قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 17 ژوئیه 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 17 ژوئیه 2024

قوچ (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: گوشه نشین

شما توانایی قابل توجهی برای تکیه بر خود دارید، اما گاهی اوقات، وقتی به دیوار برخورد می کنید، فراموش می کنید که می توانید کمک بخواهید. کائنات همیشه آنجاست، آماده شنیدن، حتی به آرام ترین زمزمه های قلب شما. در شروع مکالمه تردید نکنید و اجازه دهید همه چیز به جلو حرکت کند.

در مورد پیش بینی روزانه تاروت خود بخوانید 17 ژوئیه 2024. (Pixabay)

همچنین بخوانید خواندن کارت های تاروت هفتگی: پیش بینی تاروت برای 14 جولای تا 20 ژوئیه

ثور (20 آوریل – مه 20)

کارت تاروت: اعتدال

شما معمولاً صبر زیادی از خود نشان می دهید، اما مواقعی وجود دارد که اگر بیش از حد به شما فشار داده شود، شیر درون شما غرش می کند. امروز، آن طرف بی حوصله ممکن است ظاهر شود. زمانی که میل به تصمیم گیری عجولانه دارید، یک قدم به عقب بردارید. مهم است که سرعت را کم کنید و با احتیاط ادامه دهید.

همچنین بخوانید تاروتسکوپ های ماهانه: در اینجا پیش بینی های تاروت شما برای جولای 2024 آمده است

کارت تاروت: قضاوت

شما دارای یک حس خردمندی هستید، و وقتی نوبت به تصمیم گیری می رسد، می دانید چه چیزی برای شما بهتر است. حتی اگر توصیه یک دوست قانع کننده و قانع کننده به نظر می رسد، به یاد داشته باشید که فقط شما واقعاً نیازهای خود را درک می کنید. به صدای درونی خود اعتماد کنید، زیرا به درستی شما را راهنمایی می کند.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: جادوگر

شما توانایی حل هر مشکلی را دارید که با آن روبرو می شوید. طبیعی است که گاهی اوقات کمی احساس غرق شدن کنید، اما فرار اوضاع را بهتر نمی کند. تصمیم بگیرید که مشکلات خود را تا زمانی که به طور کامل حل و فصل شوند، حل کنید. به یاد داشته باشید، شما قوی‌تر از چالش‌هایی هستید که با آن روبرو هستید.

لئو< /a> (23 ژوئیه – 22 آگوست)

کارت تاروت: جهان

در حالی که به نظر می رسد برخی افراد شانس طبیعی دارند، شما انگیزه و اشتیاق فوق العاده ای دارید. . با هدایت انرژی خود در جهت درست، می توانید به نتایج قابل توجهی دست یابید. حتی ممکن است متوجه شوید که سخت کوشی شما نسبت به کسانی که به نظر می رسد آسان هستند به موفقیت بیشتری منجر می شود.

باکره (23 آگوست – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: کاهن اعظم

شما اغلب حضور آرامش بخش و پرورش دهنده ای هستید که شما دوستان تکیه کنند طبیعت مهربان و دلسوز شما به دیگران کمک می کند تا احساس کنند مورد علاقه و حمایت قرار می گیرند. گاهی اوقات، یک حرکت ساده مانند در آغوش گرفتن می‌تواند عشق و آمادگی شما را برای کمک بیشتر از همیشه نشان دهد.

ترازو (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: احمق

وقتی فرصتی پیش می‌آید، مشتاق استفاده از آن هستید. این تغییر ناگهانی تمرکز ممکن است هماهنگی در زندگی شما را مختل کند و دیگران همیشه تغییرات را تایید نکنند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این زندگی شماست و باید مسیر خود را دنبال کنید.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر)

کارت تاروت: The Sun

هر روز هدیه گرانبهایی را به شما تقدیم می کند که باید آن را باز کنید و از آن قدردانی کنید. برای لذت بردن از لحظات کوچک و زیبا، چه یک رنگین کمان خیره کننده یا خنده شادی آور دوستان، وقت بگذارید. موهبت های خود را بشناسید و هر لحظه را به حساب بیاورید.

قوس (22 نوامبر) – 21 دسامبر)

کارت تاروت: هیروفانت

شما کسی نیستید که به قوانین و سنت های محدود کننده قدیمی بچسبید. امروز، شما این شانس را دارید که از هدفی حمایت کنید که با باورهای شما همسو است. چه از طریق نوشتن نامه، برقراری تماس تلفنی یا حضور فیزیکی، می‌توانید متحد کسانی باشید که صدایشان شنیده می‌شود.

برج جدی (22 دسامبر – 19 ژانویه)

کارت تاروت: ستاره

کمک به دیگران می آورد در مورد یک تغییر مثبت در درون شما این به شما امکان می دهد احساس نیاز و قدردانی کنید و مشکلات خود را در چشم انداز قرار می دهد. با دراز کردن و نشان دادن مهربانی، نه تنها دیگران را بالا می برید، بلکه حس جدیدی از خوش بینی و ارتباط را نیز کشف می کنید.

آکواریوس (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: برج

شما در شناسایی زمانی که چیزی نیست مهارت دارید کاملا درست نیست، و شما تمایل دارید به این مسائل بپردازید. هنگامی که با ذهن و قلب باز به مشکلات برخورد می کنید، ممکن است از اینکه چگونه به راحتی می توان آنها را حل کرد شگفت زده شوید. یک نگرش کمکی اغلب راه حل های ساده ای را نشان می دهد.

ماهی (19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: قدرت

شجاعت و انرژی مثبت شما بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنید. حتی اگر احساس می کنید کنترل ندارید یا با موقعیت های طاقت فرسا روبرو هستید، به یاد داشته باشید که همه چیزهایی را که برای موفقیت نیاز دارید در اختیار دارید. شما این قدرت را دارید که بر هر مانعی در مسیر خود غلبه کنید.

خروج از نسخه موبایل