قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 12 ژوئیه 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 12 ژوئیه 2024

بریج (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: ده فنجان

می‌خواهید ببینید که دوستانتان واقعاً چقدر شگفت‌انگیز هستند. زمان‌های سخت بهترین‌ها را در آن‌ها به ارمغان می‌آورد و به شما نشان می‌دهد که چقدر دوست دارید. آماده باشید تا از دوستان واقعی که در کنار شما ایستاده اند، سپاسگزار باشید.

در مورد تاروت روزانه خود بخوانید پیش بینی برای 12 ژوئیه 2024. (Pixabay)

همچنین بخوانید خواندن کارت تاروت هفتگی: پیش بینی تاروت برای 7 ژوئیه تا 13 ژوئیه

ثور (20 آوریل – 20 مه)

کارت تاروت: دو فنجان

عشق می تواند گیج کننده باشد. یک لحظه احساس دوری می کنی و لحظه ای دیگر خیلی نزدیکی. عشق شما در جای خوبی است. هر بار که بر سر اختلافات کار می کنید و تفاوت ها را جشن می گیرید، به هم نزدیک تر می شوید و عمیق تر عاشق می شوید. این رابطه شما را قوی و پایدار می کند.

همچنین بخوانید تاروتسکوپ های ماهانه: پیش بینی های تاروت شما برای جولای 2024 در اینجا آمده است

جمینی (21 مه – 20 ژوئن)

تاروت کارت: Eight of Wands

شبح شدن آزاردهنده است، به خصوص زمانی که به نظر می رسد همه چیز خوب پیش می رود. اما آن را شخصی نگیرید، جمینی. ممکن است خودشان با چیزی سروکار داشته باشند. به جای قطع کامل ارتباط، صبور باشید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: ستاره

معنویت شخصی است. شما می توانید رابطه خود را با یک قدرت برتر به روش خود تعریف کنید، چه گذراندن وقت در طبیعت یا شرکت در یک مراسم مذهبی. مهمترین چیز این است که با منبع معنوی خود ارتباط برقرار کنید و از آن حمایت کنید.

لئو (23 ژوئیه – 22 آگوست)

کارت تاروت: شوالیه پنتاکلس

بعضی از افراد آنقدر مصمم هستند که به اهداف خود برسند که به نظر می رسد آنها قبلاً به دست آمده اند. . شما باید همین عزم را اتخاذ کنید. مراحل خود را بنویسید و برنامه خود را دنبال کنید. اجازه ندهید حواس پرتی شما را از خود دور کند. اگر با موانعی روبرو شدید، تنظیم کنید و به حرکت رو به جلو ادامه دهید.

باکره ( 23 اوت – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: Page of Wands

شروع دوباره می تواند چیز خوبی باشد. ممکن است هم غمگین باشد و هم خوشحال. شما اشتباهات گذشته را پشت سر می گذارید و با درس هایی که آموخته اید به جلو می روید. این تازه شروع است و شما باید منتظر چیزهای زیادی باشید. همه فرصتی برای شروع دوباره ندارند، اما شما این فرصت را دارید.

ترازو (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: ده پنتاکل

به آنچه در این ماه به دست آورده اید نگاه کنید. سرعت خود را کم نکنید و تنبل نشوید. کمی بیشتر به خودتان فشار بیاورید. ممکن است در تمرینات خود رکورد جدیدی بشکنید یا به هدف مالی جدیدی برسید. یک شعله قدیمی ممکن است دوباره شعله ور شود. گاهی اوقات با بسته شدن یک در، فرصت‌های جدیدی به وجود می‌آیند.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر)

کارت تاروت: Hierophant

شاید ترجیح دهید به روش‌های سنتی پایبند باشید. در حالی که روش‌های قدیمی آرامش‌بخش هستند، می‌توانند شما را عقب نگه دارند. پذیرای فناوری های جدید یا یادگیری مهارت های جدید باشید. ممکن است در ابتدا چالش برانگیز باشد، اما با تمرین، پیشرفت خواهید کرد و ماهرتر خواهید شد.

قوس (22 نوامبر – 21 دسامبر)

کارت تاروت: مرگ

کینه را رها کنید. بخشیدن آسان نیست و لازم نیست با کسانی که به شما صدمه می زنند دوست شوید. اما رها کردن کینه ها می تواند قلب شما را سبک کند. نگه داشتن احساسات منفی فقط به شما صدمه می زند. خودتان را در اولویت قرار دهید و منفی‌ها را رها کنید.

Capricorn (22 دسامبر – 19 ژانویه)

کارت تاروت: سه پنتاکل

باور کنید یا نه، مردم برای مهارت های شما هزینه خواهند کرد. ممکن است شک داشته باشید که دیگران بخواهند کاری را که دوست دارید برای آنها انجام دهید، اما به دلیل کمبود وقت، آنها ترجیح می دهند شما این کار را انجام دهید. اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار کوچک یا تبلیغ استعداد خود هستید، آن را امتحان کنید. شما هرگز نمی دانید که ممکن است به کجا منجر شود.

آکواریوس (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: شش شمشیر

به غرایز خود اعتماد کنید. شما می توانید احساس کنید که کسی برای بودن در کنارش خوب نیست. برداشت های اولیه شما از شما محافظت می کند. نادیده گرفتن پرچم های قرمز می تواند منجر به پشیمانی شود. بهتر است محتاط و ایمن باشید تا متاسف باشید.

ماهی (19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: عدالت

در یک رابطه می توان به انصاف دست یافت، به خصوص زمانی که دو نفر پیشینه متفاوتی داشته باشند. هرکسی دیدگاه خود را نسبت به معنای انصاف دارد. وقتی احساس می‌کنید همه چیز ناعادلانه است، با قلب و ذهنی باز به موضوع بپردازید. دیدگاه خود را در میان بگذارید و به دیدگاه طرف مقابل گوش دهید.

(سلب مسئولیت: این مقاله فقط بر اساس فرضیات کلی است. برای هر گونه راهنمایی، از یک متخصص طالع بینی کمک بگیرید).

خروج از نسخه موبایل