قتل بخاطر عشق مشترک به یک دختر در تهران !



به گزارش رکنا، شامگاه شنبه ششم مرداد، مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان های پایتخت به بازپرس محسن اختیاری و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

به دنبال گزارش این خبر، تیم جنایی راهی محل شده و با جسد پسر 19 ساله در حالی مواجه شدند که از ناحیه سر و صورت بشدت مصدوم شده بود. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که پسر جوان به نام امیر در تصادف جانش را از دست داده است.

دوئل مرگبار

دوست امیر که شاهد این جنایت بود در تحقیقات در رابطه با این ماجرا گفت: شب حادثه به همراه امیر به پمپ بنزین آمدیم تا به موتور بنزین بزنیم. همزمان پسر جوانی نیز سوار بر یک پراید مشکی رنگ وارد جایگاه شد، دختر جوانی نیز در صندلی کنار او نشسته بود. امیر با دیدن دختر جوان شوکه شد؛ آنها مدتی قبل با هم آشنا شده بودند و امیر به او علاقه داشت اما دوستی آنها به هم خورده بود. امیر با دیدن او کنار پسر جوان بلافاصله به سمت راننده پراید رفت و ناگهان دعوای سختی بین آنها رخ داد. درگیری که بالا گرفت پسر غریبه بلافاصله سوار خودرو شد تا فرار کند. امیر هم با دیدن این صحنه برای اینکه مانع فرار آنها شود خودش را روی صندق عقب خودرو انداخت و فریاد می‌زد: نگه دار.  اما راننده بدون توجه به فریادهای امیر حرکات مارپیچ انجام می‌داد تا امیر تعادلش را از دست بدهد و بیفتد. سرانجام هم او با شدت به زمین خورد و سرش آسیب دید.

به دنبال اطلاعاتی که دوست مقتول در اختیار تیم تحقیق قرار داد، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و خیلی زود متهم فراری را دستگیر کردند. متهم در تحقیقات اولیه به قتل ناخواسته رقیب عشقی‌اش اعتراف کرد.

آیا این خبر مفید بود؟