قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 23 ژوئیه 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 23 ژوئیه 2024

آریس (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: گوشه نشین

قوچ، لحظه ای از سرعت خود کم کنید و به افکار خود گوش دهید. ذهن شما همیشه مشغول است، اما اگر مکث کنید، ممکن است ایده های عاقلانه ای را کشف کنید. آنچه به ذهنتان می رسد را بنویسید و درباره آن فکر کنید. چه نگران آینده باشید و چه در تلاش برای حل مشکلی باشید، این بازتاب ممکن است منجر به تغییرات مثبت شود.

در مورد پیش بینی روزانه تاروت خود برای 23 ژوئیه 2024 بخوانید. (Pixabay)

همچنین بخوانید هفتگی قرائت کارت تاروت: پیش بینی تاروت برای 21 ژوئیه تا 27 ژوئیه 2024

ثور (20 آوریل – 20 مه)

کارت تاروت: چرخ ثروت

مردم از اینکه بدانند در کنار شما ایستاده‌اند قدردانی می‌کنند. ارتباط شفاف باعث ایجاد اعتماد می شود، به خصوص زمانی که شما مسئول هستید. صداقت و صراحت شما از شما یک رهبر بزرگ می سازد و دیگران صراحت شما را تحسین می کنند.

همچنین بخوانید تاروتسکوپ های ماهانه: در اینجا پیش بینی های تاروت شما برای 20 ژوئیه آمده است.

جمینی (21 مه – 20 ژوئن)

کارت تاروت: هیروفانت

برخی قوانین مانند احترام و صداقت همیشه باید رعایت شوند. اگر می بینید که فردی بی انصاف یا ناصادق است، ممکن است احساس کنید که باید صحبت کنید. مشارکت در تلاش‌های اجتماعی یا سیاسی برای کمک به ایجاد تغییرات مثبت را در نظر بگیرید.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: شیطان

مواظب باشید زیاد مادی گرا نباشید. خرید آنلاین چیزها آسان است، اما به یاد داشته باشید که ارزش شما بر اساس چیزی نیست که دارید. دیدگاه سالمی در مورد هزینه های خود داشته باشید و از مشکلات مالی در آینده جلوگیری کنید.

لئو (23 ژوئیه – 22 اوت)

کارت تاروت: مرگ

رها کردن چیزها، حتی آنهایی که برای شما خوب نیستند، می تواند سخت باشد. . تغییر زمان می‌برد و اگر فوراً به آن کامل نرسید اشکالی ندارد. موفقیت به تدریج به دست می آید، بنابراین صبور باشید و آن را یک روز در یک زمان انجام دهید.

باکره (23 اوت – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: خورشید

باکره، اگر روی مثبت بودن تمرکز کنید، امروز می تواند درخشان و شگفت انگیز باشد. بهترین دوست خود باشید و کار درست را انجام دهید، حتی وقتی کسی تماشا نمی کند. مثبت بمانید و برای یک روز عالی به خود ایمان داشته باشید.

Libra< /a> (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: Temperance

Balance برای همه متفاوت به نظر می رسد. آنچه را که برای شما بهتر است، پیدا کنید، حتی اگر غیر متعارف به نظر برسد. گاهی اوقات، اختصاص زمان زیادی به یک چیز ضروری است. راه خود را دنبال کنید و نگران نظرات دیگران نباشید.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر)

کارت تاروت: عاشقان

روابط دارای فراز و نشیب است. احساسات خود را کنترل کنید و اجازه ندهید یک چشم سرگردان منجر به پشیمانی شود. از این زمان برای بهبود رابطه خود یا ایجاد تغییرات لازم با دقت استفاده کنید.

قوس (22 نوامبر – 21 دسامبر)

کارت تاروت: برج

کمان، هر مشکلی نیاز به واکنش فوری ندارد. گاهی اوقات، بهتر است صبر کنید و ببینید که آیا یک مشکل خود به خود حل می شود یا خیر. این کارت تاروت نشان می دهد که یک مشکل فعلی ممکن است موقتی باشد، بنابراین انرژی را بیهوده روی آن هدر ندهید.

برج جدی (22 دسامبر – 19 ژانویه)

کارت تاروت: جادوگر

برج جدی، شما رویاها و اهدافی دارید و شما ممکن است برای شروع به کمک کسی نیاز نداشته باشد. با آنچه دارید شروع کنید و در حین حرکت یاد بگیرید. ایجاد دانش شما را برای موفقیت های آینده آماده می کند، حتی اگر در همه زمینه ها متخصص نباشید.

آکواریوس (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: عدالت

شما باید مبارزات خود را به خاطر بسپارید و نسبت به دیگران دلسوز باشید . همه به اندازه شما قوی و توانا نیستند و ممکن است به زمان بیشتری برای جبران نیاز داشته باشند. به کسانی که به آن نیاز دارند همدلی و حمایت نشان دهید.

ماهی (19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: امپراطور

ماهی، شما قدرتی پنهان در زیر ظاهر ملایم خود دارید. در صورت نیاز، می توانید روی زمین خود محکم بایستید. مهربانی شما نقطه قوت شماست نه ضعف، و می توانید با عزم و اراده خود دیگران را شگفت زده کنید.

خروج از نسخه موبایل