نحوه ایستادن و نشستن شما نشان دهنده شخصیت شماست!

نحوه ایستادن و نشستن شما نشان دهنده شخصیت شماست!

آیا می دانستید نحوه ایستادن و نشستن شما اطلاعاتی در مورد شخصیت شما می دهد؟ در اینجا تست شخصیتی است که ویژگی های شخصیت شما را نشان می دهد…

Duruş kişilik testi

همه ما می دانیم که همیشه راه رفتن و راست ایستادن مهم است، اما این کاری نیست که همه همیشه انجام دهند. سه حالت زیر نشان دهنده عزت نفس پایین است. خوشبختانه، شما می توانید وضعیت خود را اصلاح کنید و در نتیجه تصویر خود را بهبود ببخشید.

روانشناسان می دانند که وضعیت بدن شما چقدر در مورد شخصیت شما می گوید. او خاطرنشان می کند که این موضوع چیزهای زیادی در مورد شخصیت و اعتماد به نفس شما می گوید. روانشناسان می گویند: “هر دو عنصر برای رشد کلی فرد ضروری هستند.”

حالت شما چگونه است؟

آیا اغلب خود را در حالات زیر می بینید؟ این چیزی است که در مورد شخصیت شما می گوید.

کمی قوز کردن

افرادی که هرگز کمر خود را به طور کامل صاف نمی کنند، اما اغلب آنها را کمی خمیده نگه می دارند، اغلب اعتماد به نفس پایینی دارند. روانشناسان می گویند: “این نشان دهنده فردی است که اعتماد به نفس پایینی دارد و به تعارض و غم عادت کرده است.” روانشناسان توصیه می کنند به خود بیاموزید که همیشه پشت خود را صاف نگه دارید. همچنین می توانید با ورزش هایی مانند یوگا یا دویدن به این مهم دست پیدا کنید. همیشه مراقب وضعیت نامناسب خود باشید تا در صورت بروز آن بتوانید آن را اصلاح کنید.

تاب خوردن هنگام راه رفتن

برخی افراد هنگام راه رفتن تاب می‌خورند که تعادل بدن شما را تامین نمی‌کند. روانشناسان می گویند: «این وضعیت یک شخصیت بسیار ضعیف را نشان می دهد که درمانده است. این در مورد یک فرد آسیب پذیر است که بسیار بلاتکلیف است و مدام به همه چیز فکر می کند. به گفته این روانشناس، تکنیک های به اصطلاح زمینی می تواند به بهبود وضعیت بدن کمک کند. این تکنیک‌ها به شما کمک می‌کنند در حالی که روی تنفس خود تمرکز می‌کنید، پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارید.

کسانی که سرشان جلوتر از بدنشان است

افرادی که از بی قراری و بیش فعالی رنج می برند اغلب این حالت را می گیرند که در آن سرشان جلوتر از بقیه بدن است. این افراد به طور طبیعی کنجکاو هستند، اما همچنین غیرقابل اعتماد هستند. ساختار بدن دیگر در یک راستا قرار ندارد، که می تواند باعث درد و درد شود. روانشناس متخصص می گوید: «این فرد دائماً روی پردازش اطلاعات کار می کند.

افرادی که مرتباً این وضعیت را دارند باید به متخصصانی مراجعه کنند که می توانند به آنها در بهبود وضعیت خود کمک کنند. روانشناس متخصص همچنین به افراد توصیه می کند که برای ایجاد آرامش در ذهن خود به طور منظم ورزش کنند و بدوند.

پس معمولاً چگونه می نشینید؟

سبک نشستن در مورد ویژگی های شخصیتی شما چه می گوید؟ به طور کلی با توجه به وضعیت های زیر چگونه می نشینید؟

موقعیت نشستن A

افرادی که به این شکل می نشینند بسیار خلاق و کاریزماتیک هستند. آنها طبیعتی خودجوش دارند و زیاد به تصمیماتی که می گیرند فکر نمی کنند. این ممکن است دائماً مشکلاتی را ایجاد کند، اما جذابیت طبیعی آنها به آنها کمک می کند تا از موقعیت های دشوار خارج شوند. این افراد زندگی را به عنوان یک ماجراجویی می بینند و برای تجربه های جدید باز هستند. آنها همچنین بسیار محبوب هستند و به راحتی دوستان جدیدی پیدا می کنند، اما بیشتر این روابط موقتی هستند.

B موقعیت نشسته

افرادی که در این حالت نشسته اند رویاپردازان واقعی هستند. آنها تخیل غنی دارند و کاملاً در رویاهای خود گم شده اند. آنها بسیار فهمیده هستند و می توانند به راحتی با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند، اما به همین دلیل گاهی اوقات می توانند خود را در پس زمینه نگه دارند. آنها شنوندگان بسیار خوبی هستند و با احساسات خود در تماس قوی هستند.

C موقعیت نشسته

این افراد افرادی گیج هستند که در تمرکز و نشستن مشکل دارند. ذهن آنها همیشه در حرکت است و اغلب بدون در نظر گرفتن تأثیرات احتمالی کلماتی که می گویند صحبت می کنند. آنها به راحتی خسته می شوند و دامنه توجه بسیار کوتاهی دارند. آنها در محیط های سریع و با تحریک زیاد می درخشند. در روابط خود، آنها می توانند به سرعت علاقه خود را از دست بدهند و به کسی نیاز داشته باشند که بتواند دوباره توجه آنها را جلب کند.

موقعیت D نشسته

اینها عموماً افراد منطقی و باهوشی هستند. آنها وقت شناس، منظم و مرتب هستند. خانه های آنها معمولاً تمیز و مرتب است و همه چیز جای خود را دارد. آنها کمی درونگرا هستند و به راحتی همه چیز را در مورد خودشان فاش نمی کنند. با این حال، آنها بسیار صادق هستند و به هیچ وجه دوست ندارند غیبت کنند. آنها خونسردی خود را در همه شرایط حفظ می کنند و دیدگاه خود را به راحتی از دست نمی دهند.

E موقعیت نشسته

این افراد افرادی هدف گرا هستند و برای حرفه خود ارزش زیادی قائل هستند. آنها به تعیین اهداف بلندپروازانه برای خود اهمیت می دهند و هرگز به کمتر از آن رضایت نمی دهند. در سطح شخصی، آنها دوباره دوست دارند اهدافی را تعیین کنند، به عنوان مثال در مورد سلامتی و عشق. آنها در همه چیز از جمله ظاهر خود کمال گرا هستند. این گاهی اوقات باعث می شود که آنها چیزهایی را که دارند از دست بدهند، زیرا آنها همیشه آرزوی بیشتری دارند.

بیش از یک چهره در تصویر وجود دارد: کدام چهره را ابتدا می بینید؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید
خروج از نسخه موبایل