فال عشق و رابطه 12 جولای 2024

فال عشق و رابطه 12 جولای 2024

قوچ: امروز کیفیت ذاتی شماست وفاداری و وفاداری از فضیلت های شماست. در تعاملات خود با افراد می توانید این ویژگی ها را نشان دهید و در نتیجه برای جنس مخالف جذاب تر شوید. مهم است که اصیل و صادق باشید زیرا این نقطه قوت شماست. به آنچه مردم می گویند و چگونه آن را می گویند گوش دهید زیرا حقیقت شخصیت آنها ممکن است در جزئیات نهفته باشد.
فال روزانه عشق و رابطه امروز 2024: پیش بینی های عشق برای 12 جولای را بیابید.< /figcaption>

ثور: امروزه شفافیت مهم است، بنابراین باید هنگام صحبت کردن شفاف باشید. حتی اگر مردم بتوانند ذهن شما را بخوانند یا بدانند که شما چه می خواهید، انتظار وقوع چنین اتفاقاتی عاقلانه نیست. اگر شخص خاصی را در ذهن دارید یا هنوز در حال قرار ملاقات هستید، از به اشتراک گذاشتن احساسات و افکار خود نترسید. چنین رویکردی پایه و اساس ایجاد روابط عمیق تر را خواهد گذاشت.

جوزا: فراموش نکنید که عشق یعنی احترام گذاشتن و شنیدن یکدیگر. اگر به دنبال یک ارتباط جدید هستید، باید آن را مثبت بپذیرید و صادق باشید. سعی نکنید کسی را تحت تأثیر قرار دهید یا او را مجبور نکنید تا چیزی باشد که شما می خواهید. یاد بگیرید که شخص را همانگونه که هستند در آغوش بگیرید. این شانس را دوست دارید که بدون هیچ فشاری ویژگی های یک شخص را دریابید. اجازه دهید تعاملات به طور طبیعی آشکار شوند.

سرطان: در را به روی تعارف یا تحسین دیگران نبندید. ممکن است شخصی بیاید و شما را بیابد و شخصیت خاصی را در شما تحسین کند. این می تواند شروع یک رابطه زیبا یا یک علاقه بالقوه عشق جدید باشد. زمان آن فرا رسیده است که این شناخت را بپذیرید و برای فرصت های جدید باز باشید. از خود واقعی شما قدردانی می شود و مسیری برای ماجراجویی عاشقانه پیش روی شما ایجاد می کند.

لئو: افراد متعهد در مرحله پذیرش و همکاری هستند که به نظر می رسد همه تصمیمات به راحتی گرفته می شود و سازش ها منطقی به نظر می رسند. این زمان برای برنامه ریزی برای آینده یا تصمیم گیری های مهم با هم است زیرا رابطه شما با احترام و درک مشخص می شود. به دنبال تقویت پیوند با شریک زندگی خود با استفاده از کلمات و حرکات محبت آمیز باشید. انرژی امروز شما را ترغیب می کند که عشقی را که در خود ایجاد کرده اید پرورش دهید.

باکره: امروز در مورد سرمایه گذاری زمان برای شریک زندگی و ارتباط شماست در حالی که هنوز زندگی خود را دارید. مهم است که دوستان یا اقوام نزدیکی داشته باشید که بتوانید با آنها صحبت کنید و در عین حال تعادلی بین احساسات خود داشته باشید. آنچه را که هر روز از سر می گذرانید بیان کنید، اما شریک زندگی خود را با شکایت بیش از حد مضایقه نکنید. تاکید بر نیاز به گذراندن زمان با کیفیت با هم و توسعه تجربیاتی که هر دوی شما دارید.

Libra: امروز روز مناسبی است که خودتان باشید و احساسات خود را بیان کنید. اگر شخص خاصی وجود دارد که مدت زیادی به او علاقه مند بوده اید، در بیان آن تردید نکنید. این می تواند یک کلمه قدردانی گرم یا پیشنهادی برای گرفتن یک فنجان قهوه با هم باشد که می تواند بسیار مهم باشد. اعتماد به نفس و صداقت شما عوامل کششی خواهد بود که شرکای بالقوه را جذب می کند زیرا آنها شما را به عنوان یک شخص واقعی می بینند.

عقرب: امروز، ممکن است در خلق و خوی کبوتر عشقی باشید و بپرسید که چرا در رابطه با شما همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. این کاملا طبیعی است و شما در تجربه این نوع افکار تنها نیستید. به جای تمرکز بر روی چنین افکاری، استراحت از صحنه دوستیابی ممکن است مفید باشد. در فعالیت‌هایی شرکت کنید که شما را خوشحال می‌کند، با دوستان و خانواده‌تان تماس بگیرید یا لحظاتی را به مراقبه اختصاص دهید.

Sagittarius: امروز زندگی عاشقانه شما مانند تصویری از آرامش به نظر می رسد و هیچ اثری از درام وجود ندارد. روزی آرام و آفتابی است و هیچ نشانه ای از طوفان وجود ندارد. با این حال، این آرامش ممکن است روز شما را کمی خسته کننده یا تکراری کند، زیرا هیچ چیز به عنوان هیجان انگیز وجود ندارد. اگرچه مردم دوست دارند برنامه‌ای داشته باشند که به آنها احساس امنیت کند، مهم است که گاهی اوقات چیزها را تند و تیز کنید. سعی کنید امروز کاری غیرعادی انجام دهید تا یکنواختی را بشکنید.

برج جدی: حالا ممکن است بخواهید شانه ای پیدا کنید که به او روی بیاورید، فردی که به حرف شما گوش دهد و شما را درک کند. زمان آن فرا رسیده است که انتظار داشته باشید ارتباطات جدیدی وارد زندگی شما شود و ستاره ها برای تحقق این امر هماهنگی کاملی دارند. وقتی برای اولین بار با آنها روبرو می شوید، پیدا کردن غریبه ای که احساس می کند دوستی طولانی مدت است، تعجب آور نخواهد بود. ذهن خود را باز نگه دارید، چه یک مکالمه باشد یا یک ملاقات تصادفی در یک مراسم اجتماعی.

Aquarius: رابطه شما ممکن است پرشور نباشد و این احساس نسبتاً ناراحت کننده است. اما این مرحله ای است که بسیاری از زوج ها از آن عبور می کنند. مهمترین کاری که باید در این دوران انجام دهید این است که همدردی کنید. سعی کنید احساسات و دیدگاه های شریک خود را بدون انتقاد بشنوید و بپذیرید. زمان با کیفیتی را با آنها بگذرانید و از آنها بپرسید که چه احساسی دارند. به این ترتیب، بدون ترس در را برای به اشتراک گذاشتن انتظارات خود باز می کنید.

ماهی: امروز شرایطی پیش می آید که کمک شما ممکن است در معرض دید همه قرار گیرد. با این حال، علایق بالقوه عاشقانه شما ممکن است اعمال شما را خود محوری تلقی کنند، که درست نیست. مراقبت از نیازهای خود ضروری است، اما باید سعی کرد نسبت به دیدگاه دیگری حساس بود. به زندگی افراد و نحوه تجربه آنها از چیزها توجه نشان دهید. فهیم بودن به شما کمک می کند توجه مناسب را به خود جلب کنید.

———————–

Neeraj Dhankher

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

ایمیل: info@astrozindagi.in، neeraj@astrozindagi.in

آدرس: www.astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

خروج از نسخه موبایل