کسانی که در 9 ثانیه 4 چهره پنهان را در تصویر پیدا می کنند، ضریب هوشی شان 160 است!

کسانی که در 9 ثانیه 4 چهره پنهان را در تصویر پیدا می کنند، ضریب هوشی شان 160 است!

4 چهره مخفی در تصویر وجود دارد. اگر هر 4 چهره پنهان را در 9 ثانیه ببینید، یک نابغه هستید! اکنون این چالش توهم نوری را امتحان کنید.

Resimde 4 gizli

کسانی که 4 چهره پنهان در تصویر را در 9 ثانیه پیدا می کنند، ضریب هوشی شان 160 است! (پاسخ زیر)

توهمات نوری تصاویری هستند که درک ما را به چالش می کشند و مهارت های مشاهده ما را آزمایش می کنند. موضوع اصلی همه توهمات نوری بازی با سیستم بینایی انسان است، به همین دلیل است که آنها را به عنوان “توهمات بینایی” نیز می شناسند.

تمرین منظم توهمات نوری می تواند به افزایش مشاهده و تمرکز در افراد کمک کند. . آیا می خواهید مهارت های مشاهده خود را بهبود بخشید؟ بیایید شروع کنیم.

آیا می توانید 4 چهره پنهان در تصویر را پیدا کنید؟

تصویر فردی را نشان می‌دهد که با تفنگ در دست بیرون ایستاده است. او کلاه بر سر دارد. به نظر می رسد که شخص در جستجوی کسی یا چیزی است. همانطور که از عنوان پیداست، 4 چهره پنهان در تصویر وجود دارد و فرد به دنبال آنها می گردد. چالش پیش روی شما این است که 4 چهره پنهان را در 9 ثانیه شناسایی کنید. تنها 3 درصد از افراد موفق به شناسایی چهره های پنهان در مدت زمان مشخص شده اند. آیا می توانید آن را انجام دهید؟

آیا می توانید چهره های پنهان را پیدا کنید؟

تصویر شامل 4 چهره پنهان است و وظیفه شما این است که در مدت زمان 9 ثانیه به دنبال آنها بگردید. این یک چالش سخت است و افراد با مهارت های مشاهده خارق العاده می توانند چهره های پنهان را در مدت زمان مشخص تشخیص دهند. آیا تمام چهره‌های پنهان را در این تصویر پیدا کردید؟

چهار چهره پنهان به طرز ماهرانه‌ای با محیط اطراف ترکیب شده‌اند و در نگاه اول تشخیص آنها را دشوار می‌کند. عجله کنید، زمان رو به اتمام است. توجه خود را روی تصویر متمرکز کنید و ببینید آیا متوجه چیزی شبیه به صورت انسان شده اید یا خیر. چهره های مخفی را می توان در هر جایی از این تصویر پیدا کرد، می توانید برای اسکن تمام مناطق، تصویر را بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید. حالا، می بینید؟

محلول تست توهم نوری:

زمان تمام شده است. چند نفر از شما توانستید تمام چهره های پنهان را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنید؟ تبریک به کسانی که تمام چهره های پنهان را شناسایی کردند. شما مهارت های مشاهده عالی دارید. آیا نمی دانید که تمام چهره های پنهان کجا هستند؟ به پاسخ زیر بروید.

در اینجا چهره های پنهان در تصویر آمده است:

پاسخ: چهار چهره پنهان در سمت راست تصویر قرار دارند و مکان همه چهره ها برای شناسایی آسان با یک دایره قرمز مشخص شده است. در چند ثانیه آن را پیدا کردید؟

طالع بینی: مارس 2023 فال ماهانه

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید
خروج از نسخه موبایل