چطوری میشهفناوری

رفع: کشنده: غیرممکن به جلو بردن سریع، سقط

رفع: کشنده: غیرممکن به جلو بردن سریع، سقط


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

Tooltip Icon

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

بسیاری از کاربران از مرگبار شدن شکایت کرده‌اند: هنگام تلاش برای درخواست کشش، ارسال سریع پیام خطا امکان‌پذیر نیست.

اگر این پیام را دیده اید، به این معنی است که در شعبه خود تعهدات محلی انجام داده اید که روی شاخه راه دور نیستند، تغییرات به اجبار به شعبه راه دور منتقل می شوند، یا تاریخچه تعهدات شعبه محلی خود و ریموت شاخه به دلیل تغییرات در هر دو انتها از هم جدا شده است.

چگونه می توانم کشنده را برطرف کنم: امکان انتقال سریع وجود ندارد، مشکل سقط می شود؟

1. از روش ادغام سریع به جلو

استفاده کنید

ساده‌ترین راه برای رفع خطای کشنده: پیام خطای ابطال سریع به جلو امکان‌پذیر نیست، ادغام می‌شود. با این حال، تنها در صورتی امکان پذیر است که شعبه محلی شما در شعبه راه دور باشد.

Fast-forward merge -fatal: Not possible to fast forward, aborting

برای انجام ادغام سریع به جلو، دستور زیر را تایپ کرده و Enter را فشار دهید: git pull --ff-only

2. از دستور git pull rebase

استفاده کنید

برای به روز رسانی یک شاخه محلی با تغییرات یک شاخه راه دور، می توانید از دستور git استفاده کنید و Enter را فشار دهید: git pull origin --rebase< /code>

git pull rebase

این فرمان با اعمال هر commit از شاخه راه دور بر روی commit های موجود در شاخه محلی، تغییرات را از شاخه راه دور به شاخه محلی ادغام می کند.

3. از روش Merge

استفاده کنید

اگر شعبه محلی شما در شاخه راه دور وجود ندارد، می توانید از روش عمومی برای ادغام استفاده کنید. اگرچه ممکن است باعث تضادهای ادغام شود که باید به صورت دستی حل شوند. این مراحل را دنبال کنید:

  1. برای انجام ادغام دستور زیر را تایپ کنید و Enter را فشار دهید: git pullgit pull - not possible to fast-forward, aborting
  2. در صورت مشاهده تداخل ادغام، باید فایل های متضاد را ویرایش کنید تا مشکل برطرف شود. پس از رفع تضادها، می‌توانید تغییرات را مرحله‌بندی کرده و آنها را انجام دهید.
  3. بعد، برای ایجاد یک شعبه و بررسی سر origin/master در یک شعبه محلی، دستورات زیر را کپی و جایگذاری کنید و Enter را فشار دهید: git checkout -b new_branch origin/masterbranch origin/master -not possible to fast-forward, aborting
  4. پس از ایجاد شاخه جدید، می توانید تغییرات را از شاخه اصلی در آن ادغام کنید.

برای رفع این مشکلات، می‌توانید از GitHub Copilot کمک بگیرید ، دستیار هوش مصنوعی معرفی شده توسط GitHub. این راهنما را بخوانید تا در مورد آن بیشتر بدانید.

4. اختلافات بین شعبه واگرای محلی خود و شعبه راه دور

را حل کنید

  1. برای ایجاد یک شعبه محلی برای حل اختلافات، دستور زیر را تایپ کرده و Enter را فشار دهید: git checkout -b new_branchgit checkout -b new_branch -Fatal: Not Possible to Fast-forward, Aborting
  2. اکنون، برای آوردن تغییرات از راه دور به شعبه محلی تازه ایجاد شده خود، باید از شاخه راه دور خارج شده، دستور زیر را کپی و جایگذاری کنید و Enter را فشار دهید: کلاس اصلی git pullgit pull origin master
  3. در مرحله بعد، در صورت مشاهده هرگونه تداخل، تغییرات را برای رفع آنها انجام دهید، سپس تغییرات را ذخیره کرده و commit کنید.
  4. دستورات زیر را یکی یکی تایپ کنید و بعد از هر دستور Enter را بزنید:
    • git add
      git commit -m "حل تضاد"
  5. هنگامی که تداخل ها را حل کردید، دستور زیر را کپی و جایگذاری کنید تا تغییرات به شاخه راه دور اعمال شود و Enter را فشار دهید: git push origin new_branch< /code>git push origin new_branch

در صورتی که می خواهید تغییرات را با شاخه اصلی مخزن راه دور ادغام کنید، این مراحل را دنبال کنید تا از یک درخواست کشش در GitHub برای انجام این کار استفاده کنید:

  1. به مخزن GitHub خود بروید، جایی که new_branch خود را ایجاد کردید.
  2. روی بازشوی شاخه از سمت چپ صفحه کلیک کنید و گزینه شاخه جدید را از لیست انتخاب کنید.
  3. وقتی وارد new_branch شدید، روی کشیدن درخواست‌ها کلیک کنید.
  4. بعد، روی دکمه درخواست کشش جدید کلیک کنید.new-pr-button
  5. در صفحه مقایسه تغییرات، مطمئن شوید که شاخه پایه روی Master تنظیم شده است و شاخه مقایسه انتخاب شده new_branch است. GitHub تغییرات بین دو شاخه را به شما نشان می دهد و آنها را بررسی می کند.
  6. جزئیات درخواست کشش، از جمله عنوان و توضیح را پر کنید و روی دکمه ایجاد کلیک کنید.create-new-pull-request
  7. برای اتمام دوباره روی ایجاد درخواست کشش کلیک کنید.create-pr-from-push-new- Fatal: Not Possible to Fast-forward, Aborting

در مورد مخازن صحبت شد، اگر برای ایجاد یک مخزن به کمک نیاز دارید، آپلود و میزبانی فایل ها; برای اطلاعات بیشتر این راهنما را بخوانید.

بنابراین برای خلاص شدن از شر فاجعه: امکان فوروارد سریع، پیام خطای سقط وجود ندارد. شما باید دلایل پشت آن را درک کنید.

می‌توانید از ادغام‌های سریع به جلو، تغییر پایه یا ادغام‌های استاندارد استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که شاخه‌های محلی و راه دور شما به درستی تراز شده‌اند.

همچنین، نحوه تعمیر را نیز بیاموزید. نمی‌توان خطای مرجع محلی را در Git Pull یا Git Push به‌روزرسانی کرد.

در صورت نیاز به کمک در مورد سایر مشکلات GitHub، مانند برنامه دسکتاپ GitHub باز نمی شود؛ برای یادگیری راه حل ها، این راهنما را بخوانید.

اگر سؤال یا پیشنهادی در مورد این موضوع دارید، دریغ نکنید که آنها را در بخش نظرات زیر ذکر کنید. ما خوشحال خواهیم شد که کمک کنیم!



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا