطرف خواهند شد.

Read about your daily tarot prediction for July 10, 2024.(Pixabay)
درباره پیش بینی روزانه تاروت خود برای 10 جولای 2024 بخوانید.( Pixabay)

همچنین بخوانید خواندن کارت های تاروت هفتگی: پیش بینی تاروت برای 7 جولای تا 13 جولای

ثور (20 آوریل – 20 مه)

کارت تاروت: شیطان

همه با وسوسه روبرو می شوند. آنچه ممکن است به عنوان یک ضعف به نظر برسد در واقع می تواند به رشد شما کمک کند. با درک و غلبه بر این چالش ها، بیشتر درباره خود می آموزید و قوی تر می شوید.

همچنین بخوانید تاروتسکوپ های ماهانه

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: دو عدد از پنتاکل ها

شما باید انتخاب کنید، به خصوص در مورد بودجه بندی. هزینه های خود را اولویت بندی کنید و از فرآیند به دست آوردن بهترین ارزش برای پول خود لذت ببرید.

لئو (23 ژوئیه – 22 آگوست)

کارت تاروت: ده فنجان

امروز احساس خوشحالی خواهید کرد. دوستی ها و روابط شما برای شما شادی و احساس هدف به ارمغان می آورد. دانستن اینکه شما را دوست دارند و از شما قدردانی می کنند احساس فوق العاده ای است.

باکره (23 آگوست – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: سه شمشیر

دردناک است که فردی که به او تکیه می کنید غیرقابل اعتماد باشد. به طور کامل خود را سرزنش نکنید مردم مشکلات خاص خود را دارند و ممکن است نیت آنها خوب بوده باشد.

ترازو (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: Four of Wands

کمک می‌تواند از مکان‌های غیرمنتظره بیاید. دوستی که انتظارش را نداشتید ممکن است امروز از شما حمایت کند. به ایجاد روابط ادامه دهید و همیشه آماده باشید که لطف کنید.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر)

کارت تاروت: ستاره

کیهان به نفع شما کار می کند و فرصت هایی را برای شما ایجاد می کند. وقتی سخت کار می کنید، شانس به شما کمک می کند تا به خواسته هایتان برسید.

قوس (22 نوامبر – 21 دسامبر)

کارت تاروت: احمق

شما امیدوار بودید با شخص خاصی ملاقات کنید. وقتی این کار را انجام می دهید، به یاد داشته باشید که توسعه روابط خوب زمان می برد. صبور باشید و بگذارید عشق به طور طبیعی رشد کند.

Capricorn (22 دسامبر – 19 ژانویه)

کارت تاروت: مرگ

پایان‌ها می‌توانند سخت باشند، اما اگر کسی که انرژی شما با شما مطابقت ندارد دیگر در شما نباشد، خوب است احساس آرامش کنید. زندگی شما به دلیلی ملاقات کردید و اکنون آن درس کامل شده است.

دلو (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: دو فنجان

وقتی در رابطه درستی هستید، همه چیز درست به نظر می رسد. حتی اختلاف نظر شما را به هم نزدیکتر می کند. زیاد به آن فکر نکنید، فقط از عشق لذت ببرید.

ماهی< /a> (19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: ماه

شما ممکن است شخصی را ملاقات کنید که شما را در حدس زدن نگه دارد. اگر همیشه در مورد جایگاهی که با آنها دارید نامطمئن هستید، این نشانه خوبی نیست. به احساسات خود توجه کنید و در صورت ادامه احساس منفی محتاط باشید.

(سلب مسئولیت: توصیه می شود برای راهنمایی شخصی با یک متخصص طالع بینی مشورت کنید).

< /div>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا