چطوری میشهفناوری

Microsoft Technical Takeoff 2023: کجا شرکت کنیم و چه انتظاری داشته باشیم؟

Microsoft Technical Takeoff 2023: کجا شرکت کنیم و چه انتظاری داشته باشیم؟


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

Tooltip Icon

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

دومین سالانه مایکروسافت Technical Takeoff برای Windows + Intune در پایان این ماه، تقریباً 2 هفته پس از Microsoft Ignite برگزار خواهد شد. ، که در اواخر این هفته اتفاق می افتد.

این رویداد برای سازمان‌ها و متخصصان فناوری اطلاعات است که می‌خواهند از آخرین به‌روزرسانی‌های مربوط به مایکروسافت مطلع شوند: Microsoft Entra، Microsoft 365، و Intune، Windows و Azure Visual Desktop و موارد دیگر.

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که دومین سالانه مایکروسافت تکنیکال برخاست را برای Windows + Intune ارائه کنیم! این رویداد مهارت فنی مجازی شما را عمیقاً در آخرین ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و سناریوهای سازمان‌های تجاری و متخصصان فناوری اطلاعات که از آنها پشتیبانی می‌کنند، می‌برد.

مایکروسافت

نکته اصلی که باید در مورد Microsoft Technical Takeoff بدانید این است که همه رویدادهای آن زنده هستند و پرسش و پاسخ زنده خواهند داشت. اگر به‌طور شانسی نتوانید در برخی از جلسات شرکت کنید، آنها ضبط می‌شوند و در صورت درخواست در دسترس هستند.

تک آف فنی مایکروسافت 2023: کجا تماشا کنیم و چه انتظاری داشته باشیم؟

کجا تماشا کنیم/چگونه شرکت کنیم؟

این رویداد از 27 نوامبر 2023 ساعت 07:00 صبح تا 30 نوامبر 2023 ساعت 11:30 صبح (PST) برگزار می‌شود؛ مایکروسافت لیستی از جلسات در حال برگزاری را آماده کرده است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن لیست را مرور کنید، جلساتی را که می خواهید در آن شرکت کنید انتخاب کنید و برای ذخیره یک نقطه روی RSPV کلیک کنید.

می‌توانید فهرست را اینجا پیدا کنید. به علاوه، با انتخاب RSVP، رویداد را به طور خودکار به تقویم خود اضافه می کنید و مایکروسافت یادآوری هایی در مورد آنها برای شما ارسال می کند، بنابراین نمی توانید آن را از دست بدهید.Microsoft Technical Takeoff

چه چیزی را باید انتظار داشت؟

طبق لیست جلسات، هوش مصنوعی در این نسخه Technical Takeoff حرف اول را می زند، در حالی که راه حل های ابری به همراه بسیاری از قابلیت های جدید برای Microsoft Intune، Windows 365 و Azure Virtual Desktop نیز مورد بحث قرار خواهند گرفت.

با این حال، در زیر لیست کاملی از همه چیزهایی که در پایان این ماه در انتظار شما هستند، آمده است.

شما می توانید به سادگی روی هر یک از رویدادها کلیک کنید، و شما را به ارائه جلسه می برد، جایی که می توانید برای شرکت در آن ثبت نام کنید.

آیا در مورد این نسخه تیک آف فنی مایکروسافت هیجان زده هستید؟

همچنین، توجه داشته باشید که CES 2024 بر روی هوش مصنوعی، حمل و نقل، شهرهای هوشمند و سلامت دیجیتال متمرکز شد، بنابراین نگاهی دقیق‌تر به مقاله اختصاصی ما بیندازید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا