چیزی که اول در تصویر می بینید چیزهای زیادی در مورد شما می گوید!

چیزی که اول در تصویر می بینید چیزهای زیادی در مورد شما می گوید!

اولین چیزی که در تصویر می بینید می تواند جزئیات جالبی را در مورد شخصیت شما نشان دهد! شما باید به این تصاویر توهم نوری نگاهی گذرا بیندازید، اما از شما خواسته می‌شود که فقط یکی را انتخاب کنید، دقیقاً همانی که ابتدا می‌بینید.

Resimde gestalt testi

هر چیزی که ابتدا در تصویر می بینید، چیزهای زیادی در مورد شما می گوید! در سطرهای بعدی به شما توضیح خواهیم داد که هر رقمی که می توانید در این تست شخصیت روانشناختی نظریه گشتالت تشخیص دهید به شما نشان می دهیم. تست‌های زیر…

نظریه گشتالت چیست؟

همه ما در مورد زندگی کامل و تکمیل قطعات گمشده در زندگی خود صحبت می کنیم. ما چیزی را دنبال می کنیم که معتقدیم باید کامل باشیم. نظریه گشتالت یک نظریه روانشناختی است که بر اساس این احساس تکمیل و نیاز به کامل بودن ایجاد شده است. کلمه “gestalt” که در آلمانی به معنی “تکمیل“، “ادغام” است، برای بیان یک کلیت متشکل از دو یا چند قسمت استفاده می شود.

< مؤلفه های اساسی نظریه گشتالت «اصول ادراک» هستند. به گفته کسانی که از نظریه گشتالت حمایت می کنند، آنها ادعا می کنند که نحوه ترکیب عناصر درک شده تأثیر قابل توجهی بر عملکرد ادراک دارد. روانشناسانی که زیر چتر مکتب گشتالت گرد آمده اند بر این عقیده هستند که «کل با مجموع اجزای آن متفاوت است». به عقیده طرفدار گشتالت، عناصری که همه اطلاعات جهان را تشکیل می دهند از طریق حواس درک می شوند. به گفته آنها، آنچه تجارب را ایجاد می کند، فرآیندهای ادراک است که سطح پیشرفته ای از احساس است. فرد قطعات زندگی را که توسط حواس او ایجاد شده است به عنوان یک کل درک و تفسیر می کند.

روانشناسان گشتالت استدلال می کنند که احساسات به طور خودکار در پاسخ به هر محرکی تولید می شوند و آگاهانه نیستند. ادراک فرآیندی آگاهانه است که در آن فرد از محرک ها و رویدادها آگاه است. ادراک ترکیبی از احساسات متعلق به محرک های مختلف است. عناصری که یک تجربه درک شده آگاهانه را تشکیل می دهند، ارتباطات بین رویدادها هستند. از این منظر می توان گفت که از آنجایی که محسوسات ادراکات ایجاد می کنند، عناصر ناخودآگاه نیز تجربه ای آگاهانه ایجاد می کنند.

هنگام ارزیابی این فرآیندها، نظریه پردازان گشتالت بر اصول ادراک که در ابتدای مقاله ذکر کردم، استناد می کنند. رابطه بین شکل و زمین یکی از قوانین سازماندهی ادراکی است که نظریه پردازان گشتالت به آن پرداخته اند. در نتیجه آزمایش های خود با تصاویر سیاه و سفید، نظریه پردازان گشتالت دریافتند که زمین و اشکال زمانی که سیاه یا سفید باشند می توانند جایگزین یکدیگر شوند. فرد نمی تواند شکل و زمین را با هم درک کند، اما می تواند یک رنگ را به عنوان یک شکل و یک رنگ را به عنوان یک زمین درک کند. یک سیستم ادراک انسانی به طور خودکار تمایز ایجاد می کند. شکل چیزی است که در اینجا جلب توجه می کند و با زمین متفاوت است. زمین در پس زمینه است و جلب توجه نمی کند. در برخی موارد شکل و زمین جای خود را عوض می کنند و مشخص نیست که کدام شکل است و کدام زمین. گرایش فرد این است که فرم و زمینه را از هم جدا کند. بنابراین، در هر نگاه، تنها یک رنگ به عنوان شکل و یک رنگ به عنوان پس زمینه قابل درک است. این امکان وجود ندارد که هر دو رنگ به عنوان شکل درک شوند.

تست شماره 1 – آیا مرد یا زن را ابتدا در تصویر می بینید؟

کسانی که مرد را می بینند: شما بر عهده گرفته اید که همه مشکلات خانواده، دوستان، معشوق و فرزندانتان را حل کنید. شما همیشه خودتان را طوری تربیت کرده اید که قوی باشید. اما این روزها نیاز به استراحت دارید. تعادل دادن و گرفتن در زندگی شما بسیار به هم خورده است. پذیرفتن و پذیرفتن با عشق و توانایی درخواست کمک در زمان نیاز یکی از آزمون هایی است که باید با موفقیت پشت سر بگذاری… حالا خودت را ببخش و با آغوشت خودت را در آغوش بگیر و بگو خوشحالم که وجود دارم…

کسانی که زن را می بینند: جنبه زنانه شما فریاد می زند که مرا بیرون بیاورید، لباس بپوشید و به خیابان بروید. ماساژ را به خود هدیه دهید. بدن و خودت را همانطور که هستی بپذیر. نگاه کردن به آینه و گفتن “من خیلی زیبا هستم.” همچنین. آشکار ساختن انرژی زنانه و توانایی بیان آزادانه آن یکی از آزمون های شماست. لازم نیست همیشه یک مادر، همیشه یک دوست خوب، همیشه یک فرد وظیفه باشد. با کمی شادی به زندگی نگاه کن، لبخندی بزرگ بر لبت بنشان…

تست شماره 2 – چه چیزی را ابتدا در تصویر می بینید؟

کسانی که ببر می بینند: این روزها زندگی تجاری و وضعیت مالی شما بسیار فشرده است. شما دائماً در حال انجام محاسبات در سر خود هستید و با انجام این کار، انرژی شما حتی بیشتر کاهش می یابد. درک این موضوع که می توانید با تفریح ​​و انجام کاری که دوست دارید درآمد کسب کنید، یکی از بزرگترین آزمون های زندگی است. در طبیعت زیاد قدم بزنید، کمی با جریان بروید…

کسانی که میمون را می بینند: ایده ها، نظرات و تاییدات دیگران تاثیر زیادی روی شما دارد. شما همیشه کاری را که می خواستید انجام دهید به دلیل آنچه دیگران می گویند به تعویق انداختید. روحت خفه شد و بیشتر ناراضی و گوشه گیر شدی. وقت آن است که خودتان را تأیید کنید … وقت آن است که از زندانی که در اطراف خود ساخته اید خارج شوید … آزمون شما در این زندگی این است که “هرکس چه بگوید، من با حقیقت خودم زندگی خواهم کرد.” قادر به گفتن … به یاد داشته باشید; مهمترین چیز در زندگی این است که در آینه نگاه کنی و بگویی “من این زندگی را خوب زندگی کردم، برای من خوب است!” این است که بتوان گفت.

تست شماره 3 – اولین جزئیاتی که در تصویر می بینید چیست؟

اگر شما یک زن هستید و اولین چیزی که می بینید چهره او است: شما بسیار برون گرا هستید. شما خود را بسیار مثبت و همیشه مشتاق توصیف می کنید. دیگران انعطاف پذیری عالی شما را تحسین می کنند.

اگر مرد هستید و چهره زنی را مشاهده کرده اید: این بدان معناست که شما همیشه روی دیگران متمرکز هستید. شما باید به کاری که انجام می دهید بیشتر توجه کنید و نسبت به بقیه آنقدر آگاه نباشید. تعیین اهداف کوتاه مدت روشن بسیار مفید خواهد بود.

اگر شما یک زن هستید و اولین چیزی که می بینید یک مرد است: این احتمالاً نشان می دهد که شما به دنبال شریک زندگی هستید. برای تو عشق همه چیز است. شما تمایل دارید که بهزیستی دیگران را قبل از خودتان در اولویت قرار دهید.

اگر مرد هستید و برای اولین بار به شکل ساکسیفونیست توجه کردید: این به این معنی است که شما فردی بسیار سخاوتمند هستید. شادی عزیزان شما بالاتر از هر چیز دیگری است و شما حاضرید همه چیز را بدهید تا حتی آنچه را که نمی توانید برای آنها داشته باشید به دست آورید.

توجه: اشکالی مانند درختان، پرندگان، ماهی ها و گلدان ها معنی ندارند.

در ابتدا چه چیزی می بینید به تصویر نگاه کنید؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید
خروج از نسخه موبایل