فال شغلی امروز برای 12 ژوئیه 2024: رشد حرفه ای برای این زودیاک ها

فال شغلی امروز برای 12 ژوئیه 2024: رشد حرفه ای برای این زودیاک ها

” readability=”36.661791590494″>

قوچ/: نحوه برخورد با بازخوردها کلید موفقیت امروز است. دریافت انتقاد هرگز آسان نیست، اما یادگیری پذیرش مثبت آن می تواند یک دارایی بزرگ باشد. چه به طور فعال به دنبال شغل باشید و چه با خوشحالی در شغل فعلی خود مستقر شده اید، به بازخورد به عنوان یک فرصت مثبت به جای یک رویداد نامطلوب نگاه کنید. با ذینفعان مربوطه بحث کنید تا در موقعیتی باشید که بدانید از شما چه انتظاری می‌رود و سپس برای آن تلاش کنید.

فال روزانه پول و شغل را بخوانید. برای همه علائم زودیاک و از بخت امروز خود در هندوستان تایمز مطلع شوید.(Unplash)

ثور: امروز تصمیمات اساسی خواهید گرفت که آینده شرکت شما را تعیین می کند. با افراد دیگری که به آنها اعتماد دارید یا آنها را در این موضوع عاقل می دانید مشورت کنید تا نظرات متفاوتی به دست آورید. ممکن است محدودیت های مالی وجود داشته باشد. بنابراین، برخی از استراتژی ها باید برای هزینه ها اعمال شود. بر ملاقات با افراد جدید و جستجوی فرصت‌های جدید برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان تأکید کنید.

Gemini: امروز حتما جنبه حرفه ای خود را نشان دهید، اما این کار را با اشتیاق واقعی انجام دهید. خوب است که مشتاق باشید، اما زیاده روی نکنید، زیرا ممکن است بی ادبی تلقی شود. در طول مصاحبه یا هنگام ملاقات با افراد جدید زیاد شوخی نکنید. کارفرما خواهد دید که شما به این موقعیت علاقه مند و متعهد هستید. توانایی برقراری ارتباط واقعی با مردم توسط مافوق شما ارزشمند خواهد بود.

سرطان: توجه شما به جزئیات و توانایی های سازمانی امروز ارزشمند خواهد بود. اگر به دنبال شغلی هستید یا قبلاً آن را دارید، برای آزمون هایی که رویکرد متفکرانه شما را می طلبد، آماده شوید. حل برخی از تکالیف چالش برانگیز به مهارت های خاصی نیاز دارد و یکی از این مهارت ها تفکر انتقادی است. به یاد داشته باشید که توانایی شما برای تجزیه و تحلیل و حل مشکلات با رویکردی منطقی بسیار مهم خواهد بود.

لئو: امروز بهترین روز برای بیرون آمدن از پوسته خود است و به همه نشان می دهد که چقدر مدبر هستید. آمادگی برای ریسک کردن و اجرای ایده های جدید در جلسات یا بحث ها ممکن است امروز عملی باشد. یادداشت برداری کنید و برای رهبری بحث ها و جلسات طوفان فکری در مورد پروژه های جدید آماده باشید. اگر به دنبال شغل جدیدی هستید، بهتر است با همتایان خود در صنعت تماس بگیرید و در مورد موقعیت های موجود تحقیق کنید.

Virgo: امروز خلاقیت در نیروی کار رو به افزایش خواهد بود و این نشانه خوبی برای کسانی است که در زمینه طراحی فعالیت دارند. برای بهره بردن از خلاقیتی که می تواند پروژه ها و فعالیت ها را بهبود بخشد، با سایر کارمندان مشورت کنید. کار بعد از ساعات کاری، زمانی را برای تعامل با اعضای تیم فراهم می کند و روابط حرفه ای را تقویت می کند. از این روز با شادی استقبال کنید زیرا انرژی در کنار شما خواهد بود.

ترازو: این روزی است که برای رویارویی با مسائل مربوط به کار به حالت عملی یا تجاری‌تر تغییر می‌کنید. این همچنین به دلیل مدیریت برازنده شما با استرس، احترام و تحسین همکاران و سرپرستان را به شما خواهد داد. این زمان برای پیشنهاد ایده های جدید یا پذیرفتن یک کار، نشان دادن پشتکار است. مراقب خود را ناامید نکنید و رسمی بمانید زیرا ممکن است فرصتی پیدا کنید که بعداً در روز مورد توجه قرار بگیرید.

عقرب: امروز زمان بسیار خوبی برای همکاری در محل کار است. اطمینان حاصل کنید که در هنگام به اشتراک گذاشتن ایده های خود با سایر اعضای تیم فعال هستید. همچنین، فرد نباید خیلی رئیس باشد و برای ایده های خود فشار بیاورد، در عین حال، ایده های دیگران را نیز تصدیق کند. مافوق و همتایان شما از این موضوع قدردانی خواهند کرد، که به شما کمک می کند تصویر مثبتی در شرکت ایجاد کنید.

کمان: مسائل مالی نیاز به توجه شما دارد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که در رویکرد خود برای پس انداز پول تجدید نظر کنید. به دنبال راه‌های بهتری برای مدیریت پول خود باشید، و اگر نمی‌توانید به تنهایی از عهده این کار برآیید، بهتر است از یک مشاور مالی کمک بگیرید. یک استراتژی پس انداز عملی و برنامه ریزی شده، ثبات و احساس امنیت را در آینده فراهم می کند. در محل کار، در مسیر خود باقی بمانید و از هر فرصتی بهترین استفاده را ببرید.

برج جدی: روزی پر از فرصت های یادگیری است و می تواند زمان رشد باشد. مهارت ها و دانش جدیدی را که در سفر خود به دست می آورید نادیده نگیرید، زیرا ممکن است به شما کمک کند تا شغل مورد نظر خود را دنبال کنید. مثبت باشید و ننشینید و منتظر اتفاقی باشید. این پیامی است برای اقدامی که تفاوت ایجاد می کند و ترازو را به نفع شما تغییر می دهد. شبکه‌سازی ممکن است منجر به فرصت‌های شغلی شود.

Aquarius: امروز احتمالاً نوآور هستید و می‌توانید انتظار داشته باشید که ایده‌های تازه‌ای ایجاد کنید. همچنین زمان ارائه ایده های خلاقانه خود به سایر همکاران یا مدیران است، زیرا آنها به احتمال زیاد آنها را می پذیرند. تلاش و فداکاری شما برای کارتان ممکن است ارزشمند باشد و ممکن است مورد شناسایی قرار بگیرید. ارزش خود را نشان دهید و بیشتر درگیر پروژه های در حال انجام یا تمرین های گروهی باشید.

ماهی: امروز، موجی از آرامش اخیر ممکن است بازگشت فوری به حالت کار را دشوار کند. چه در جستجوی فرصت های جدید باشید و چه در حال حاضر کار می کنید، حرکت از زمان بیکاری به سمت مولد بودن ممکن است شروعی کند به نظر برسد. این زمان مناسبی است که در مورد اهداف و استراتژی های خود فکر کنید و هر گونه تعدیل لازم را انجام دهید. برای جویندگان کار، این بهترین زمان برای به روز رسانی رزومه و ارتباط مجدد با افراد مناسب است.

———————-< /h2>

Neeraj Dhankher

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

ایمیل: info@astrozindagi.in< /a>، neeraj@astrozindagi .in

آدرس: www.astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

خروج از نسخه موبایل