20 نظر نامطلوب در مورد موفقیت که واقعا درست هستند

20 نظر نامطلوب در مورد موفقیت که واقعا درست هستند

موفقیت برای بسیاری از افراد به معنای چیزهای زیادی است. این چیزی است که اکثر مردم برای آن تلاش می کنند. بالاخره چه کسی وقتی در کاری که می خواهد انجام دهد موفق می شود از احساس پیروزی لذت نمی برد؟ می تواند مست کننده باشد.  

اما موفقیت همیشه آن چیزی نیست که باید باشد، و این حقایق نامطلوب توضیح می‌دهند که چرا:

1. موفقیت می تواند منزوی باشد.

شما ممکن است متوجه شوید که افراد با رسیدن به اوج تغییر می کنند. این به همسالان نزدیک شما محدود نمی شود، بلکه ممکن است شامل اعضای خانواده نیز باشد.

برخی افراد آنچه را که دارید می خواهند. آنها به موفقیت شما حسادت می کنند و شما را لایق نمی دانند. حتی ممکن است خود را تنها بیابید زیرا نمی دانید به چه کسی می توانید اعتماد کنید.

2. موفقیت اغلب به کسی است که شما می شناسید، نه آنچه می دانید.

افرادی که ارتباط بهتری دارند و اجتماعی تر هستند، اغلب فرصت های بهتری خواهند داشت حتی اگر رقبایشان مهارت های بهتری داشته باشند.

چرا؟

زیرا آنها افراد مناسب را می شناسند و احتمالاً به پاسخی که می خواهند می رسند زیرا مورد پسند و خوش فکر هستند. این یک واقعیت غم انگیز است که بیشتر مردم به احتمال زیاد به کسانی که دوستانه و صمیمی هستند لطف می کنند.

3. چیزی به نام خودساخته وجود ندارد.

مرد خودساخته یک افسانه رایج است. وقتی شروع به پرسیدن چند سوال کنید، چنین چیزی وجود ندارد.

کارآفرینان مقصرترین مقصر هستند زیرا آنها فقط روی کار خود تمرکز می کنند، نه تمام کمک هایی که داشته اند، مانند وام، پرداخت پول به کسی برای تولید انبوه محصول خود، فناوری مورد استفاده یا پرسنلی که برای آنها کار می کنند. آنها.

در ابتدایی ترین حالت، اگر به مدرسه رفتید، خودساخته نیستید.

4. موفقیت اغلب به شانس نیاز دارد.

وقتی نوبت به موفقیت می‌رسد، اغلب اتفاق می‌افتد که خود را در زمان مناسب در مکان مناسب می‌یابید.

افراد زیادی در آنجا وجود دارند که سعی کردند کاری را که شما انجام می‌دهید انجام دهند و شکست خوردند. شما می توانید همه چیز را به درستی انجام دهید و تلاش های شما فقط شکست می خورد. گاهی اوقات اینطور است.

بنابراین اگر در جایی موفق می شوید که دیگران شکست خورده اند، ممکن است به این معنی نباشد که شما خاص هستید. ممکن است فقط به این معنی باشد که شما خوش شانس هستید.

5. کار سخت همیشه پاداش نمی گیرد.

اگر کار سخت پاداش داده می‌شد، عرق‌فروشی وجود نداشت. هر فردی که با انجام کارهای روزمره کمر خود را می شکند، به راحتی وضع مالی خوبی خواهد داشت.

کار سخت می‌تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد زیرا ممکن است کسی تلاش‌های شما را ببیند و برای آن به شما پاداش دهد. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد و نباید انتظار آن را داشت.

اما تنبل‌ها می‌توانند مطمئن باشند که هیچ کس به عقب خم نمی‌شود تا فرصت‌هایی برای آنها فراهم کند.

6. موفقیت اغلب از امتیازات ناشی می شود.

این یک حقیقت ساده است. احتمال موفقیت افرادی که به منابع بیشتری دسترسی دارند بیشتر است.

اگر بتوانید از یکی از اعضای خانواده پول قرض کنید، راه اندازی یک کسب و کار بسیار ساده تر است. همین امر در مورد تحصیلات خوب برای ورود به دانشگاه و تکمیل آن نیز صدق می کند. یا حتی برای آن موضوع برای آن کالج هزینه کنید.

7. موفقیت نیاز به فداکاری دارد که هیچ کس آن را تصدیق نمی کند.

افراد تمایل دارند به جای تلاشی که برای رسیدن به آن انجام شده است، روی نتیجه تمرکز کنند.

به راحتی می توان به برنده مدال طلا که روی سکو ایستاده نگاه کرد و به موفقیت او حسادت کرد. به راحتی می توان فکر کرد که آن شخص برای رسیدن به آنجا کار سختی نداشته است. اما موفقیت اغلب شامل شب‌های بی‌خوابی و هزاران ساعت کار است که می‌تواند روابط و سلامت ما را از بین ببرد.

اگرچه مردم به آن نگاه نمی کنند. آنها فقط نتیجه نهایی را می بینند و نه سختی لازم برای رسیدن به آنجا را.

8. موفقیت تضمین کننده احترام نیست.

مهم نیست چه کار می‌کنید، همیشه کسی پیدا می‌شود که به شما احترام نمی‌گذارد زیرا شما را دوست ندارد.

هیچ مقداری از اثبات خود نظر آنها را تغییر نمی دهد، زیرا این موفقیتی نیست که آنها شما را بر اساس آن قضاوت می کنند. مثل آن ضرب المثل قدیمی است که می گوید: «شما می توانید رسیده ترین و آبدارترین هلوی درخت باشید. اما برخی از مردم فقط هلو دوست ندارند.”

9. موفقیت همیشه قابل تکرار نیست.

یک میلیارد نفر در آنجا هستند که موفقیت را می فروشند. آنها یک فرآیند یا سیستم‌های چند مرحله‌ای را ارائه می‌دهند که چگونه می‌توان مانند آنها موفق بود.

اما فقط به این دلیل که برای آنها کار می کند به این معنی نیست که برای بقیه هم کار خواهد کرد. به‌ویژه وقتی مواردی مانند اینکه چه کسی را می‌شناسند، چه شانسی را تجربه کرده‌اند، زمان‌بندی آن‌ها یا حتی اینکه آیا استراتژی‌شان در شرایط فعلی اعمال می‌شود یا خیر را در نظر می‌گیرید.

همه چیز ادامه دارد. به سرعت. چیزی که یک سال پیش کار می کرد ممکن است در حال حاضر اصلاً کار نکند.

10. شکست می تواند سودمندتر از موفقیت باشد.

شکست چیزهای زیادی به شما می آموزد. به شما یاد می دهد که چه چیزی کار نمی کند. دانستن اینکه چه چیزی کار نمی کند می تواند بعداً از اندوه، تلاش و منابع زیادی صرفه جویی کند، اگر دوباره با مشکل مشابهی مواجه شوید.

افرادی که در راه رسیدن به قله سختی زیادی را تجربه نمی‌کنند، معمولاً زمانی که در نهایت بروز می‌کنند، زمان سخت‌تری دارند. پیمایش شکست مهارت‌های ارزشمند حل مسئله را می‌آموزد که به هیچ وجه نمی‌توانید به دست آورید.

11. موفقیت استانداردهای غیر واقعی ایجاد می کند.

این غیرمنطقی نیست که بخواهید وقتی به آن رسیدید در اوج بمانید. با این حال، طبق تعریف، وقتی به آن قله رسیدید، تنها جهت دیگر پایین است.

این 15 دقیقه در کانون توجهات دوام نخواهد آورد. افراد زیادی هستند که پشت سر شما صعود می کنند، بنابراین غیرواقعی است که انتظار داشته باشید مکان شما یک نقطه دائمی باشد. اما این مانع از آن نمی‌شود که افراد خود را به سمت اضطراب، افسردگی و فرسودگی سوق دهند و سعی در حفظ آن کنند.

12. موفقیت می تواند یک تله باشد.

گاهی اوقات موفقیت می تواند یک مجازات باشد. عبارت «دستبند طلایی» را در نظر بگیرید که برای توصیف لزوم حفظ شغلی پردرآمد که از آن متنفر هستید برای حفظ سبک زندگی که به آن عادت کرده‌اید استفاده می‌شود.

یک حرفه حقوقی موفق یک مثال است. بسیاری از وکلا برای مقابله با استرس و ساعات طولانی و طولانی کار به سوء مصرف مواد روی می آورند، زیرا احساس می کنند نمی توانند بدون از دست دادن سبک زندگی که دوست دارند دست از کار بکشند.  

13. موفقیت نشانه شخصیت نیست.

بسیاری از مردم با پا گذاشتن روی دیگران برای رسیدن به آن موفقیت به دست می‌آیند. آنها رقبا را خراب می کنند، از اقشار آسیب پذیر سوء استفاده می کنند یا از مسئولیت کارهای منفی که انجام می دهند اجتناب می کنند.

برخی از صنایع (شما آنهایی را که می شناسید) تقریباً از شما می خواهند که یک مار باشید تا جلوتر باشید یا حداقل از افراد دیگر می خواهند که این کار را برای شما انجام دهند.

14. موفقیت اغلب شامل شهرت و زرق و برق نیست.

تصور اینکه موفقیت مساوی با شهرت است آسان است زیرا ما به افراد مشهور نگاه می کنیم و موفقیت را می بینیم. با این حال، همه نمی توانند مشهور و موفق باشند. اکثر افراد موفق اینطور نیستند.

موفقیت ممکن است کوچک و پیش پا افتاده باشد. ممکن است شغلی داشته باشید که دوست دارید، خانواده و دوستانی که شما را دوست دارند، پایان یک نیمه ماراتن یا کاهش چند پوندی. مقصد بسیاری از ما برای تالار مشاهیر نیست، و این چیز خوبی است.  

15. موفقیت می تواند باعث ایجاد حق شود.

برخی از افرادی که موفقیت را تجربه می‌کنند، به اشتباه معتقدند که مستحق برخورد ویژه هستند، یا فکر می‌کنند که بالاتر از دیگران هستند.

این با ایده “رنج کشیدن از موفقیت” همراه است. شخصیت یک فرد خوب و معقول زمانی تغییر می کند که موفقیت و هر چیزی که با آن همراه است را تجربه کند.

16. موفقیت می تواند سلامتی را بدتر کند.

موفقیت بالا می‌تواند باعث استرس، اضطراب یا افسردگی زیادی شود. افراد موفق اغلب برای حفظ سطح تخصص و شهرت خود تحت فشار هستند. همچنین ممکن است همتایان، کارفرما یا خانواده از آنها انتظار داشته باشند که این سطح از موفقیت را حفظ یا رشد دهند.

کنترل استرس زیادی است که می‌تواند به مشکلات جسمی و روانی تبدیل شود. پاسخ استرس موقتی است. ما برای زندگی تحت استرس دائمی ساخته نشده ایم.

17. موفقیت می تواند باعث ایجاد رضایت خاطر شود.

هیچ اشکالی ندارد که به میزان موفقیت خود برسید و سپس متوقف شوید. با این حال، برخی از افراد به موفقیت دست می‌یابند و سپس در زمانی که واقعاً باید، از اصرار برای بیشتر دست می‌کشند.

اگر به اوج رشته خود برسید، نمی توانید انتظار داشته باشید که در آنجا بمانید مگر اینکه تلاش کنید. همه چیز در حال تغییر است – ممکن است روش های جدید انجام کارها، مقررات یا دانش به منصه ظهور برسد.< /p>

اگر ادامه ندهید، عقب می مانید. شما “در گذشته گیر کرده اید” و خود را منسوخ می کنید.

18. موفقیت به معنای تسلط نیست.

تسلط کمی اشتباه است. هیچ کس نمی تواند همه چیز را بداند یا تمام جنبه های رشته خود را درک کند. همانطور که گفته می شود، “هر چه بیشتر بدانید، بیشتر نمی دانید.” هر چه بیشتر یاد بگیرید و بهتر بفهمید، حفره های بیشتری پیدا می کنید و می خواهید سؤال کنید.

شما می توانید بدون استاد بودن موفق باشید. در واقع، این احتمال بیشتر از این است.

19. موفقیت می تواند اعتیادآور باشد.

موفقیت مانند هر دستاورد مثبت دیگری، هجوم اندورفین به همراه دارد و برخی از افراد بیشتر از دیگران به این محرک ها پاسخ می دهند.

بعضی از مردم بیشتر و بیشتر و بیشتر از آن می‌خواهند، بنابراین سخت‌تر تلاش می‌کنند تا کارهای بیشتری را انجام دهند تا به این عجله در اوج بودن برسند. این یک احساس مست کننده است که برخی افراد نمی توانند از آن لذت ببرند و آن را رها کنند.

20. موفقیت می تواند شما را به یک هدف تبدیل کند.

همیشه افرادی هستند که آنچه شما دارید را می خواهند. اگر موفق باشید، در جایی هستید که افراد بیشتری می توانند شما را ببینند، که ممکن است توجه منفی را به خود جلب کند. ممکن است خود را به شدت مورد بررسی و بازجویی قرار دهید.

همچنین ممکن است دشمنان از چوب کاری بیرون بیایند تا از شما سوء استفاده کنند یا شما را خراب کنند.

در مقابل، ممکن است وقتی موفق باشید همه را “دوست” شما بدانید. شما اکنون مسیری بالقوه برای موفقیت آنها هستید، اگر آنها بتوانند فقط لبخند بزنند و به لطف خوب شما راه یابند. این می تواند اعتماد به افراد اطراف شما، به ویژه کسانی که از موفقیت شما سود می برند، سخت کند.

خروج از نسخه موبایل