حوادث

فیلم هالیوودی از تعقیب و گریز پلیسی در خیابان های تهران / دزدان با لاستیک ترکیده امید به فرار داشتند + جزییات

فیلم هالیوودی از تعقیب و گریز پلیسی در خیابان های تهران / دزدان با لاستیک ترکیده امید به فرار داشتند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ “علی قاسم پور” رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تک پلاک خودروها شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری 150 تهرانسر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد،  سارقان این پلاک ها را برای انجام سرقت های سریالی لوازم و محتویات خودرو سرقت می کنند. با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی مشخصات ظاهری و خودروی سارقان شناسایی و در اختیار کلیه واحدهای گشتی محسوس و نامحسوس پلیس قرارگرفت.

رئیس پلیس پیشگیری افزود: تیم عملیات کلانتری درحین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی سارقان را در حال سرقت پلاک عقب خودروی پارک شده مشاهده کردند و  متهمان با مشاهده ماموران پلیس به سرعت به سمت خودرو پژو پارس بدون پلاک رفته و از محل گریختند.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: عملیات تعقیب و گریز آغاز و پس از مدت زمان طولانی تعقیب و گریز، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح لاستیک های خودرو را مورد هدف گلوله قرار دادند و با  ایجاد طرح مهار خودرو متهمان را متوقف و متهمان که به صورت پیاده قصد متواری شدن از محل را داشتند که با هوشیاری عوامل کلانتری زمینگیر و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان 31 و 40 ساله بوده و خودرو آن ها نیز سرقتی می باشد.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: بررسی های پلیسی نشان از این داشت، سارقان از خودرو های پارک شده در معابر عمومی  یک عدد پلاک سرقت کرده و با نصب بر  روی خودروی به سرقت رفته، مرتکب سرقت محتویات و لوازم خودرو می شدند. در بازرسی از خودرو متهمان تعداد 4 عدد پلاک خودرو  سرقتی و ابزار و لوازم مخصوص سرقت کشف شد.

وی افزود: پس از انتقال متهمان به کلانتری، متهمان به سرقت پلاک خودرو شهروندان و لوازم و محتویات خودرو اعتراف کردند و هر دو متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان به مرجع قضائی  معرفی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد، در صورت وقوع سرقت پلاک انتظامی خودرو حتی به صورت تک پلاک حتما به پلیس 110 اطلاع داده و خودرو های خود را در پارکینگ منزل و یا در دید دوربین های مداربسته پارک کنید

 

 

 

منبع :رکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا