چطوری میشهفناوری

نحوه باز کردن فایل های SKV در ویندوز و مک

نحوه باز کردن فایل های SKV در ویندوز و مک


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

Tooltip Icon

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

شما نمی‌توانید فایل‌های SKV را به صورت بومی (با استفاده از برنامه‌های داخلی) در Windows و Mac مشاهده کنید و برای باز کردن آنها به نرم‌افزار اختصاصی نیاز دارید. این فایل‌ها را می‌توان به راحتی در یک برنامه صفحه‌گسترده‌محور دسترسی داشت.

نوع فایل SKV چیست؟ فایل های SKV برای ذخیره داده های مبتنی بر متن استفاده می شوند. فرمت فایل SKV شبیه CSV است، اما در حالی که اولی از نقطه ویرگول استفاده می کند، دومی از کاما برای ذخیره سازی داده ها استفاده می کند.

چگونه فایل SKV را باز کنم؟

1. از Microsoft Excel

استفاده کنید

  1. فایل .skv را پیدا کنید، روی آن کلیک راست کنید، نشانگر را روی Open with ببرید و Excel را از لیست انتخاب کنید. گزینه ها.open with
  2. اگر Excel در اینجا ظاهر نشد، انتخاب برنامه دیگری را انتخاب کنید و سپس Excel را از لیست انتخاب کنید و روی فقط یک بار کلیک کنید. یا همیشه. دومی اکسل را به برنامه پیش‌فرض برای فایل‌های SKV تبدیل می‌کند.open SKV files in Excel

به طور مشابه می توانید یک فایل SKV را در Mac باز کنید. به سادگی Microsoft Office را از فروشگاه برنامه Mac. همچنین، اگر به طور مرتب مجبور به باز کردن فایل‌های SKV هستید، توصیه می‌کنیم اکسل را به عنوان برنامه پیش فرض!

2. با یک بازکننده فایل شخص ثالث

بروید

چندین مجموعه های اداری شخص ثالث قابل اعتماد وجود دارد که به شما امکان می دهد فایل های SKV را باز کنید. در حالی که ما آن را با همه برنامه ها به صورت جداگانه آزمایش نکرده ایم، کاربران گزارش کرده اند که می توانند به محتوای فایل دسترسی داشته باشند.

به خاطر داشته باشید، ممکن است هنگام استفاده از نرم‌افزار دیگری، برخی از داده‌های فایل از بین رفته باشد، یا اگر به درستی قالب‌بندی نشده باشد، ممکن است فایل باز نشود. در چنین مواردی، بهتر است از Microsoft Excel استفاده کنید یا فایل SKV را دوباره ایجاد/دانلود کنید.

3. فایل را به فرمت سازگار تبدیل کنید

اگر هیچ یک از گزینه‌ها کار نکرد، همیشه می‌توانید فایل‌های SKV را به فرمت CSV تبدیل کنید و آنها را در یک هدف برنامه پشتیبانی شده با CSV. همچنین، فرمت CSV با Microsoft Excel سازگار است.

برای تبدیل، از یک مبدل فایل آنلاین استفاده کنید یا آن را در رایانه دانلود کنید. یک جستجوی سریع در گوگل چندین نتیجه را به همراه خواهد داشت. از آنجایی که همه این گونه وب‌سایت‌ها و فایل‌ها ایمن نیستند، توصیه می‌کنیم فایروال را فعال کنید و راه حل آنتی ویروس ایمن در حال اجرا بر روی رایانه شخصی.

به خاطر داشته باشید که هرگز با تغییر دستی پسوند فایل، فرمت را تبدیل نکنید. این ممکن است منجر به خراب شدن داده ها و ناخوانا شدن فایل شود!

علاوه بر این، اگر مرتباً با چنین قالب‌هایی سروکار دارید، بهتر است از بازکننده فایل جهانی. با آن، می توانید از شر برنامه های جداگانه برای هر نوع فایل خلاص شوید!

برای هرگونه سؤال یا اشتراک‌گذاری نحوه باز کردن فایل‌های SKV، نظر خود را در زیر بگذارید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا