آیا می توانید گربه پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟

آیا می توانید گربه پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟

فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند گربه پنهان شده در تصویر را در 7 ثانیه ببینند! در این توهم نوری، سعی کنید گربه پنهان شده در تصویر را پیدا کنید. افراد با ضریب هوشی بالا می توانند تنها در 7 ثانیه یک گربه پنهان شده را تشخیص دهند.

resimdeki gizli kediyi

توهمات نوری، تصاویری هستند که ذهن را خم می کنند و شکل را تغییر می دهند از اشیا، نقاشی ها یا افراد که اغلب نحوه درک مغز از اشیاء را به چالش می کشند. تحقیقات نشان می دهد که مغز یک انسان معمولی می تواند به رویدادها یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و درک متفاوتی از هر زاویه ایجاد کند. انواع مختلفی از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد. اغلب، این توهمات نوری به بخشی از آزمایش روانکاوی تبدیل می شوند، زیرا نحوه درک شما از چیزها و سطح هوش شما را روشن می کنند. این بار یک نمونه هوشمندانه از توهم نوری پیدا کردیم که در آن باید گربه پنهان شده در تصویر را ببینید.

گربه پنهان شده را در تصویر پیدا کنید

تصویر بالا یک پازل چالش برانگیز است که به عنوان تسهیل کننده مغز برای بزرگسالان و کودکان طراحی شده است. در این توهم نوری می توانید مکانی پر از سنگ و علف را ببینید. با این حال، در جایی از تصویر گربه ای پنهان شده است. این پازل بینندگان را به چالش می‌کشد تا حیوان پنهان را با پرسیدن «گربه را پیدا کن» پیدا کنند.

این تصویر باعث شد که هزاران بزرگسال سر خود را خاراندن کنند و سعی کنند گربه پنهان شده را در عکس ببینند. این صفحه نمایش توهم نوری راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش ضریب هوشی شماست. با این حال، انجام یک تست هوش واقعی یک راه خوب برای اطلاع از سطح IQ شما است.

آیا می توانید گربه پنهان را پیدا کنید؟

به این تصویر توهم نوری با دقت نگاه کنید و سعی کنید گربه پنهان شده را در تصویر پیدا کنید. پیدا کردن گربه ممکن است بسیار دشوار به نظر برسد، اما اگر به مرکز تصویر نگاه کنید، می توانید گربه پنهان را ببینید. گربه با رنگ سنگ ها استتار شده است، اما شما می توانید آن را از روی نوارهای روی بدنش تشخیص دهید.

ادعا شده است که تشخیص گربه پنهان در تصویر تنها در 7 ثانیه ممکن است یک نشانگر باشد. از هوش فوق العاده شما مطالعات نشان داده اند که هر چه بیشتر مغز خود را با حل پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر می شوید.

پاسخ پازل هوشمند

توهمات نوری سعی می کنند بینش های جالبی در مورد نحوه عملکرد مغز ما ارائه دهند. اغلب، ترکیب‌های خاصی از رنگ، نور و الگو می‌تواند ذهن ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به‌صورت بصری درک کند. پس به ما بگویید، آیا گربه را در داخل این توهم نوری پنهان کرده اید؟

برای راحتی شما، گربه پنهان شده را در تصویر زیر علامت گذاری کرده ایم:

طالع بینی | | ما را دنبال کنید: فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، اخبار Google

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید
خروج از نسخه موبایل