ماه سانترال در 28 می: بیایید حقایق پنهان 3 علامت زودیاک را آشکار کنیم

ماه سانترال در 28 می: بیایید حقایق پنهان 3 علامت زودیاک را آشکار کنیم

ماه مثلث خورشید یک گذر نجومی قدرتمند است که وضوح را به ارمغان می آورد و حقایق پنهان را آشکار می کند. در 28 مه، این ترانزیت واقعیت های خاصی را روشن می کند که ممکن است ناراحت کننده باشند. اما در نهایت برای سه علامت زودیاک مفید است: برج حمل، جوزا و باکره. در اینجا نحوه تأثیرگذاری روی هر علامت و نحوه یافتن پوشش نقره آمده است.

پیش‌بینی‌های ماه سه‌گانه خورشید در 28 می. (Pixabay)

همچنین بخوانید مه گل کامل ماه مه 2024: در اینجا نحوه تجلی شما در طول روز کامل ماه آورده شده است.

قوچ /a> (21 مارس – 19 آوریل)

چالش:در 28 می، برج حمل، شخصی چیزی می گوید که آرامش شما را به هم می زند. این حقیقت به شدت ضربه خواهد زد زیرا چیزی را نشان می دهد که شما آماده پذیرش آن نیستید. در حالی که دوست دارید خود را ذهن باز ببینید، اما در مسیر خود قرار گرفته اید و این مکاشفه حس کنترل شما را به چالش می کشد.

همچنین بخوانید گذر خورشید در برج ثور 2024: اقبال خوبی در انتظار این 3 علامت زودیاک است

نقطه روشن: علیرغم مقاومت اولیه خود، ارزش را در این حقیقت این لحظه ظهور یک ضربه ضروری به شلوار است که شما را به سمت رشد سوق می دهد. به عنوان یک جنگجو، در غلبه بر چالش ها پیشرفت می کنید و این شما را قوی تر می کند.

همچنین بخوانید ماه نو در ثور 202 : این چیزی است که باید در روز قمری ماه می نشان دهید

جوزا (21 مه – 20 ژوئن)

چالش: با انتقاد شخصی مواجه خواهید شد کسی که معتقد است داری اشتباه بزرگی می کنی شما برای توانایی خود در ارزیابی خود ارزش قائل هستید و قدردانی نمی کنید که دیگران به عیب های شما اشاره کنند. این رویارویی که توسط گذر ماه سه‌گانه خورشید هدایت می‌شود، به سختی می‌توان آن را بلعید زیرا به خوبی بر شما منعکس می‌شود.

همچنین بخوانید تجلی پورتال: پیوند سه گانه سیارات در طول ماه جدید ماه می در برج ثور

سمت روشن: شما یک یادگیرنده سریع هستید که میل به خودسازی دارید. حتی اگر این انتقاد به نفس شما صدمه بزند، شما آن را آرام گرفته و از آن برای بهبود خود استفاده خواهید کرد. توانایی شما برای سازگاری و رشد، این بازخورد منفی را به یک تحول مثبت تبدیل می‌کند.

Virgo (23 اوت – 22 سپتامبر)

چالش: باکره، شما هستید مواجه شدن با پیامدهای تصمیمات گذشته که در آن توصیه های خوب را نادیده گرفته اید. در 28 مه، خواهید دید که چگونه این انتخاب ها بر زندگی شما تأثیر منفی گذاشته است. وقتی دوستی سعی می‌کند نظر خود را ارائه دهد، ممکن است واکنش ضعیفی نشان دهید و باعث می‌شود که او از تلاش برای کمک کردن احساس ناراحتی کند.

سمت روشن: عبور از سه‌گانه خورشید تأثیر مثبتی بر ماه دارد. به شما یادآوری می کند که اکنون جایی است که می توانید تغییراتی ایجاد کنید. در حالی که نمی توانید اشتباهات گذشته را خنثی کنید، می توانید از آنها درس بگیرید و این حکمت را به کار ببرید. ذهن قوی شما به شما کمک می کند این موقعیت را به فرصتی برای رشد تبدیل کنید.

خروج از نسخه موبایل