قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 25 ژوئیه 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 25 ژوئیه 2024

بریج (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: شوالیه پنتاکلس، برعکس

قبل از اقدام به دقت فکر کنید. هر چیزی که خوب به نظر می رسد برای شما مناسب نیست. عواقب آن را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که آیا با اهداف شما مطابقت دارد یا خیر. نظم و انضباط به شما کمک می کند تا به رویاهای خود برسید!

در مورد پیش بینی روزانه تاروت خود برای 25 ژوئیه 2024 بخوانید.( Pixabay)

همچنین بخوانید تاروتسکوپ های ماهانه: در اینجا پیش بینی های تاروت شما برای جولای 2024 آمده است

<ثور (20 آوریل - 20 مه)

کارت تاروت: Nine of Wands

طوفان‌ها ممکن است مخرب به نظر برسند، اما پایه‌های شما را نیز آزمایش و تقویت می‌کنند. در زمان‌های سخت، فرصتی برای رشد شجاعت و امید خواهید داشت. گاهی اوقات، کمترین چیزی که می خواهید همان چیزی است که بیشتر به آن نیاز دارید.

همچنین بخوانید خواندن کارت های تاروت هفتگی: پیش بینی تاروت برای 14 جولای تا ژوئیه 20

جمینی (21 مه – 20 ژوئن)

کارت تاروت: ملکه شمشیرها

ویژگی‌های منحصربه‌فرد شما برای اطرافیانتان ارزشمند است، جمینی. آنچه هستید را در آغوش بگیرید و خرد و قضاوت واضح خود را نشان دهید. امروز معتبر و مطمئن باشید.

سرطان (ژوئن 21 – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: شوالیه چوبدستی

شما انرژی و انگیزه جدیدی دارید. چیزهای جدید را امتحان کنید، به ماجراجویی های جدید بپردازید یا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید. زندگی کوتاه تر از آن است که بتوان به همان روال قبلی پایبند بود. فرصت های جدید را کشف کنید.

لئو (23 ژوئیه – 22 آگوست)

کارت تاروت: قضاوت

ممکن است احتمالات جدید فقط یک فکر دور باشد، لئو. افکار شما قدرتمند هستند و تغییر طرز فکر می تواند زندگی شما را تغییر دهد. روی افکار مثبت تمرکز کنید و اجازه دهید آنها شما را به آینده ای بهتر راهنمایی کنند.

باکره (23 اوت – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: ملکه پنتاکلس

ویژگی های پرورش دهنده خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، باکره. برای تاثیرگذاری مثبت نیازی به انجام کارهای گزاف ندارید. فقط خودت باش و بگذار مهربانی ات بدرخشد.

Libra< /a> (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: عدالت، معکوس

نحوه صحبت با خود مهم است، ترازو. شفقت به خود، پذیرش و همدلی را تمرین کنید. با خود مهربانانه و با عشق رفتار کنید.

عقرب ( 23 اکتبر – 21 نوامبر)

کارت تاروت: چهار چوبدستی

روی ایجاد یک پایه قوی در زندگی خود تمرکز کنید. عادات و باورهای خوب را ایجاد کنید. ممکن است اکنون کار سختی باشد، اما در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

کمان (22 نوامبر – 21 دسامبر)

کارت تاروت: خورشید، معکوس شده است

شما ممکن است از همیشه مثبت بودن احساس ناراحتی یا خستگی کنید. جایی که هستید را بپذیرید و به مشکلات خود بپردازید. رویارویی با احساسات شما می تواند به شادی منجر شود که به دنبال آن هستید.

Capricorn (22 دسامبر – 19 ژانویه)

کارت تاروت: جهان

شما آزادی بیشتری نسبت به آنچه فکر می کنید دارید. افکار قدیمی را به چالش بکشید و چیزها را از منظری جدید ببینید. دنیا مملو از فرصت‌هایی است که می‌توانید کاوش کنید.

آکواریوس< /a> (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: چهار شمشیر

برای خوبی ها و بدی های زندگی خود سپاسگزار باشید، دلو. همه چیز شما را به جایی می رساند که باید باشید. قدردانی را تمرین کنید و محافظت از اطراف خود را بشناسید.

ماهی (19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: صفحه فنجان

نقاط قوت شما، مانند عشق، مهربانی و شفقت، قدرتمند هستند، ماهی حوت. باز کردن قلبت نیاز به قدرت دارد. امروز تمرین کنید که با خودتان و دیگران مهربان باشید و به خوبی های اطرافتان ایمان داشته باشید.

خروج از نسخه موبایل