حوادث

چاقو قلب پسر 3 ساله تهرانی را درید / پدرش از بازپرس چه خواست؟

چاقو قلب پسر 3 ساله تهرانی را درید / پدرش از بازپرس چه خواست؟

به گزارش اختصاصی رکنا، براساس گزارش جراحت شدید یک کودک 3 ساله در 13 فروردین ماه سال جاری در یکی از بیمارستان‌های غرب تهران، تیمی از ماموران کلانتری 154 چیتگر به همراه بازپرس اختیاری به محل حادثه اعزام شدند.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که این کودک 3 ساله به همراه خانواده اش برای صرف افطاری به خانه یکی از اقوامشان رفته بودند که هنگام صرف میوه روی دسته مبل خانه نشسته بود که بعد از زمین خوردن چاقویی که در دستش بود وارد قفسه سینه شده و باعث جراحتش شد و در نهایت به برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان مراجعه می کنند.

با وجود تلاش پزشکان برای نجات جان کودک، متأسفانه وی صبح روز بعد جان خود را از دست داد. در پی این حادثه تلخ، بازپرس محسن اختیاری از شعبه یک دادسرای جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت دقیق مرگ مشخص شود.

شکایت پدر کودک بعد از 4 ماه

در پی فوت غم‌انگیز کودکی 3 ساله در روز 14 فرودین ماه سال جاری که در پی برخورد چاقو با قفسه سینه اش رخ داده بود، پدر کودک صبح امروز 28 مرداد ماه با مراجعه به دادسرای جنایی، از بیمارستان به دلیل کوتاهی در رسیدگی به فرزندش شکایت کرد.

پدر کودک ادعا دارد که جراحت فرزندش در حدی نبوده که منجر به فوت شود و اگر بیمارستان زودتر کودک را به اتاق عمل انتقال می دادند، احتمال زنده ماندن کودک بسیار بالا بود.

بنا بر این گزارش، با توجه به اظهارات پدر کودک، پرونده به دادسرای نظام پزشکی ارجاع شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

 

 

منبع :رکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا