حوادث

زورگیری خشن از 2 پسر نوجوان بعد از خارج شدن از کمپ + جزییات

زورگیری خشن از 2 پسر نوجوان بعد از خارج شدن از کمپ + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با تماس مرد جوانی با پلیس آغاز شد. وی به ماموران گفت : پسر نوجوانش به نام احسان و دوستش ایلیا در پارکی در غرب تهران مورد زورگیری قرار گرفته بودند که وی به کمک آنها رفته و توانسته مرد زورگیر را دستگیر کند .

با این تماس ماموران به پارک مورد نظر رفتند و مرد زورگیر به نام شهاب را بازداشت کردند .

مردی که با پلیس تماس گرفته بود به ماموران گفت: پسرم احسان و دوستش ایلیا که هر دو ۱۷ ساله هستند برای تفریح به پارک رفته بودند اما پسرم هراسان با من تماس گرفت و گفت مردی با چاقو به آنها حمله کرده و  با تهدید گوشی‌های موبایل آنها را دزدیده است  و همچنان در پارک پرسه می‌زند.من بلافاصله خودم را به پارک رساندم  و پسر خفتگیر را دستگیر کردم.

 شهاب ۲۲ ساله بازداشت شد و ماموران گوشی‌های سرقت شده دو پسر نوجوان را از وی گرفتند.

اعتراف به خفتگیری در پارک

شهاب که سابقه ای در پرونده اش ندارد  به خفت گیری شبانه اعتراف کرد و در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

ادعای عجیب در دادگاه

 در این جلسه دو شاکی که در دادگاه حاضر بودند برای متهم اشد مجازات خواستند. آنها گفتند شهاب در تاریکی شب با چاقو به آنها حمله کرده و گوشی‌های موبایلشان را دزدیده است .

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد ادعای عجیبی را مطرح کرد .

وی گفت :مدتی بود به قرص های روانگردان معتاد شده بودم .مادرم مرا به کمپ ترک اعتیاد برد تا آنجا مواد را ترک کنم .آن روز از کمپ بیرون آمده بودم که سراغ دوستانم رفتم و آنها به من قرص دادند .پس از مصرف قرص‌های روانگردان کنترلی بر رفتارم نداشتم .من به پارک رفتم و چیز دیگری به خاطر ندارم و حتی نمی‌دانم چرا گوشی‌های موبایل دو پسر نوجوان را دزدیده‌ام.من  اگر قصد سرقت داشتم همان لحظه پارک را ترک می‌کردم .من حال خودم را نمی‌فهمیدم  و  بی‌هدف در پارک پرسه می‌زدم که پدر ایلیا سر رسید و مرا تحویل پلیس داد . من اتهام خفتگیری خشن را قبول ندارم.

با پایان دفاعیات این متهم قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

 

 

منبع :رکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا