حوادث

قتل مرد جوان به دست دوست پسر زن مطلقه اش / کشف جسد خونین در رباط کریم + جزییات

قتل مرد جوان به دست دوست پسر زن مطلقه اش / کشف جسد خونین در رباط کریم + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از ۱۸ مرداد امسال درجریان اعلام کشف جسد یک مرد جوان دریکی از شهرک های رباط کریم شروع شد. خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی به محل کشف رفتند و با پیکر غرق در خون مرد جوانی که کنار یک سطل زباله افتاده بود روبرو شدند.

در کنار جسد کیسه پلاستیکی  بود که آثار خون به جا مانده نشان می‌داد این کیسه با جسد کشف شده ارتباط دارد با بررسی مدارکی کاغذی که دراین کیسه مشکی رنگ وجود داشتند کارآگاهان توانستند هویت مرد جوان را شناسایی کنند. در حالی که کارآگاهان بررسی صحنه جرم درحال بررسی صحنه جنایت بودند زن جوان از پنجره یکی از واحد های ساختمانی سرش را بیرون آورد و از افسران تحقیق سوال می کند که چه اتفاقی افتاده است؟!

باتوجه به شناسایایی هویت جسد بلافاصله کارآگاهان واحد مسکونی مقتول را شناسایی کردند وقتی وارد ساختمان شده و د واحد را زدند با همان زن جوانی روبرو شدند که در حال پیگیری این اتفاق بود.

این زن که مدتی قبل از همسرش جدا شده اما دوباره به او رجوع کرده بود برای تحقیقات جنایی به اداره پلیس منتقل شد.

این زن در اظهاراتش مدعی شد که همسرش ساعت ۴صبح به محل کارش رفته است ودیگر از او خبری نداشته است…. . کارآگاهان با دوربین های مدار بسته یکی از فروشگاه هایی که در مجاور ساختمان مسکونی قرار داد به سرنخ های تازه ای دست یافتند.

آنها در این فیلم های گرفته شد به مرد غریبه ای با کفش کتانی سفیدرنگ  که چهره اش چندان واضح نبود رسیدند این مرد غریبه از حدود ساعت ۳بامداد در مقابل ساختمان محل زندگی مقتول در حال راه رفتن بوده تا اینکه به محض اینکه تماس تلفنی با او گرفته می شود بلافاصله به مقابل ساختمان رفته وبا چاقو مقتول را به قتل رسانده و خیلی زود متواری می شود.

وقتی چهره ای این مرد به فرزند مقتول نشان داده می شودمی‌گوید که این مرد مدتهاست که با مادرم دوست است با کنترل تماس های همسرسابق مقتول مشخص می شود که او با این فرد رابطه داشته و سناریوی قتل مقتول ۳۸ساله را طراحی کرده است.

این فرد با هماهنگی مقام قضائی بلافاصله در یکی از محله های رباط کریم دستگیر شد.

متهم پس از دستگیری صراحتا به قتلی که مرتکب شده است اعتراف کرد.

پس از اعتراف های این متهم بود که راز این جنایت پلید برملا شد و همسر سابق مقتول نیز به اتهام معاونت در قتل نیز بازداشت شد هم اکنون هر دو متهم به زندان منتقل شدند.

 

 

 

منبع :رکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا