چطوری میشه

نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها (+ نمونه ها)

نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها (+ نمونه ها)

آیا از خود می‌پرسید که چگونه یک مخاطب هدف برای وبلاگ خود انتخاب کنید؟

انتخاب یک مخاطب هدف به شما امکان می دهد محتوای بهتری ایجاد کنید که با کاربران شما طنین انداز شود. این به شما کمک می کند تا تبدیل و فروش بیشتری داشته باشید.

در این مقاله با مثال هایی به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی مخاطب هدف را برای وبلاگ خود انتخاب کنید.

How to find your target audience
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 1

در اینجا مروری سریع از موضوعاتی است که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت:

مخاطب هدف چیست؟

مخاطبان هدف گروهی از افراد هستند که یک کسب و کار می خواهد با محصولات، خدمات یا محتوای خود به آنها دسترسی پیدا کند.

این گروه از افراد علایق، نیازها، مشخصات جمعیتی یا سایر ویژگی‌های مشابهی خواهند داشت که باعث می‌شود به آنچه کسب و کار شما ارائه می‌دهد علاقه مند شوند.

اینکه آیا شما در حال راه اندازی یک وبلاگ هستید. یا یک کسب و کار آنلاین، انتخاب یک مخاطب هدف به شما کمک می کند پیامی مؤثر ایجاد کنید که واقعاً با آن مخاطب مورد نظر ارتباط برقرار کند.

به عنوان مثال، وبلاگی درباره تنیس یا فوتبال ممکن است بخواهد به جای محتوای ورزشی به طور کلی، به مخاطبان علاقه مند به آن ورزش خاص دسترسی پیدا کند.

به طور مشابه، یک فروشگاه آنلاین فروش اسباب بازی های حیوانات خانگی ممکن است بخواهد افرادی را هدف قرار دهد که حیوانات خانگی دارند و در اطراف مناطقی زندگی می کنند که فروشگاه می تواند به راحتی محصولات را ارسال کند.

چرا انتخاب یک مخاطب هدف مهم است

انتخاب مخاطب هدف برای یک وبلاگ یا تجارت آنلاین مهم است زیرا به آنها کمک می کند محتوا و محصولاتی متناسب با آن گروه خاص از افراد ایجاد کنند.

این بدان معناست که محتوا و محصولات با ارزش‌تر و مرتبط‌تر با مخاطب هستند، که می‌تواند منجر به تعامل بیشتر کاربر، تبدیل‌های بیشتر و فروش را افزایش داد.

Finding your target customers
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 2

یکی دیگر از مزایای انتخاب مخاطب هدف مناسب این است که به شما این امکان را می دهد که استراتژی بازاریابی ثابت و متمرکزتری را برنامه ریزی کنید.

با درک علایق، سن، جنسیت و مکان، می‌توانید با ایجاد محتوای ارگانیک یا اجرای تبلیغات پولی در Google یا Facebook به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید.

همچنین به شما کمک می‌کند تخصص، تجربه، اقتدار، و قابل اعتماد بودن را آسان‌تر ایجاد کنید (عدم انتخاب مخاطب هدف، معایب قابل توجهی نیز دارد.

به عنوان مثال، ممکن است محتوایی ایجاد کنید که با شخصیت مشتری خاصی مطابقت نداشته باشد و به کاربران انگیزه ندهد تا زمان بیشتری را در وبلاگ شما صرف کنند یا وب سایت وردپرس.

همچنین ممکن است در نهایت زمان و منابع خود را برای به دست آوردن سرنخ ها و مشتریانی که ممکن است محتوا یا محصولات شما را متناسب با نیازهای خود پیدا نکنند، تلف کنید.

با توجه به آنچه گفته شد، بیایید بفهمیم که برخی از انواع متداول مخاطبان هدف چیست و چگونه می‌خواهید مخاطب هدف مناسبی را برای وبلاگ یا کسب‌وکار آنلاین خود پیدا کنید.

انواع مخاطبان هدف برای وبلاگ یا کسب و کار شما

بازاریابان، مخاطبان هدف خود را بر اساس هدف، علایق، موقعیت مکانی و اطلاعات دیگر دسته‌بندی می‌کنند.

در زیر چند نمونه از انواع مختلف مخاطبان هدف آورده شده است:

1. خرید مخاطب با هدف

این نوع از مخاطبان هدف به دنبال خرید هستند.

به عنوان مثال، فرض کنید یک فروشگاه تجارت الکترونیک فروش تجهیزات بدنسازی. ممکن است بخواهید مخاطبانی را که علاقه بیشتری به خرید تجهیزات دارند هدف قرار دهید.

برای انجام این کار، باید محتوایی مانند یک قیف فروش ایجاد کنید تا مشتریان را به سمت خرید سوق دهید.

2. اطلاعات / مخاطب آموزشی

این نوع از مخاطبان هدف به دنبال اطلاعاتی در مورد موضوعات خاص هستند.

برای مثال، ممکن است به اطلاعاتی درباره برنامه‌های تمرینی، دستور العمل‌های غذای سالم، توصیه‌های تناسب اندام و موارد دیگر نیاز داشته باشند.

برای هدف قرار دادن این مخاطبان، باید محتوایی ایجاد کنید که این ارزش اطلاعاتی و آموزشی را ارائه دهد.

اکنون، همانطور که می بینید، هنوز هم می توانید یک فروشگاه تجارت الکترونیک برای فروش تجهیزات باشگاه داشته باشید، با این حال دو نوع مختلف مخاطب هدف دارید که می توانید برای آنها محتوا ایجاد کنید.

3. مخاطبین هدف جمعیتی

این نوع مخاطبان بر اساس اطلاعات جمعیت شناختی آنها مانند سن، جنسیت، موقعیت مکانی، شغل، گروه درآمد و غیره انتخاب می شوند.

به عنوان مثال، ممکن است محصولات خاصی داشته باشید که زنان بیشتر به آنها علاقه مند هستند. به طور مشابه، ممکن است بخواهید با افرادی در مکان های خاصی که می توانید محصولات را در آنجا ارسال کنید، تماس بگیرید.

حالا، فرض کنید می‌خواهید تبلیغات Google یا Facebook را اجرا کنید. شما می توانید این اطلاعات جمعیتی خاص را هدف قرار دهید تا تبلیغات خود را موثرتر کنید.

به طور خلاصه:

  • انواع مخاطبان هدف را می توان بر اساس اهداف، چالش ها و بخش های آنها تقسیم بندی کرد.
  • یک کسب و کار می تواند چندین مخاطب هدف با اهداف متفاوت داشته باشد.
  • هر مخاطب هدف را می‌توان به بخش‌های باریک‌تری تقسیم کرد تا کمپین‌های شما مؤثرتر شود.

پیدا کردن مخاطب هدف خود

بیشتر صاحبان وبلاگ و کسب و کار در حال حاضر ایده بسیار اساسی در مورد اینکه مخاطب هدف آنها چه کسانی هستند دارند.

به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ سفر، در این صورت ممکن است از قبل تصوری از مخاطبان هدف خود و علایق آنها داشته باشید.

با این حال، اغلب، فقط حدس و گمان است و ممکن است برای به دست آوردن تعامل کاربر مورد نظر و جذب مشتری که به دنبال آن هستید، کافی نباشد.

پیدا کردن مخاطب هدف خود با استفاده از Google Analytics

بازاریابان باهوش به داده های بازاریابی واقعی تا مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید و درباره آنها بیشتر بدانید.

بزرگترین منبع این داده ها Google Analytics.

این یک ابزار رایگان ارائه شده توسط Google است که به شما امکان می‌دهد ببینید بازدیدکنندگان وب‌سایت شما از کجا می‌آیند، به چه چیزی نگاه می‌کنند، کجا قرار دارند و موارد دیگر.

همچنین می‌توانید از آن برای جمع‌آوری داده‌های جمعیتی استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد سن، جنسیت و علایق مخاطبان خود را نیز ببینید.

تنظیم Google Analytics برای بینش مخاطب

ساده ترین راه برای راه اندازی Google Analytics در وبلاگ خود استفاده از MonsterInsights. این بهترین افزونه گوگل آنالیتیکس برای وردپرس است و به شما اجازه می دهد تا به راحتی Google Analytics را برای وبلاگ وردپرس خود راه اندازی کنید.

ابتدا، باید MonsterInsights را نصب و فعال کنید. افزونه. برای جزئیات بیشتر، به راهنمای ما در نحوه نصب افزونه WordPress.

توجه: نسخه رایگان این افزونه به نام MonsterInsights Lite که می توانید امتحان کنید. با این حال، توصیه می کنیم برای استفاده کامل از افزونه، آن را به نسخه حرفه ای ارتقا دهید.

هنگامی که افزونه را فعال کردید، از صفحه Insights » Settings در قسمت مدیریت وردپرس خود دیدن کنید و سپس بر روی دکمه “Connect MonsterInsights” کلیک کنید.

Connect MonsterInsights
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 3

پس از آن، می‌توانید دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا Google Analytics را به وب‌سایت وردپرس خود متصل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به آموزش ما در نحوه نصب Google Analytics در وردپرس، که دارای دستورالعمل های گام به گام دقیق است.

هنگامی که به Google Analytics متصل شدید، باید داده های جمعیتی را در تنظیمات حساب Google Analytics خود روشن کنید.

به سادگی وارد حساب Google Analytics خود شوید و روی چرخ‌دنده «Admin» در گوشه پایین کلیک کنید.

Admin data settings
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 4

بعد، در زیر ستون ویژگی، روی منوی تنظیمات داده » جمع آوری داده کلیک کنید.

با این کار صفحه جمع آوری داده ها باز می شود. از اینجا، باید گزینه «Google signals data collection» را روشن کنید.

Turn on Google signals data collection
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 5

Google Analytics اکنون شروع به جمع آوری داده های جمعیت شناختی برای بازدیدکنندگان وب سایت شما می کند.

برای مشاهده این گزارش در وب سایت وردپرس خود، به قسمت مدیریت وردپرس خود برگردید و به صفحه Insights » تنظیمات بروید.

از اینجا، باید روی تب Engagement کلیک کنید و کادر کنار گزینه «فعال کردن گزارش‌های جمعیتی و علایق برای بازاریابی مجدد و تبلیغات» را روشن کنید.

Turn on demographics in MonsterInsights
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 6

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

مشاهده گزارش های Google Analytics برای مخاطبان هدف شما

اکنون که Google Analytics را راه اندازی کرده اید و داده های جمعیتی را روشن کرده اید، باید منتظر بمانید تا Google Analytics برخی از داده ها را جمع آوری کند.

پس از مدتی، می‌توانید از صفحه اطلاعات آماری» گزارش‌ها دیدن کنید. در زیر تب نمای کلی، عملکرد کلی ترافیک وب سایت خود را مشاهده خواهید کرد.

Reports overview
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 7

همچنین می‌توانید کاربران جدید نسبت به کاربران بازگشتی و نمودار خرابی دستگاه را مشاهده کنید.

نمودار خرابی دستگاه به شما نشان می دهد که کاربران شما از چه نوع دستگاهی استفاده می کنند: دسکتاپ، رایانه لوحی یا تلفن همراه.

همچنین کشورهای برتری که بازدیدکنندگان شما از آنها آمده‌اند و پست‌ها و صفحات برتر خود را خواهید یافت.

در مرحله بعد، باید به برگه Publisher بروید و کمی به پایین بروید. از اینجا، نمودارهای سن و جنسیت را خواهید دید.

Age and gender demographic charts
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 8

این نمودار به شما تفکیک کاربران را بر اساس سن و جنسیت نشان می‌دهد.

توجه: طبیعی است که تعداد زیادی از کاربران به عنوان ناشناخته علامت گذاری شوند. Google فقط داده‌های کاربرانی را جمع‌آوری می‌کند که وارد سیستم شده‌اند و شخصی‌سازی آگهی را انتخاب کرده‌اند.

در زیر آن، گزارش علایق را خواهید یافت. این داده ها توسط Google Signals جمع آوری می شود تا به بازاریابان کمک کند تا مخاطبان مناسب را هدف قرار دهند. همچنین به ناشران کمک می کند تا علایق مخاطبان فعلی وب سایت خود را ببینند.

Interest report
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 9

این به شما ایده می‌دهد که چه موضوعاتی بیشتر مورد علاقه مخاطبان هدف شما هستند.

می‌توانید این گزارش‌ها را در داشبورد Google Analytics بیشتر بررسی کنید. به سادگی به گزارش دموگرافیک » جزئیات دموگرافیک در حساب Google Analytics خود بروید.

Google Analytics demographics details
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 10

از اینجا می‌توانید مخاطبان خود را بر اساس کشور و شهر محدود کنید. همچنین می‌توانید گزارش‌های دقیق‌تری از علایق، سن، و تفکیک جنسیت را مشاهده کنید.

همه این داده‌ها تصویر بسیار واضح‌تری از مخاطبان فعلی وب‌سایتتان به شما می‌دهد، و از اینجا، می‌توانید مخاطب هدفی را که می‌خواهید روی آن تمرکز کنید انتخاب کنید.

ایجاد شخصیت های مشتری برای مخاطبان هدف شما

ساختن «شخصای مشتری»، که به عنوان شخصیت خریدار نیز شناخته می‌شود، یک تمرین بازاریابی است که به شما کمک می‌کند مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید.

این نمایه‌های مشتری بر اساس داده‌هایی که در مرحله قبل جمع‌آوری کرده‌اید، از مخاطبان هدف استفاده می‌کنند.

یک شخصیت خوب مشتری روی عناصر کلیدی زیر تمرکز دارد.

  1. اهداف – کاربر می خواهد به چه چیزی دست یابد؟
  2. نقاط دردناک – موانع و چالش هایی که برای دستیابی به آن اهداف با آن روبرو هستند چیست؟
  3. ارزش ها و انگیزه ها – چه چیزی آنها را برای رسیدن به اهدافشان سوق می دهد؟ به عنوان مثال، این می تواند رشد شخصی، حرفه ای یا تجاری، ایمان، باورها، سبک زندگی یا موارد دیگر باشد.
  4. راه حل ها – چگونه محصول، خدمات یا محتوای شما می تواند به آنها کمک کند؟

راه‌های زیادی برای ایجاد نمایه‌های مشتری با استفاده از نظرسنجی‌ها، بازخورد مشتری و سایر منابع داده وجود دارد.

همچنین می‌توانید از مولدهای شخصیت مشتری برای پر کردن داده‌ها استفاده کنید.

1. WPForms

WPForms templates< /شکل>

شاید بهترین راه برای ایجاد نمایه مخاطب هدف، جمع آوری داده های کاربر به طور مستقیم در وب سایت شما باشد. می‌توانید با اجرای نظرسنجی‌ها، نظرسنجی‌ها، نظرسنجی امتیازات Net Promoter، فرم های بازخورد، و موارد دیگر.

WPForms بهترین فرم ساز وردپرس در بازاری که به شما امکان می دهد انواع فرم های نظرسنجی و بازخورد را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

به همراه الگوهای داخلی برای ایجاد سریع فرم‌ها و نظرسنجی‌ها ارائه می‌شود.

به‌علاوه، می‌توانید داده‌های فرم را ذخیره کنید، آن‌ها را صادر کنید، و از آن‌ها در سایر برنامه‌های شخص ثالث استفاده کنید تا مخاطبان وب‌سایت خود را بهتر درک کنید.

2. برگه تقلب آواتار مشتری توسط بازاریابان دیجیتال

نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها (+ نمونه ها) 11

این برگه تقلب قابل دانلود به شما کمک می کند یک الگو را پر کنید تا یک نماد مشتری برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.

می‌توانید نامی برای پرسونای هر مشتری ارائه دهید و میانگین سن، جنسیت و مکان آنها را بر اساس داده‌های جمعیتی که با استفاده از Google Analytics جمع‌آوری کرده‌اید، پر کنید.

پس از آن، باید به چهار بخش اصلی درباره اهداف، چالش‌ها، اعتراضات و منابع اطلاعاتی آن‌ها پاسخ دهید.

هدف این تمرین نه تنها این است که درک بهتری از شخصیت هر مشتری به شما بدهد، بلکه به شما در پاسخگویی و رسیدگی به اعتراضات آنها کمک کند.

3. HubSpot’s Make My Persona

Make my persona
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها (+ نمونه ها) 12

Make My Persona یک ابزار رایگان است که توسط HubSpot ایجاد شده است. . این به شما امکان می دهد به سادگی به چند سوال پاسخ دهید تا شخصیتی برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.

سپس می‌توانید با ایجاد دستی بخش‌های خود و افزودن اطلاعات به آنها، الگو را ویرایش کنید.

بسته به نیازهای کسب و کار خود، می توانید مخاطبان هدف خود را به دسته های مختلف تقسیم کنید و برای هر بخش پروفایل های خواننده متفاوتی ایجاد کنید.

4. بازخورد کاربر توسط MonsterInsights

User feedback< /a>
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها (+ نمونه ها) 13

افزونه UserFeedback به شما امکان می دهد سریع اجرا کنید در وب سایت خود نظرسنجی کنید و بازخورد مستقیم مشتریان را جمع آوری کنید تا مخاطبان هدف خود را درک کنید.

می توانید درخواستی را در زمان و مکان مناسب برای درخواست نظر مشتری نشان دهید.

UserFeedback دارای چندین نوع سؤال، سؤالات نامحدود، ادغام تجزیه و تحلیل و موارد دیگر است.

UserFeedback popup poll example
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 14

ایجاد محتوا برای مخاطبان هدف شما

هنگامی که مخاطبان هدف خود را انتخاب کردید، گام بعدی این است که با محتوای مناسب با آنها ارتباط برقرار کنید.

اکنون می‌توانید فهرست ایده‌های محتوا را برای مطابقت با اهداف و نقاط دردناک مخاطب هدف خود محدود کنید.

به عنوان مثال، هدف مخاطبان شما می تواند «کاهش وزن» باشد و چالش آنها این است که نمی توانند به باشگاه بروند.

این به شما امکان می‌دهد به دنبال ایده‌هایی در مورد “ورزش کردن در خانه” و “ورزش بدون تجهیزات باشگاه” بگردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به راهنمای مبتدیان ما در چگونه برای وبلاگ وردپرس خود تحقیق کلمات کلیدی انجام دهیم.

در زیر برخی از ابزارهای ضروری وردپرس آورده شده است که می توانید از آنها برای بهینه سازی بیشتر محتوای خود برای مخاطبان هدف خود استفاده کنید.

1. همه در یک سئو برای وردپرس

وقتی شروع به نوشتن محتوا برای مخاطبان خاص خود کردید، متوجه خواهید شد که در حال حاضر محتوای مشابه زیادی وجود دارد.

چگونه آنها را شکست می دهید و مطمئن می شوید که مشتریان می توانند شما را پیدا کنند؟

اینجاست که All in One SEO for WordPress وارد می شود. این بهترین افزونه SEO وردپرس موجود در بازار و به شما امکان می دهد محتوای خود را برای مشاهده بیشتر در موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

رمزگشایی

All in One SEO
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 15

امتیاز TruSEO را در ویرایشگر وردپرس با نکات عملی برای بهبود محتوای شما نشان می دهد.

به‌علاوه، یک ابزار تحلیل‌گر سرفصل داخلی دارد که به شما کمک می‌کند عناوین جذاب بنویسید تا نرخ کلیک ارگانیک خود را بهبود ببخشید.

All in One SEO TruSEO score
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 16

AIOSEO همچنین شامل یکپارچه‌سازی با ChatGPT AI برای ایجاد عنوان SEO و توضیحات متا.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به نقشه‌های سایت XML قدرتمند، عنوان نشانه گذاری طرحواره، تمرکز بر عبارات کلیدی و ادغام رایگان Semrush.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به آموزش ما در مورد نحوه راه اندازی All in One SEO برای وردپرس.

2. OptinMonster

OptinMonster website
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 17

آوردن مخاطبان هدف خود به وب‌سایت تنها اولین بخش از سفر مشتری. در مرحله بعد ، شما باید آنها را متقاعد کنید که خرید یا ثبت نام کنید.

تحقیقات نشان می دهد که بیش از 70 ٪ از افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند صرفاً چند ثانیه بدون خرید خرید می کنند.

خوشبختانه، ابزارهایی مانند OptinMonster وجود دارد . این بهترین نرم افزار بهینه سازی تبدیل در بازار است. این امکان را به شما می دهد تا مخاطبان هدف خود را به راحتی به پرداخت مشتریان و مشترکین تبدیل کنید.

OptinMonster campaigns
نحوه انتخاب مخاطب هدف برای وبلاگ ها + نمونه ها 18

این امکان را به شما می دهد تا از ابزارهای بازاریابی بصری مانند پنجره های نرم افزاری ، تایمر شمارش معکوس ، آگهی های هدر و پاورقی و موارد دیگر برای تبدیل کاربران استفاده کنید.

با ویژگی های هدفمند هدفمند خود ، می توانید پیام های شخصی شده را به کاربران نشان دهید در یک زمان دقیق برای تأثیر حداکثر.

3. SeedProd

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> SeedProd website builder شکل> شکل>

اکنون ، بیایید بگوییم که می خواهید برای تعطیلات آینده یک تبلیغات تبلیغاتی اجرا کنید. این کمپین بخش خاصی از مخاطبان هدف شما را هدف قرار می دهد.

با این حال ، ارسال مستقیم آنها به صفحه اصلی شما ، مناسب ترین و قانع کننده ترین محتوا را ارائه نمی دهد.

این جایی است که seedprod می تواند کمک کند. این بهترین افزونه سازنده صفحه وردپرس در بازار و به شما امکان می دهد سریع صفحات فرود زیبا را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> The SeedProd page builder plugin

از یک ابزار طراحی بصری در کشیدن و رها کردن استفاده می کند و دارای ده ها قالب است که برای فروش و تبدیل بهینه شده است.

این پشتیبانی از WooCommerce و ده ها الگوی آماده برای ایجاد آسان هر نوع صفحه مورد نیاز خود است.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد ایجاد صفحات فرود در وردپرس .

4. pushengage

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> PushEngage

به عنوان یک بازاریاب ، هدف شما باز کردن یک کانال ارتباطی با کاربران خود قبل از ترک وب سایت شما است.

مجموعه ای از ابزارهایی وجود دارد که می توانید برای دستیابی به این هدف از آن استفاده کنید. این شامل بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیل است. ، کمپین های جستجو پرداخت شده یا اعلان های فشار.

اعلان های فشار پیام های سفارشی با پیوندهایی هستند که می توانید به عنوان اعلان ها برای مرورگرهای وب کاربران ارسال کنید.

pushengage بهترین نرم افزار اعلان فشار فشار در بازار. این امکان را به شما می دهد تا بدون توجه به دستگاهی که از آنها استفاده می کنند (موبایل یا دسک تاپ) اعلان های فشار را به کاربران خود ارسال کنید.

این ویژگی با ویژگی های هدفمند هدفمند است که به شما امکان می دهد پیام های شخصی شده را به کاربران خود ارسال کنید. به علاوه ، شما می توانید به طور خودکار مخاطبان هدف خود را برای پیام رسانی مؤثرتر تقسیم کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> Mobile web push notifications

برای اطلاعات بیشتر ، به آموزش ما در مورد نحوه اضافه کردن اعلان های فشار وب به سایت وردپرس خود .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه مخاطب هدف را برای وبلاگ ها انتخاب کنید. شما همچنین ممکن است بخواهید راهنمای SEO وردپرس یا نگاهی به آموزش ما در مورد چگونگی ترافیک بیشتری به وب سایت خود داشته باشید .

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا