خواندن هفتگی کارت تاروت: پیش بینی تاروت برای 14 جولای تا 20 ژوئیه

خواندن هفتگی کارت تاروت: پیش بینی تاروت برای 14 جولای تا 20 ژوئیه

ARIES (21 مارس تا 20 آوریل)

عشق: عاشقان

برای اطلاع از خواندن تاروت خود برای آینده بخوانید. week.(Unsplash)

حال و هوا: شیطان

حرفه: پادشاه سکه ها

از قدرت درونی خود در مواجهه با چالش های هفته موفقیت های اخیر ممکن است اعتماد به نفس و روحیه شما را تقویت کند. در اواسط هفته، می توانید پیشرفت های قابل توجهی در وضعیت اجتماعی و وضعیت مالی خود مشاهده کنید. با وجود هر گونه تنش در خانه، برای حفظ رابطه خود، هماهنگی را با شریک عاشقانه خود حفظ کنید. شرکت در جشن های جشن می تواند شادی و اتحاد را در خانواده تقویت کند. هفته خود را با تمرکز بر عادات سالم برنامه ریزی کنید تا هرگونه نگرانی کاهش وزن را برطرف کنید. برای چالش های مالی غیرمنتظره ای که ممکن است پیش بیاید آماده باشید. دانشجویانی که رشته های پزشکی یا مهندسی را دنبال می کنند احتمالاً در این هفته موفق خواهند شد. برای صرفه جویی در هزینه در سفر خود خلاق باشید. برای محافظت از سرمایه سرمایه گذاری خود از دخالت در اختلافات ملکی خودداری کنید.

شماره شانس: 1

رنگ شانس: قهوه ای

Taurus (21 آوریل تا 20 مه)

عشق : Seven of Coins

حال و هوا: Page of Wands

حرفه: Three of Swords

شما می توانید هفته ای پربار و پربار در شغل و امور مالی آنها انتظار داشته باشید. ممکن است فرصت های جدیدی برای پیشرفت در زمینه انتخابی خود در محل کار برای شما ایجاد شود. موفقیت در تلاش های مالی باعث ایجاد حس رضایت می شود. این هفته برای برگزاری مراسم مذهبی یا جشن در خانه بسیار مناسب است. این شانس برای ترمیم حصارها با یک شریک عاشقانه ممکن است برای برخی ایجاد شود. برخی از افراد ممکن است به دلیل محدودیت زمانی در محل کار، آنطور که باید ورزش نکنند. ورزش متوسط ​​می تواند به شما کمک کند تحرک خود را دست نخورده نگه دارید. ممکن است از شرکت شما خواسته شود که یک سفر خسته کننده را تحمل کند. این احتمال وجود دارد که بتوانید تخفیف مطلوبی در اجاره یا اجاره خانه خود دریافت کنید. نمره بالا در یک امتحان مهم می تواند به معنای قبولی در یک مدرسه عالی برای دانش آموزان باشد.

شماره شانس: 22

رنگ شانس: قوی> آبی روشن

GEMINI< (21 مه - 21 ژوئن)

عشق: پنج فنجان

حال و هوا: خورشید

کار: دو شمشیر

برای یک هفته خود را آماده کنید که در آن هر قدم به جلو نشانه پیروزی باشد. درگیر شدن در حلقه های بازخورد سازنده ممکن است فرهنگ بهبود مستمر را تقویت کند. رهایی از ناراحتی های مداوم و مشکلات سلامتی ممکن است در افق این هفته باشد. مصمم بمانید و از گرفتن تصمیمات تکانشی برای به دست آوردن دستاوردهای قابل توجه اجتناب کنید. پرورش عشق به اشکال مختلف می تواند پیوندهای عاطفی را عمیق تر کند. یک محیط خانه باثبات می تواند به بهبود رفاه ذهنی کمک کند. برخی از دانش آموزان ممکن است وسوسه شوند که این هفته وقت خود را تلف کنند. به دنبال راهنمایی از مربیان توصیه می شود. مسائل مربوط به رزرو لحظه آخری ممکن است نیاز به ارزیابی مجدد برنامه های سفر شما داشته باشد. برخی از افراد ممکن است بتوانند زودتر از آنچه پیش‌بینی شده است، نقل مکان خود را به یک خانه یا ملک تسریع کنند.

شماره شانس: 2

رنگ شانس: خاکستری روشن

سرطان (22 ژوئن تا 22 ژوئیه) /h2>

Love: The Chariot

Mood: The Hanged Man

حرفه: The Star

آماده شدن برای هفته هیجان انگیز و پر جنب و جوش در پیش است گردهمایی های خانوادگی ممکن است باعث ایجاد حس با هم بودن و شادی در خانواده شود. در حالی که برخی از افراد ممکن است شاهد پیشرفت در حرفه خود باشند، مهم است که توقعات بیش از حد بالا نداشته باشید. زوج ها ممکن است در این هفته با دنبال کردن علایق مشترک پیوند خود را تقویت کنند. پس انداز را برای امنیت مالی آینده در اولویت قرار دهید تا اینکه به تهدیدهای فوری واکنش نشان دهید. تلاش اختصاصی می تواند منجر به بهبود شرایط سلامت شما شود. دیدار با بستگان دور می تواند به حفظ هارمونی در خانواده کمک کند. دانش‌آموزان در زمینه‌های خلاق، فرصت مناسبی برای تمرکز و تکمیل وظایف خود دارند. ممکن است با گزینه های مناسب برای اقامت مشترک مواجه شوید.

شماره شانس: 18

رنگ شانس: صورتی

<LEO (23 ژوئیه -23 اوت)

عشق: جادوگر

حال و هوا: قضاوت

حرفه: ده سکه

آماده شدن برای هفته ای که کار سخت شما فراتر از وحشیانه ترین رویاهای شما نتیجه می دهد. درگیر شدن در مدیتیشن ممکن است ذهنی شفاف‌تر به ارمغان بیاورد و حس آرامش را تقویت کند. شما ممکن است افزایش بهره وری را در تلاش های حرفه ای خود تجربه کنید زیرا به طور موثر پروژه های جدید و در حال انجام را مدیریت می کنید. مشاوره گرفتن از اعضای خانواده می تواند بینش های ارزشمندی برای مقابله با مسائل چالش برانگیز ارائه دهد. در حالی که پیشرفت مالی ممکن است آنطور که پیش بینی می شد سریع نباشد، احتمالاً ثابت است. عشق ممکن است به طور غیرمنتظره ای شکوفا شود و به قلب شما گرما بیاورد. اگر وسایل ضروری را در طول تعطیلات فراموش کردید، وحشت نکنید. برای یافتن راه حل آرام باشید دانش آموزان آینده نگر ممکن است در اخذ پذیرش در مدارس مورد نظر خود موفق شوند. هر گونه اختلاف حقوقی در مورد دارایی خانواده را می توان به صورت دوستانه حل و فصل کرد.

شماره شانس: 5

رنگ شانس: سبز

VIRGO ( 24 اوت – 23 سپتامبر)

عشق: صفحه جام ها

حال و هوا: هیروفانت

حرفه: پادشاه چوبدستی

< خود را برای فرصت هایی که در هفته آینده پیش رو دارید آماده کنید. ژست های عاشقانه آماده است که با گرمی و سپاسگزاری روبرو شوند. ارتباطات خانوادگی ممکن است در این دوران آرامش و حمایت را به شما ارائه دهد. اولویت دادن به مهربانی و تفاهم در روابط خود می تواند به اصلاح هر گونه شکاف کمک کند. با انجام فعالیت هایی که باعث شادی شما می شود یا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند، از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرید. همکاری های تجاری ممکن است با موانعی روبرو شود که منجر به درگیری های احتمالی شود. ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی مستلزم مدیریت موثر زمان و تعیین مرزها است. یک سفر آینده ممکن است سخت و دشوار باشد. تعهد دانش آموز به آمادگی برای امتحان می تواند نتایج عالی به همراه داشته باشد. ممکن است به قطعه زمین عالی برای تحقق بخشیدن به خانه رویایی خود برخورد کنید.

شماره شانس: 4

رنگ شانس: سرخابی

LIBRA (24 سپتامبر تا 23 اکتبر)

عشق: دو سکه

حال و هوا: مرد حلق آویز شده

حرفه: هشت چوب دستی

برای یک هفته پر از برکات فراوان آماده شوید. برای غلبه بر چالش های محل کار شما به نبوغ و خلاقیت نیاز دارد. سرمایه گذاری در بازار سهام را در نظر بگیرید تا رونق مالی خود را افزایش دهید. فعالیت هایی را انتخاب کنید که باعث شادی و رضایت می شوند تا تجربیات زندگی خود را غنی تر کنید. تعهدات خانوادگی ممکن است به زمان و توجه شما نیاز داشته باشد و فضای کمی برای کارهای دیگر باقی بگذارد. برقراری ارتباط مجدد با دوستان یا آشنایان قدیمی در کنار شریک عاشقانه خود یک احتمال است. با پرهیز از دوره های طولانی عدم فعالیت، با سفتی و ناراحتی مبارزه کنید. عاقلانه است که به توصیه های همسالان در مورد مسائل دارایی توجه کنید. اجازه ندهید انتقاد تحصیلی شما را دلسرد کند. روی اهداف خود متمرکز بمانید گزینه های حمل و نقل مطمئن را برای سفرهای بدون استرس و وقت شناس اولویت بندی کنید.

شماره شانس: 8

رنگ شانس: سفید

SCORPIO (24 اکتبر تا 22 نوامبر)

عشق: آس شمشیر

حال و هوا: کاهن اعظم

حرفه: سه شمشیر

خود را برای یک هفته پر از پتانسیل در هر نوبت آماده کنید. ممکن است عاشقانه در هوا باشد و شانس و هیجان را به زندگی عشقی شما بیاورد. چه مجرد باشید و چه در یک رابطه متعهد باشید، لحظات به یاد ماندنی با ارتباطات جدید یا تجربیات ارزشمند در انتظار شماست. نگرانی های مالی ممکن است با به وجود آمدن فرصت های مطلوب از بین بروند و به شما این امکان را می دهند که با اطمینان در آینده خود سرمایه گذاری کنید. در این هفته در محل کار خود را پایین نگه دارید و برای استفاده استراتژیک از فرصت ها آماده باشید. پیوندهای خانوادگی را در حالی که با هم در چالش ها پیش می روید، تقویت کنید، انعطاف پذیری و وحدت را تقویت کنید. با وجود انرژی هفته، حفظ عادات سالم و روتین های ورزشی را در اولویت قرار دهید. بر روی اهداف تحصیلی خود متمرکز بمانید و اجازه ندهید حواس پرتی ها مانع پیشرفت شما شوند. در این هفته فرصت‌های املاک و مستغلات را بررسی کنید، زیرا ممکن است منجر به بازدهی سودآور شود. زمانی را صرف انجام فعالیت‌هایی کنید که باعث شادی و آرامش می‌شوند، در محاصره دوستان و عزیزان.

شماره شانس: 17

رنگ شانس: Maroon

Love: The Empress

حال و هوا: Two of Coins

حرفه: The Star

انتظار داشته باشید که همه چیز آرام باشد هفته در این هفته، فداکاری شما ممکن است شروع به پاداش هایی در قالب تبلیغات یا شناسایی کند. به جای اینکه پول خود را بیکار نگه دارید، گزینه های سرمایه گذاری سودآور را بررسی کنید. زمان مناسبی برای تقویت روابط با جوانان یا خواهر و برادر در خانه است. به سیگنال های بدن خود توجه کنید و روش های خودمراقبتی را برای رفاه کلی در اولویت قرار دهید. در حالی که برخی از برخوردهای عاشقانه ممکن است چالش هایی را به همراه داشته باشد، خوش بین باشید و به روی احتمالات جدید باز باشید. دانش‌آموزان می‌توانند پیشرفت‌ها و فرصت‌های رشد قابل توجهی را در این هفته پیش‌بینی کنند. کسانی که آرزوی سفرهای بین المللی دارند ممکن است فرصت هایی برای دنبال کردن رویاهای خود پیدا کنند. در مورد دخالت بیش از حد در ورق املاک محتاط باشید، زیرا ممکن است ثبات مالی شما را به خطر بیندازد.

شماره شانس: 3

لاکی رنگ: طلایی

عشق: جادوگر

حال و هوا: برج

حرفه: دو شمشیر

برای سوار شدن آماده شوید در هفته ای پر از فرصت هایی برای رشد شخصی و حرفه ای. این هفته پتانسیل پیشرفت های قابل توجهی در مسیر شغلی شما دارد. زمان آن فرا رسیده است که شجاعت خود را جلب کنید و گام های قاطعی را در جهت اهداف خود بردارید. برای به حداکثر رساندن پتانسیل مالی خود، یک برنامه استراتژیک برای مدیریت بهتر پول در نظر بگیرید. برای کسانی که عمیقا متعهد هستند، چشم انداز ازدواج ممکن است در افق باشد. تعهد شما به سلامتی و تناسب اندام پیشرفت ثابت و نتایج قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. وقتی صحبت از مسائل خانوادگی می شود، عاقلانه است که با احتیاط قدم بردارید و از درگیری های غیر ضروری، به خصوص با اقوام مسن تر خودداری کنید. به شهود خود گوش دهید و در صورت نیاز استراحت را در اولویت قرار دهید. در حال حاضر، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ممکن است توصیه نشود، زیرا می تواند وجوه شما را محدود کند. دانش‌آموزان ممکن است در اخذ پذیرش در موسسات معتبر دانشگاهی موفق شوند.

شماره شانس: 1

رنگ شانس: نقره‌ای

عشق: دو سکه

حال و هوا: ماه

حرفه: احمق

انتظار یک هفته پر از فرصت‌ها را در آغوش بگیرید گشودن این احتمال وجود دارد که هفته کاری شما پربار و پربار باشد. ممکن است در نهایت راه حلی برای آن مشکل طولانی مدتی که با آن دست و پنجه نرم کرده اید پیدا کنید. در این هفته تمرکز بر تغذیه متعادل و فعالیت بدنی منظم توصیه می شود. خواهر و برادرهای شما ممکن است به حمایت یا کمک شما در مورد مسائل خاصی نیاز داشته باشند. رفتار مثبت و حمایتی شما می تواند روابط بین فردی شما را تقویت کند. به نظر می رسد که سعادت زناشویی شما بی وقفه ادامه یابد. متعهد شدن به انتخاب‌های غذایی سالم‌تر ممکن است به بهبود قابل توجهی در رفاه شما منجر شود. اگر ادامه تحصیل خود را انتخاب کنید، احتمالاً تلاش های قبلی شما در این زمینه نتیجه خواهد داد. در تعطیلات، استراحت و همراهی را بر راحتی ترجیح دهید. جویندگان خانه بالقوه ممکن است چشم‌اندازهای بهتری را در افق پیدا کنند.

شماره خوش شانس: 5

رنگ شانس: هلویی

PISCES ( 20 فوریه تا 20 مارس)

Love: The Tower

حال و هوا: Ace of Wands

حرفه: Ten of Cups

< افراد خاصی ممکن است با پشتکار و تعهد به اهداف خود برسند. تشویق و حمایت اعضای خانواده می تواند انگیزه شما را تا حد زیادی افزایش دهد. هر انتخابی که انجام می دهید وزن دارد و می تواند بر مسیر آینده شما در حوزه حرفه ای تأثیر بگذارد. ممکن است سرمایه‌گذاران با مجموعه‌ای از فرصت‌ها مواجه شوند که پتانسیل بازدهی قابل‌توجهی را دارند. اگر شما و شریک زندگیتان مشتاق گسترش خانواده خود هستید، ممکن است در اوایل هفته اخبار امیدوارکننده ای به گوش شما برسد. هنگام در نظر گرفتن رژیم های غذایی مد روز یا رژیم های تناسب اندام شدید، احتیاط کنید. دانش آموزان ممکن است به دستاوردهای تحصیلی که برای آن تلاش کرده اند دست یابند. تا پایان هفته، ممکن است خرید و فروش خانه را نهایی کنید، که نشان دهنده پیشرفت در آن جنبه است. دورنمای سفرهای بین المللی ممکن است برای افراد منتخب محقق شود.

شماره خوش شانس: 22

رنگ شانس: کرم

(اخترشناس، کارتخوان تاروت، اعداد شناس، مشاور Vastu و Fengshui)

تماس: +919650015920

خروج از نسخه موبایل