فال عشق و رابطه 21 جولای 2024

فال عشق و رابطه 21 جولای 2024

قوچ: ستارگان امروز در یک راستا قرار دارند به شما یادآوری می کند که به تصویر بزرگتر در جنبه عشق نگاه کنید. به یاد داشته باشید که کمال وجود ندارد، و در حالی که شما به یک مسئله جزئی یا نقص در رابطه وسواس دارید، ممکن است این موضوع در مورد شریک زندگی شما صادق نباشد. اختلاف نظرها یا ویژگی های شخصیت شریک زندگی شما نباید کاملاً این واقعیت را تحت الشعاع قرار دهد که شما یک زوج هستید. به جنبه مثبت نگاه کنید.
فال روزانه عشق و رابطه 2024: پیش بینی های عشق برای 21 جولای را بیابید.

ثور : امروز سیارات با هم هماهنگ هستند و همه چیز مربوط به زندگی عاشقانه شما مشخص خواهد شد. زوج هایی که با هم زندگی می کنند، نزدیکی را تجربه خواهند کرد. ستاره ها ارتباط سالم و صادقانه را ترویج می کنند که به تقویت پیوند شما کمک می کند. با این حال، نباید با توقعات از شریک زندگی خود خیلی بالا رفت. برای دست نیافتنی ها تلاش نکنید یا سعی نکنید کسی باشید که نیستید. ساده نگه دارید.

Gemini< /a>: امروز، ستارگان در یک راستا قرار گرفته اند تا بهترین چیزی را که لیاقتش را دارید به شما بدهند، به این معنی که باید درها را برای افراد جدید در زندگی خود باز کنید. در نقطه ای از روز، متوجه خواهید شد که تنها در صورتی می توانید اتفاقات خوبی برایتان بیفتد که مایل باشید افراد جدیدی را در زندگی خود بپذیرید. شما در شرف تغییر هستید و کیهان سیگنال هایی برای استقبال از آن شخص خاص در زندگی شما می دهد که مدتی در اطراف شما بوده است.

سرطان: عشق زنگ را به صدا در می آورد، و امروز روزی است که باید تماس را دریافت کنید. چه برای چند ماه با هم قرار داشته باشید و چه مدت طولانی متعهد باشید، برنامه ریزی یک شب ویژه برای شریک زندگیتان به تقویت رابطه شما کمک می کند. در نظر بگیرید که آنها از چه چیزی بیشتر لذت می برند – شاید یک شب آرام در خانه، یک سفر خود به خود به مکانی که از آن لذت می برند، یا نامه ای که در مورد احساس شما نسبت به آنها نوشته شده است. با هم وقت بگذرانید و صحبت کنید؛ در مورد آنچه در ذهن شماست و آنچه می خواهید انجام دهید صحبت کنید.

لئو: امروز خیلی خوب است که کاری هیجان انگیز را با هم انجام دهید. شما ممکن است نگرش بازیگوشی نسبت به شریک زندگی خود داشته باشید و احساس کنید که مجبور هستید با کشیدن پاهای او یا شوخی کردن او را خوشحال کنید. همچنین می‌تواند بخشی از انرژی بازیگوشی را که احتمالاً در مراحل اولیه رابطه‌تان داشتید، به شما بازگرداند. قدر این لحظات صمیمیت بازیگوش را بدانید و قدردان پیوند عالی خود باشید.

باکره: زمانی که هر دو طرف متعهد باشند، می توان دید عاشقانه را در یک رابطه حفظ کرد. عاشقانه بودن و داشتن استانداردها و توقعات بالا در یک رابطه کاملاً اشکالی ندارد. هرگز نباید احساس کرد که باید توقعات خود را کاهش دهد. امروز روی منفی بافی فکر نکنید. در عوض، به جنبه های مثبت رابطه خود و اهداف خود در زندگی با شریک زندگی خود فکر کنید.

ترازو: امروز همه چیز به برقراری ارتباط موثر و شفافیت در مورد آنچه که می‌خواهد است. مجردها باید کمی وقت بگذارند و به این فکر کنند که دوست دارند در شریک زندگی خود چه چیزی داشته باشند. وقتی چشم اندازی در ذهن دارید، از به اشتراک گذاشتن آن با افراد دیگر در اولین برخورد با آنها ابایی نداشته باشید. همیشه مفید است که به مردم بگویید چه احساسی دارید و چه انتظاراتی از آنها دارید تا از ناامیدی بعدی جلوگیری کنید.

عقرب: امروز عشق در هواست، اما انجام اولین حرکت برای شما کمی سخت تر است. راه‌های قبلی شما برای جذب جنس مخالف و جذاب و راحت‌طلب ممکن است کارساز نباشد. ناامید نشو با این حال، برای موفقیت باید به مهارت های ارتباطی خود توجه بیشتری داشته باشید. هر چقدر هم که ساده به نظر برسد، علاقه به زندگی طرف مقابل و تمایل به گوش دادن و به اشتراک گذاشتن آن می تواند راه درازی داشته باشد.

کمان: سرکوب احساسات ضروری است زیرا شریک زندگی شما از صداقت شما قدردانی می کند. امروز روزی است که باید روابط خوبی برقرار کنید، با معشوقه خود صحبت کنید یا چیزی خاص برای نیمه دیگر خود بسازید. از مهارت های فراحسی خود برای تقویت رابطه دوستانه بین شما دو نفر استفاده کنید. رابطه شما با توانایی شما در توجه به نیازهای هر یک از شما تقویت می شود و احتمالاً نسبت به نیازهای شریک زندگی خود حساس خواهید بود.

Capricorn: امروز کائنات در مسائل مربوط به عشق در کنار شما می ایستد و می توانید از آن نیرو بگیرید. اگر از وضعیت فعلی رابطه خود ناراضی هستید، این انرژی مثبت را برای تغییر آن از دست ندهید. عشق مستلزم آن است که فرد بیش از آنچه انتظار دارد دریافت کند، ببخشد. در نظر بگیرید که چگونه می توانید عشق را به دیگران منتقل کنید. هیچ چیزی را رد نکنید، زیرا همیشه این احتمال وجود دارد که یک رابطه زیبا ایجاد شود.

Aquarius: امروز روز نگاه کردن به درون است. زمان آن فرا رسیده است که تا آنجایی که به احساسات و نیاتتان مربوط می شود، با خودتان واقعی باشید. اگر فردی در محل کار شما توجه شما را به خود جلب کرده است، ممکن است امروز بیش از حد معمول به او فکر کنید. از خود بپرسید که آیا چیزی وجود دارد که می تواند جالب باشد. با این حال، فراموش نکنید که هنگام توسعه استراتژی خود تا حد امکان طبیعی و مودب باشید.

ماهی: امروز ممکن است زندگی عاشقانه شما در حالت مکث به نظر برسد که بد نیست زیرا شما را به فکر وا می دارد. شاید تماس های اخیر وجود داشته باشد که شدت کمتری پیدا کرده است و اکنون باید به آینده فکر کنید. این کمک می کند تا افراد واقعی را وارد زندگی خود کنید. این دوره بی تحرکی فرصت خوبی است برای بازتعریف اهداف و انتظارات خود برای مرحله بعدی رابطه تان. فراموش نکنید که پذیرای آن ایده‌های تصادفی باشید که ممکن است مطرح شوند.

———————–

Neeraj Dhankher

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

ایمیل: < a rel="nofollow" href="http://mailto:info@astrozindagi.in" target="_blank" class="manualbacklink">info@astrozindagi.in، neeraj@astrozindagi.in

آدرس: www.astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

خروج از نسخه موبایل