فال

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 19 ژوئیه 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 19 ژوئیه 2024

بریج (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: چهار پنتاکل

ایجاد زندگی مورد نظر شما زمان می برد. امروز، شروع با یک چیز ساده می تواند به چیزهای بزرگی منجر شود. اگر هوشمندانه کار کنید و ثابت قدم باشید، می توانید به چیزهای بزرگی دست پیدا کنید. این سفر شما را از جایی که اکنون هستید به جایی که می خواهید باشید می برد.

Read your daily tarot prediction for July 19, 2924.
پیش بینی روزانه تاروت خود را برای 19 جولای 2924 بخوانید.

همچنین بخوانید خواندن کارت تاروت هفتگی: پیش بینی تاروت برای 14 جولای تا 20 ژوئیه

ثور (20 آوریل – 20 مه)

کارت تاروت: چهار شمشیر , معکوس شد

روابط آسان شروع می شود، اما کار واقعی بعداً به دست می آید. برای ساختن چیزی معنادار، باید دوران سختی را با هم بگذرانید. این چالش‌ها به شما کمک می‌کنند به‌عنوان یک تیم رشد کنید و به شما نشان می‌دهند که شما بیشتر از مشکلاتتان هستید.

همچنین بخوانید تاروتسکوپ های ماهانه: در اینجا پیش بینی های تاروت شما برای 20 ژوئیه آمده است.

جمینی (21 مه – 20 ژوئن)

کارت تاروت: جهان

تغییرات بزرگ در ابتدا نیاز به تلاش زیادی دارد. چه در حال خرید یک خانه جدید یا شروع یک شغل جدید باشید، سازماندهی به زمان نیاز دارد. به پشت سر گذاشتن روزهای سخت ادامه دهید زیرا نتیجه نهایی ارزشش را خواهد داشت.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: ملکه چوبدستی، معکوس

یک رابطه بد می تواند به عزت نفس شما آسیب برساند. وقت خود را با دوستانی بگذرانید که از شما قدردانی می کنند تا به بازسازی اعتماد به نفس شما کمک کنند. دیدگاه مثبت آنها نسبت به شما می تواند به شما کمک کند ارزش خود را ببینید.

لئو (23 ژوئیه – 22 اوت)

کارت تاروت: شش پنتاکل معکوس

امروز، روی نیازهای شخصی خود تمرکز کنید. زندگی ممکن است شلوغ شود، اما مهم است که زمانی برای مراقبت از خود پیدا کنید. به راه‌هایی فکر کنید که برای چیزهایی مانند چرت زدن یا مانیکور فضا ایجاد کنید.

باکره (23 اوت – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: ده پنتاکل

بعد از یک دوره پر هیجان، طبیعی است که وقتی اوضاع آرام می شود، احساس ناآرامی کنید. این می تواند پاداش شما برای گذراندن دوران سخت باشد. نفس عمیق بکشید و به خود اجازه دهید از آرامش لذت ببرید.

Libra (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: پادشاه چوبدستی

یک ایده خوب می تواند امروز جرقه خلاقیت شما را برانگیزد. برای کشف استعدادهایتان لازم نیست هنرمند باشید. از منابعی مانند ChatGPT یا Fiverr برای توسعه ایده‌های خود استفاده کنید و ببینید آیا ارزش دنبال کردن آنها را دارند یا خیر.

Scorpio (23 اکتبر – 21 نوامبر)

کارت تاروت: ستاره، معکوس شده

هر کس مواقعی دارد که مسیر معنوی خود را زیر سوال می برد. اشکالی ندارد که بپرسید چرا اتفاقات رخ می دهد، اما اجازه ندهید منفی گرایی تسلط یابد. سعی کنید خوبی های دیگران را ببینید، حتی زمانی که سخت است.

قوس (22 نوامبر – 21 دسامبر)

کارت تاروت: هشت شمشیر

اگر دوستی در حال مبارزه است، حمایت شما می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. حتی اگر توصیه ای ندارید، فقط حضور در آنجا برای گوش دادن می تواند به آنها کمک کند راه حل های خود را پیدا کنند.

برج جدی (22 دسامبر – 19 ژانویه)

کارت تاروت: پنج گرز، برعکس

هر مشکلی راه حلی دارد، اما گاهی برای یافتن آن باید جور دیگری فکر کنید. کتاب‌ها، پادکست‌ها و تجربیات افراد دیگر می‌توانند دیدگاه‌های جدیدی ارائه دهند و به رشد شما کمک کنند.

Aquarius (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: Ten of Wands

امروز شلوغ است، پس خود را آماده کنید. یک ناهار را بسته بندی کنید و متمرکز بمانید. سعی کنید از عوامل حواس پرتی خودداری کنید تا همه چیز را به نحو احسن انجام دهید.

ماهی (19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: ملکه جام ها، معکوس شده

بین بخشیدن و بیش از حد دادن تعادل وجود دارد. اگر زیاد بدهید، ممکن است خودتان را خسته کنید. به یاد داشته باشید که وقت گذاشتن برای استراحت برای ارزشمند و سازنده ماندن مهم است. استراحت به شما کمک می کند در درازمدت بیشتر به دست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا