اگر می خواهید کاریزماتیک تر باشید، این 15 کار را انجام ندهید

اگر می خواهید کاریزماتیک تر باشید، این 15 کار را انجام ندهید

آیا ای کاش جذابیت و کاریزمای بیشتری داشتید؟

A group of four people, three men and one woman, are standing in a warmly lit room and smiling while holding glasses of champagne. The background includes a brick wall and large windows showing an outdoor view. They appear to be engaged in a cheerful conversation.

وقتی با فردی آشنا می‌شوید که فکر می‌کنید واقعا کاریزماتیک است، احتمالاً متوجه ویژگی‌های خاصی در مورد او شده‌اید که جذاب و قابل تحسین است. در مقابل، آنهایی که به نظر شما خسته کننده هستند – یا ترجیح می دهید از شرکت آنها اجتناب کنید – تعدادی رفتار مشترک نیز دارند.

در اینجا 15 ویژگی وجود دارد که ممکن است مانع از جذابیت شما شود و همچنین تکنیک هایی که می توانید برای مقابله با آنها استفاده کنید.

1. صحبت کردن در مورد خودتان (مگر اینکه از شما خواسته شود).

خواص کمی وجود دارد که در یک فرد به اندازه صحبت کردن مداوم در مورد خودش آزاردهنده باشد. احتمالاً قبلاً در مجامع اجتماعی با این نوع افراد برخورد کرده‌اید: به محض اینکه خود را معرفی می‌کنید، در مورد شغل، سرگرمی‌ها و آخرین وسواس‌هایشان یک مونولوگ شروع می‌کنند، در حالی که هر زمان ممکن است نام خود را از دست می‌دهند.

قبل از اینکه بدانید، همه چیز را در مورد کرم حلقویی که آنها در تعطیلات به آنها مبتلا شده‌اند و اینکه چگونه یک بار پسر عموی سوم ملکه را ملاقات کردند، شنیده‌اید.

از صحبت کردن در مورد چیزهایی که شما را خسته کننده می کند، مانند مجموعه تمبر خودداری کنید و موضوع را به چیزی بسیار جذاب تر تغییر دهید. همچنین، پرسیدن سوال از دیگران بیشتر از صحبت کردن در مورد خود، فضایی از رمز و راز را در اطراف شما ایجاد می کند، که اغلب افراد آن را بسیار جذاب (و جذاب می دانند).

2. مغرور بودن.

هیچ کس “بهتر” از هیچ کس دیگری نیست، صرف نظر از اینکه چقدر در مورد خود فکر می کند. به این ترتیب، چیزهای کمی می توانند سطح کاریزمای یک نفر را پایین بیاورند، مانند رفتاری که انگار از اطرافیانش برتر هستند. رفتار متکبرانه ممکن است شامل قضاوت بیش از حد در مورد منافع یا دارایی های دیگران باشد.

غرور همچنین می‌تواند شامل اغماض باشد، از جمله اینکه فرض کنید ممکن است فردی به اندازه شما در موضوعی تحصیل نکرده باشد، یا اینکه دیگران را سرزنش کنید تا در مقایسه بهتر، باهوش‌تر یا ثروتمندتر به نظر برسید. کسانی که این نوع خود برتری را از خود نشان می‌دهند، نسبت به اطرافیانشان نسبتاً غیرقابل تحمل هستند و بنابراین در مقیاس کاریزمای بسیار پایین هستند.

به جای تحقیر دیگران، روی بزرگ کردن دیگران تمرکز کنید و به جای تحقیر یا مقایسه آنها با خودتان، ویژگی ها و دستاوردهای مثبت آنها را با احترام به رسمیت بشناسید.

3. غیر معتبر بودن.

درباره افرادی که برای جلب تایید یا علاقه دیگران وانمود می‌کنند چیزی نیستند، چه احساسی دارید؟ همه مردم در سرتاسر جهان از چهره‌هایی که به نظر می‌رسد به جای واقعی بودن، نقش شخصیت‌هایی را در لباس‌ها و لباس‌ها بازی می‌کنند، تحسین می‌کنند.

تشخیص اینکه آیا شخصی صادقانه در یک موضوع یا موضوعی درگیر است یا خیر، بسیار آسان است نه اینکه نیمه دل در آن بپردازید. غالباً آنها درباره چیزهایی که واقعاً به طور کامل در آنها تحقیق نکرده اند غر می زنند (و در نتیجه اشتباهات بی شماری در مورد آن مرتکب می شوند) یا در مورد اینکه چقدر کاری را دوست دارند که یک بار انجام داده اند (اگر انجام داده اند) اما نمی توانند صحبت کنند. هر گونه جزئیات فراتر از سطحی را ارائه دهید.

برای اینکه با جمعیتی که می‌خواهید بخشی از آن باشید، لازم نیست چیزی باشید که نیستید. در واقع، تلاش برای انجام این کار نتیجه معکوس خواهد داشت. در عوض، سعی کنید با تبدیل شدن به بهترین و درخشان ترین نسخه از خود واقعی خود، برونگراتر باشید. شما در پوست خود بسیار راحت تر خواهید بود و اطرافیان شما مانند گوسفندی با پوست گرگ با شما رفتار نمی کنند.

4. مدام در مورد مشکلات یا مسائل سلامتی خود صحبت می کنید.

بیشتر ما از این که مخاطب اسیر باشیم ناراحت بوده ایم در حالی که شخص دیگری در مورد سیاتیک، اختلاف زناشویی خود، یا اگر کیوی خام بخورند چه اتفاقی برای اندامشان می افتد ناله می کند. همه ما مسائلی داریم که باید با آنها برخورد کنیم، اما این بدان معنا نیست که باید آنها را با کسانی که به طور خاص در مورد آنها سؤال نکرده اند، بحث کنیم. تعداد کمی از موضوعات، دیگران را به همان اندازه در مورد مشکلات بی شمار فرد بیگانه می کند.

به‌نظر می‌رسد امروزه این یک روش رایج است که شخصیت خود را بر اساس تشخیص پزشکی یا موارد مشابه قرار دهیم. این رویکرد خیلی سریع برای دیگران خسته کننده می شود. شما موجودی شگفت انگیز و چندوجهی هستید که خیلی بیشتر از مشکلاتی که کشتی موقت شما را گرفتار می کند، در جریان است.

5. پخش افکار و نارضایتی ها به صورت عمومی.

همه ما در مورد موضوعات (یا افراد) مختلف هم انتقاد داریم و هم نظرات بسیار قوی، اما این بدان معنا نیست که نیاز به اشتراک گذاری آنها داریم. بهتر است بی طرف باشید و احساسات خود را برای خود نگه دارید، مگر اینکه به طور خاص درباره یک موضوع – به خصوص موضوعی بحث برانگیز – نظرتان را بپرسند.

علاوه بر این، به یاد داشته باشید که هر چیزی که به صورت آنلاین پست می کنید برای همیشه وجود دارد. در نظر بگیرید که چه تعداد از مردم در حال حاضر توسط چیزهایی که سال ها پیش در رسانه های اجتماعی پست کرده اند مورد تعقیب قرار می گیرند. ممکن است اکنون شما نسبت به ده یا بیست سال پیش کاملاً متفاوت باشید، اما تصویربرداری از صفحه نمایش چیزی که درباره آن ناله می‌کردید ممکن است در شرایط نادرست یا حلقه اجتماعی نادرست انجام دهید.

تهمت زدن و تهمت زدن لفظی ممکن است همان شواهد ملموس را در صورت شما نگذارد، اما آنچه گفته می شود نمی تواند ناگفته بماند. اگر حرف مثبتی برای گفتن ندارید، سکوت کنید.

6. شایعه پراکنی.

همانطور که افکار خود را در مورد مسائل مختلف برای خود نگه دارید، از به اشتراک گذاشتن افکار یا احساسات خود در مورد دیگران خودداری کنید، به خصوص اگر این احساسات کمتر از جنبه خیریه باشد یا شامل اسرار یا جزئیات “آبدار” باشد که ممکن است از شخص ثالث شنیده باشید.< /p>

مردم نه تنها در مورد کسانی که در مورد دیگران شایعه پراکنی می کنند بسیار ضعیف فکر می کنند، بلکه تمایل کمتری به اعتماد به شما در مورد جزئیات شخصی خود دارند.

بالاخره، اگر در مورد دیگران برای آنها شایعه سازی کنید، احتمالاً به نوبه خود در مورد آنها غیبت می کنید.

ایده‌ها، تلاش‌های خلاقانه، رویدادهای جاری و غیره را به جای اینکه دیگران را موضوع بحث قرار دهید، با همسالان خود بحث کنید. با انجام این کار، احترام بسیار بیشتری از آنها به دست خواهید آورد و خود را قابل اعتماد و محتاط نشان خواهید داد، به خصوص در مورد موضوعات حساس.

7. نیاز به تأیید خارجی، تشویق و تحسین مداوم.

افرادی که دائماً برای راحتی، اطمینان و تمجید به دیگران مراجعه می‌کنند، می‌توانند بسیار خسته‌کننده و خسته‌کننده باشند. آنها اغلب به عنوان “نیازمند” دیده می شوند و اغلب در نهایت توسط کسانی که نمی خواهند با خواسته های شخص دیگری از زمان و انرژی خود تهی شوند، از آنها دوری می کنند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که ما با مشکلات خود سر و کار داریم، اما انتظار می رود همیشه دیگران را مطمئن و تشویق کنیم.

همه ما ناامنی‌های خود را داریم، اما نمی‌توانیم به دیگران وابسته باشیم تا منبع ثابتی برای ما باشند تا از آن برای استحکام شخصی خود استفاده کنیم. به هر حال، دستاوردهای بزرگ را با کسانی که برایتان مهم هستند به اشتراک بگذارید تا بتوانند با شما جشن بگیرند، اما لازم نیست هر بار که یادتان می‌افتد دوش بگیرید یا لباس‌هایتان را بشویید، موفقیت بزرگ خود را اعلام کنید تا مردم بتوانند دستاوردهای بزرگ شما را تشویق کنند.

بیاموزید به جای اینکه از دیگران بخواهید اعتباری را که به دنبال آن هستید به شما ارائه دهند، با شرافت و وقار به خود افتخار کنید.

8. احساساتی بودن بیش از حد در اطراف دیگران.

چیزهای کمی نسبت به از دست دادن کنترل عاطفی در جمع کمتر کاریزماتیک هستند. اگر متوجه شوید همسرتان در یک تصادف رانندگی کشته شده است، گریه کردن در دفتر یک چیز است. گریه کردن دیگر است زیرا با رئیس خود مشاجره داشتید.

مردم نه تنها احترام خود را نسبت به کسانی که با خشم یا هق هق هیستریک به خاطر چیزی بی اهمیت می روند، از دست می دهند، بلکه اغلب سعی می کنند در آینده آن فرد را به سمت بالستیک تماشا کنند زیرا این برای آنها سرگرمی رایگان است.

احساس درونی این چیزها خوب است، اما بسیار شبیه گریه در جمع است، اگر این کار همیشه انجام شود، مردم احترام خود را نسبت به شما از دست خواهند داد. اگر مدام رفتار کودکانه داشته باشید، دیگران شما را اینگونه خواهند دید. اساساً، اگر نمی‌خواهید با شما مانند یک کودک نوپا رفتار شود، مانند یک کودک رفتار نکنید.

9. سهل انگاری در مورد بهداشت شخصی.

وقتی به کاریزماتیک‌ترین افرادی که می‌شناسید فکر می‌کنید، احتمالاً در مورد اینکه چقدر بوی پنگ آنها را از یک مایل دورتر می‌توانید بویید، اظهار نظر نمی‌کنید. در واقع، آنها احتمالا بوی بسیار خوبی دارند. شما ممکن است جذاب ترین فرد در جهان باشید، اما مردم نمی خواهند زمان زیادی را با شما بگذرانند مگر اینکه بهداشت شخصی را در اولویت قرار دهید.

وقتی نوبت به مراقبت و نظافت شخصی می‌رسد، مراقبت از دندان را در فهرست بالا قرار دهید. شما نیازی به داشتن یک لبخند مصنوعی و سفید روشن ندارید، اما مطمئن شوید که دندان‌هایتان تمیز هستند و نفس شما آزاردهنده نیست. همیشه آدامس یا نعناع را با خود همراه داشته باشید.

مطمئن شوید که مرتباً حمام یا دوش می‌گیرید، و اگر بو می‌پوشید، این کار را با ظرافت انجام دهید. مارینینگ کردن در اسپری بدن یا عطر می تواند به همان اندازه که بوی کور کننده بدن به طرز ناخوشایندی تند و تند باشد. اگر مردم در حضور شما به دنبال هوای تازه نباشند، تمایل بیشتری به صرف وقت با شما و گوش دادن به تمام بینش‌های درخشان شما خواهند داشت.

10. شلخته بودن.

یکی از ویژگی‌های کلیدی افراد کاریزماتیک این است که عموماً به خوبی معرفی می‌شوند. این لزوما به این معنی نیست که شما باید از برندهای لوکس مانند آرمانی یا شانل استفاده کنید، اما مطمئن شوید که لباس‌هایتان تمیز هستند و پر از سوراخ نیستند. برای اینکه به خوبی معرفی شوید، نیازی نیست که ثروتمند باشید. سبک لباسی را پیدا کنید که مناسب شما باشد و سپس کمد لباسی بسازید که به شما احساس قوی و اعتماد به نفس بدهد.

فروشگاه‌های صرفه‌جویی را چه به صورت حضوری یا آنلاین (مانند Poshmark) بررسی کنید و در صورت وقوع از مزایای فروش استفاده کنید. با حالتی خوب خود را صاف نگه دارید، با هدف و ظرافت حرکت کنید، ناخن های خود را مرتب و تمیز نگه دارید و موهای خود را به خوبی مرتب نگه دارید. اگر شبیه یک انبوه لباس های شسته شده به نظر نرسید، علاقه و احترام بیشتری از مردم دریافت خواهید کرد.

11. عدم توجه به نشانه های اجتماعی یا زبان بدن.

بخشی از کاریزماتیک بودن شامل هماهنگی شدید با نشانه های ناگفته ای است که در اطراف شما وجود دارد، مانند زبان بدن و انرژی کلی در یک فضا. این بخشی از چیزی است که با “خواندن یک اتاق” مرتبط است. برای مثال، اگر دیر شده است و همه خسته هستند و می‌خواهند به رختخواب بروند، وقت آن نیست که گیتار را بردارید و سعی کنید یک آواز بخوانید.

مراقب باشید که مردم چگونه خود را در کنار شما نگه می‌دارند. اگر بدن آنها تا حدودی برگردانده شد، به این معنی است که آنها می خواهند بروند. به همین ترتیب، اگر چشم‌های آن‌ها براق به نظر می‌رسد و سرشان را تکان می‌دهند یا به سادگی پاسخ‌های «اوه، آره مرد» می‌دهند، واقعاً اصلاً درگیر نیستند. در این مرحله، بهتر است مرخصی بگیرید.

بعضی از افراد دارای تنوع عصبی بدون تقصیر در خواندن نشانه های اجتماعی مشکل دارند. اگر در این دسته قرار می‌گیرید، این مهارتی است که می‌توانید تا حدی یاد بگیرید، اما احساس نکنید که مجبور نیستید با دیگران رفتار کنید فقط برای اینکه مورد پسندتان واقع شود – شما همان طور که هستید خوب هستید.

< span id="ezoic-pub-ad-placeholder-718" data-method="ai-placeholders" class="ezoic-autoinsert-ad"/>

12. مبهم بودن در مورد محیط اطراف و مخاطبان.

ما قبلاً درباره «خواندن اتاق» بحث کردیم، و این به شرایط و مخاطبان شما نیز گسترش می‌یابد. اگر می خواهید کاریزماتیک به حساب بیایید، گفتار و رفتار خود را با محیط اطراف خود تنظیم کنید. در هر موقعیتی چیزهای مناسب و نامناسبی برای گفتن و انجام دادن وجود دارد، بنابراین مراقب باشید که کجا هستید و با چه کسی در حال تعامل هستید.

از شوخی های مبتذل با افراد مسن خودداری کنید، به خصوص اگر آنها کاملا محافظه کار هستند. به مهمانان مسلمان بیکن یا الکل ندهید، از نواختن دت متال نروژی در کلیساها خودداری کنید (مگر اینکه به طور خاص درخواست شده باشد)، آرام صحبت کنید و در موقعیت های غم انگیز مانند مراسم تشییع جنازه از خندیدن خودداری کنید، و در عروسی هایی که تعداد زیادی از کودکان در آن حضور دارند خودداری کنید. حاضر. اساساً با وقار رفتار کنید و نمی‌توانید اشتباه کنید.

13. سخنرانی بدون پرسیدن اینکه آیا دیگران قبلاً با موضوع آشنا هستند یا خیر.

چیزهای کمی افراد را به اندازه سخنرانی در مورد موضوعی ناراحت و آزرده می کند بدون اینکه قبلاً از آنها خواسته شود در مورد آن چه می دانند. ممکن است درباره موضوعی که به آن علاقه دارید نسبتاً خوب خوانده باشید، اما این بدان معنا نیست که دیگران به اندازه شما آگاه نیستند، اگر نه بیشتر. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از پرداختن به جزئیات بیشتر در مورد آن، ابتدا بپرسید که یک فرد چقدر با موضوع X آشنا است.

اگر این کار را نکنید، ممکن است زمانی که متوجه می شوید فردی که در حال سخنرانی هستید به گونه ای که گویی یک تازه کار است در واقع یک متخصص در این زمینه است، بسیار تحقیر خواهید شد و شما فقط یک احمق کرده اید. خودتان را در مقابل جمعیتی که می خواهید تحت تأثیر قرار دهید.

14. تمرکز بر منفی.

افراد کاریزماتیک معمولاً در هر موقعیتی می توانند چیز مثبتی پیدا کنند. در نتیجه، آنها با مثبت بودن خود به دیگران الهام می‌بخشند و اغلب گروه‌های بزرگی در اطراف خود دارند که در نور آنها غرق می‌شوند. در مقابل، آنهایی که چیزی جز منفی نگری و شکایت برای به اشتراک گذاشتن ندارند، اغلب در گوشه ای تاریک و با دلایل خوب تنها رها می شوند.

کاملاً صریح ، اگر می خواهید با او جالب باشید ، از همه چیز دست بکشید. شما ممکن است فکر کنید که بسیار جذاب گروه بسیار جذاب است ، اما درک کنید که شما تنها کسی هستید که به این اعتقاد دارید. مشکل و زشتی کافی در جهان رخ می دهد بدون اینکه به آن اضافه کنید.

15. نمایش رفتارهای ضعیف و فضل های اجتماعی.

شما لازم نیست که آداب و معاشرت سلطنتی داشته باشید ، اما سعی کنید با بالاترین درجه رفتار و حسن نیت ممکن رفتار کنید. این امر باید در شرایط مختلف اقتباس شود – به ویژه در مورد انتظارات آداب و رسوم بین کشورها و گروه های اجتماعی – اما سنگ بنای خاصی وجود دارد که بدون توجه به جایی که شما هستید صادق است.

به طور کلی ، از جویدن دهان خود هنگام غذا خوردن خودداری کنید ، بینی خود را انتخاب نکنید و از حمل و نقل یا عبور گاز در شرکت خودداری کنید. اگر کارکردهای بدنی برای حضور در آن دارید یا در هر جای دیگری غیر از صورت یا دست خود خارش دارید ، بروید و از نیازهای شخصی خود در یک دستشویی یا در غیر این صورت از دیگران مراقبت کنید.

تحقیقات خود را انجام دهید تا دریابید که چگونه می توانید به بهترین وجه به نعمتهای اجتماعی مورد انتظار در هر کجا که هستید پایبند باشید. نسبت به دیگران احترام و مودب باشید ، عملکردهای بدنی خود را به خودتان حفظ کنید ، از مستی در ملاء عام خودداری کنید ، سعی کنید مانند شما که توسط گرگ ها پرورش یافته اید غذا نخورید ، و باید درست عمل کنید.

اگر می خواهید کاریزماتیک تر باشید ، با این وجود ، برخی از کلاس های آداب و معاشرت را در نظر بگیرید یا آموزش های YouTube را در مورد رفتارهای سفره ظریف ، زبان بدن و غیره مشاهده کنید. علاوه بر این ، شما می توانید فیلم های قدیمی تر را تماشا کنید تا توجه داشته باشید که چگونه افراد در مورد دیگران رفتار می کنند.

علاوه بر این ، سعی کنید این رفتارها را در خانه رعایت کنید ، حتی وقتی خودتان هستید. هرچه بیشتر آداب و رسوم عالی را تمرین کنید ، بیشتر به شما ماهیت دوم می شود.

خروج از نسخه موبایل