خواندن هفتگی کارت تاروت: پیش بینی تاروت برای 7 جولای تا 13 جولای

خواندن هفتگی کارت تاروت: پیش بینی تاروت برای 7 جولای تا 13 جولای

ARIES (21 مارس تا 20 آوریل)

عشق: ماه

برای اطلاع از خواندن تاروت خود در هفته آینده به ادامه مطلب مراجعه کنید.(Unsplash)

حال و هوا: شیطان

حرفه: هشت سکه

برای تبدیل موانع به فرصت هایی برای نشان دادن انعطاف پذیری خود در این هفته آماده شوید. اعمال تغییرات در رویکرد شما می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه شود. مراقب رقبای خود در محل کار باشید. نسبت به دیدگاه های همکاران خود متواضع و روشن فکر باشید. میزبانی از یک بستگان می تواند پیوندهای خانوادگی را تقویت کند. فعالیت های لذت بخش و سازنده را در روال آرامش خود بگنجانید. به عادات غذایی سالم و ورزش منظم خود پایبند باشید و سعی کنید بیش از حد به نگرانی ها فکر نکنید. احساسات ابراز نشده ممکن است منجر به سوء تفاهم در روابط عاشقانه شما شود. آمادگی مناسب برای یک سفر ماجراجویی دلپذیر و بدون استرس کلیدی است. نگرانی های سلامتی ممکن است توانایی دانش آموزان را برای تمرکز بر امتحاناتشان مختل کند. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند یک گزینه مالی نسبتا مطمئن ارائه دهد.

شماره شانس: 5

رنگ شانس: سبز

Taurus (21 آوریل تا 20 مه)

عشق: پنج شمشیر

حال و هوا: خورشید

حرفه: ستاره

برای یک هفته در جایی که پتانسیل شما حد و مرزی نمی شناسد، آماده باشید. از نظر شغلی، برخی از بومیان ممکن است وارد دوره پربار و پرباری شوند. اگر از بزرگان خانواده راهنمایی بخواهید، ممکن است بتوانند آینده شما را روشن کنند. اگر با خارج از کشور ارتباط دارید، شانس خوبی برای دریافت پاداش های پولی دارید. افرادی که تمایل به رمانتیک دارند ممکن است جرقه ای از جذابیت را برای یک آشنایی جدید احساس کنند. ممکن است هفته ای را داشته باشید که در آن نگران سلامتی خود نباشید. دانش آموزانی که زمان و تلاش خود را برای آماده شدن صرف می کنند، در آزمون ها و امتحانات خوب عمل خواهند کرد. علاوه بر این، آنها ممکن است در دانشگاه مورد نظر خود پذیرفته شوند. شما نباید پول زیادی در ملکی که دوست دارید بگذارید. با حوصله ادامه دهید مطلع شوید و از متخصصان مشاوره بگیرید. سفرهای غیر ضروری می توانند استرس زندگی را تقویت کنند.

شماره شانس: 11

رنگ شانس: قهوه ای

<GEMINI (21 مه -21 ژوئن)

عشق: Two of Wands

Mood: The Hierophant

Career: Page of Cups

پیش بینی کنید که یک هفته پر از موفقیت پیش روی شما باشد. مردم ممکن است مشتاقانه به دنبال همکاری با شما باشند و وظایف اصلی را در محل کار به شما بسپارند. شما در موقعیتی هستید که ابزاری برای اتخاذ تصمیمات مالی محتاطانه دارید. افکار عاشقانه جدید می تواند قلب شما را متلاطم کند. حفظ سطح بالایی از آمادگی جسمانی مستلزم تعهد مداوم به سفر است. اختلافات اخیر بین اقوام نگران کننده است و ممکن است برای مدتی به فضای متشنج در خانه منجر شود. در هر سفر کاری که انجام می دهید، نتایج مطلوبی در انتظار شما است. دانش آموزانی که با چالش های کالج دست و پنجه نرم می کنند می توانند به زودی تحولات مثبت را پیش بینی کنند. امکان تضمین ملک جدید با نرخ تخفیف وجود دارد.

شماره شانس: 7

رنگ شانس: سفید< /p>

سرطان (22 ژوئن تا 22 ژوئیه)

عشق: قضاوت

حال و هوا: هفت شمشیر

حرفه: نه سکه

< برای یک هفته مملو از احتمالات و فرصت های پیش رو آماده شوید. ممکن است در این مدت مجبور به پذیرش مسئولیت های کاری اضافی شوید. کارآفرینان می توانند سرمایه گذاری های خود را در شرکت های سودآور پرورش دهند. با پذیرش مراقبت همه جانبه، در نهایت می توانید به آرامش و هماهنگی درونی برسید. حفظ ذهنیت مثبت ممکن است به غلبه بر احساسات منفی کمک کند. وقتی شما و شریک عاشقانه‌تان واقعاً با هم ارتباط برقرار کنید، سفر عاشقانه‌تان می‌تواند مسیر مطلوبی داشته باشد. شهرت شما در جامعه حرفه ای و در بین همتایانتان در حال افزایش است. برخی از دانش‌آموزان با جستجوی راهنمایی از یک مشاور حرفه‌ای، بینش ارزشمندی را به دست می‌آورند. اختلافات جزئی ممکن است سرمایه گذاری مشترک املاک و مستغلات را مختل کند. شروع یک سفر مذهبی یا زیارت ممکن است منجر به احساس رضایت عمیق شود. والدین ممکن است نقش مهمی در کمک به کودکان در کشف نقاط قوت خود و باز کردن پتانسیل کامل خود ایفا کنند.

شماره خوش شانس: 17

رنگ شانس:< /strong> زرد

LEO< /a> (۲۳ ژوئیه تا ۲۳ اوت)

عشق: چهار چوبدستی

حال و هوا: هیروفونت

حرفه: سه سکه ها

برای یک هفته سرشار از فراوانی و رفاه خود را آماده کنید. آینده شغلی شما ممکن است در روزهای آینده بهتر شود. توجه جدی به کاغذبازی می تواند سطح بهره وری را افزایش دهد. یک رویکرد فعالانه به مسائل داخلی می تواند آرامش را به خانه شما بازگرداند. محبت بین شرکا ممکن است باعث ایجاد یک ارتباط محبت آمیز و محبت آمیز در جبهه عاشقانه شود. اعتماد به غرایز در معاملات تجاری قبل از انجام تعهدات عاقلانه است. یک رژیم ماساژ و جلسات سونا می تواند به حفظ سلامت بدن کمک کند. اجاره یک اتاق یا خانه می تواند به طور قابل توجهی رفاه مالی شما را تقویت کند. شروع یک ماجراجویی در خارج از کشور می تواند تجربه ای فراموش نشدنی باشد، به خصوص با همراهان سازگار. دانش‌آموزان باید در این هفته احتیاط کنند، زیرا شانس ممکن است با آنها همراه نباشد.

شماره خوش شانس: 3

رنگ شانس: بنفش

VIRGO (24 اوت تا 23 سپتامبر)

عشق: شعبده باز

حال و هوا: مرد به دار آویخته

حرفه: آس از شمشیرها

برای یک هفته پر از فرصت ها و تحقق آرزوها آماده شوید. این هفته می تواند برای کسانی که در تلاش برای افزایش ثبات مالی خود هستند مثمر ثمر باشد. برای پیشرفت در حرفه خود، انجام اقدامات قاطع و انتخاب آگاهانه ضروری است. این هفته برای جوان ترها عاشقانه شکوفا می شود و منجر به برخورد با آشنایان جدید می شود. هماهنگی خانوادگی ممکن است در روزهای آینده با چالش هایی روبرو شود، اما فرض نقش های رهبری در خانه می تواند به طور قابل توجهی روابط با عزیزان را افزایش دهد. پذیرش عادات غذایی سالم تر برای تقویت سیستم ایمنی توصیه می شود. ارتباط مجدد با یک دوست قدیمی و شرکت در اجتماعات پر جنب و جوش در این هفته در انتظار شماست. دانش‌آموزانی که با مسائل شخصی دست و پنجه نرم می‌کنند ممکن است برای راهنمایی به دنبال مشاوره باشند. منافع مالی بلندمدت ممکن است ناشی از سرمایه گذاری در ملک باشد.

شماره خوش شانس: 2

رنگ شانس: آبی روشن< /p>

LIBRA (24 سپتامبر تا 23 اکتبر)

عشق: احمق

حال و هوا: شیطان

کار: Five of Wands

این هفته، تعادلی بین تمرکز و اجازه دادن به خودتان ایجاد کنید. فداکاری شما ممکن است جایگاه شما را در عرصه حرفه ای افزایش دهد. تقویت موقعیت مالی به حل چالش های تجاری کمک می کند. خانه ممکن است مملو از جشن‌ها باشد زیرا جوانان اخبار موفقیت یا ازدواج را به ارمغان می‌آورند. حفظ خونسردی در برخوردهای عاشقانه برای پرورش عشق حیاتی خواهد بود. بی توجهی به آمادگی جسمانی می تواند منجر به سبک زندگی بی تحرک و مشکلات سلامتی شود. اختصاص به مطالعات این هفته نوید نتایج بهتری را برای یادگیرندگان کوشا می دهد. یک سفر مرتبط با کار ممکن است سود خوبی به همراه داشته باشد. سرمایه گذاران در املاک و مستغلات ممکن است شروع به مشاهده بازدهی سودآور از سرمایه گذاری های قبلی خود کنند.

شماره خوش شانس: 9

رنگ شانس: نارنجی

SCORPIO (24 اکتبر تا 22 نوامبر)

عشق: قدرت

حال و هوا: پنج سکه

حرفه: امپراطور

این هفته، ممکن است برای شما مفید باشد که تلاش بیشتری برای دستیابی به اهداف خود انجام دهید. شروع دوباره می تواند فرصت هایی را برای یادگیری و ایجاد یک پایه محکم ارائه دهد. شرط‌بندی‌های قبلی ممکن است درآمد بیشتری داشته باشند. تلاش برای تقویت هماهنگی در خانه می تواند با ترکیبی از سازش و همدلی موفق باشد. تمرکز بر نیازهای عاطفی با شریک زندگی تان ممکن است شادی بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. ورزش مداوم و یک رژیم غذایی متعادل سرشار از پروتئین و مواد مغذی کلیدی برای خوش اندام شدن است. این یک لحظه مناسب برای ثبت نام در برنامه ای برای ارتقاء مجموعه مهارت های خود است. احتمال دریافت ارث پیش بینی شده از یکی از بستگان بسیار زیاد است. دانش‌آموزان باید با بدکاران با درایت برخورد کنند. تعطیلات آخر هفته ممکن است همیشه آرامش دلخواه را از استرس معمول فراهم نکند.

شماره شانس: 8

رنگ شانس: خاکستری< /p>

عشق: پادشاه سکه ها

حال و هوا: جادوگر

حرفه: برج

هفته پیش رو را با اطمینان به توانایی های خود در آغوش بگیرید. ممکن است خود را در حال غواصی در صحنه دوستیابی و مواجهه با همراهان جذاب بیابید. جلب توجه در حوزه حرفه ای شما ممکن است در این هفته بدون دردسر اتفاق بیفتد. علاوه بر این، مالی شما می تواند برای رفع نیازهای شما بیش از حد کافی باشد. اولویت دادن به سلامت والدین می تواند به یک زندگی خانوادگی هماهنگ و روابط مستحکم کمک کند. به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از فرسودگی، تمرینات هوازی را با استراحت کافی متعادل کنید. دانش آموزان شانس خوبی برای برتری در امتحانات پذیرش دارند. صرف فکر کردن به مرخصی می تواند روحیه شما را تقویت کند، بنابراین به زودی برنامه ریزی سفر را در نظر بگیرید. این هفته فرصت مناسبی برای کشف زمین‌های کشاورزی و خرید احتمالی است.

شماره شانس: 18

رنگ شانس: Maroon

Love: The Fool

Mood: Three of Swords

حرفه: Four of Cup

برای یک هفته پر از مثبت بودن و امکانات فراوان محل کار احتمالاً ثابت می ماند و ایده های شما برای اجرا آماده است. این یک لحظه مناسب برای تلاش های تجاری است که منجر به رشد درآمد قابل توجهی می شود. توجه به توصیه های والدین راهی مطمئن برای موفقیت در آینده است. روی تقویت قدرت و استقامت خود تمرکز کنید، زیرا این ویژگی ها ارزشمند هستند. زوج‌های متاهل ممکن است با همسرشان درگیری داشته باشند. تنها اتکا به “شانس” برای موفقیت یک دانش آموز اشتباه است. سفرهای کاری پتانسیل ایجاد درآمد اضافی را ارائه می دهد. اکنون زمان مناسبی برای در نظر گرفتن سرمایه گذاری مشترک در املاک است.

شماره خوش شانس: 1

رنگ شانس: طلایی

عشق: خورشید

حال و هوا: پنج سکه

حرفه: دو عدد چوب

این هفته می تواند دلایل متعددی برای جشن گرفتن برای شما داشته باشد . زمانی که برای پرورش فرزندانتان صرف می‌کنید، احتمالاً بر شادی آنها تأثیر می‌گذارد. در حال حاضر احتمال قوی برای احیای مجدد ارتباط پایدار با یک دوست قدیمی وجود دارد. ورود به ازدواج پویایی تازه ای را در روابط ایجاد می کند. اخبار غیرمنتظره در مورد کار ممکن است از شما بخواهد که منابع خود را دوباره تنظیم کنید. کارآفرینانی که استارت‌آپ‌ها را رهبری می‌کنند ممکن است دوره‌ای از بازده سرمایه‌گذاری کاهش یافته را پیش‌بینی کنند. شرایط می تواند به دانش آموزان خاصی فرصتی بدهد تا تحصیلات خود را از سر بگیرند. سرمایه گذاری در یک ساختمان جدید یا معامله ملک می تواند یک سرمایه گذاری سودآور باشد. ممکن است برخی تعهدات اجتماعی را نادیده بگیرید. چند لحظه سکوت برای استراحت و تجدید قوا ممکن است در پیش بینی شما باشد.

شماره خوش شانس: 4

رنگ شانس: قرمز

PISCES (فوریه 20-20 مارس)

عشق: ملکه

حال و هوا: جادوگر

حرفه: دو شمشیر

برای چالش هایی که جرقه رشد و توسعه شخصی را می دهد، آماده شوید. حرفه ای ها بینش ارزشمندی در مورد نقش ها یا پروژه های تازه تاسیس به دست خواهند آورد. همکاری برای موفقیت و سودآوری در حوزه شرکت ضروری است. تعجب نکنید اگر شریک زندگی شما در برنامه ریزی یک شب عاشقانه پیش قدم شود. هفته خود را با یک لیوان آب نارگیل خانگی یا آب میوه تازه شروع کنید. با توجه به توصیه های اعضای بزرگتر خانواده به دنبال خرد و آرامش باشید. تلاش های شما در زمینه آموزش از راه دور با گسترش پایگاه دانش خود نتایج مفیدی به همراه خواهد داشت. ثبت نام در کلاس زبان را برای کسب یا اصلاح مهارت های جدید در نظر بگیرید. دارایی خانوادگی می تواند به عنوان یک دارایی مالی مهم ظاهر شود. هنگام رزرو اقامتگاه از طریق وب سایت های مسافرتی احتیاط کنید. ممکن است همه انتظارات شما را برآورده نکنند، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

شماره خوش شانس: 5

رنگ شانس: صورتی

(اخترشناس، کارتخوان تاروت، اعداد شناس، مشاور Vastu و Fengshui)

تماس: +919650015920)

خروج از نسخه موبایل