چطوری میشهفناوری

نحوه باز کردن فایل PA در ویندوز [راههای ساده]

نحوه باز کردن فایل PA در ویندوز [راههای ساده]


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

Tooltip Icon

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

پسوند فایل PA در درجه اول متعلق به نرم افزار Print Artist توسط Nova Development است. این فایل یک پروژه طراحی است که حاوی متن، طرح‌بندی، تصویر و ابرداده‌های جلد کتاب، سربرگ یا مجله است.

با این حال، ما همچنین با پسوند .pa مواجه شده‌ایم، که یک آرشیو فشرده ایجاد شده توسط PowerArchiver، یک نرم‌افزار رمزگذاری و پشتیبان‌گیری یا فایل مربوط به افزونه توسط PowerPoint است. در این راهنما، مراحل باز کردن فایل PA از همه نوع را مورد بحث قرار خواهیم داد.

چگونه می توانم فایل PA را باز کنم؟

قبل از اینکه بخواهید فایل ناشناخته ای را در رایانه خود باز کنید، توصیه می شود همیشه آن را با استفاده از نرم افزار آنتی ویروس، مانند ESET HOME Security Essential – قبلاً به عنوان ESET Internet Security شناخته می‌شد.

1. از نرم افزار مناسب

استفاده کنید

از آنجایی که پسوند فایل مربوط به سه نرم افزار مختلف است، ابتدا باید مشخص کنید که به کدام نرم افزار تعلق دارد.

اگر نمی توانید آن را تعیین کنید، این مراحل را دنبال کنید:

  1. روی فایل پسوند .pa کلیک راست کرده و Open with را انتخاب کنید.
  2. از منوی زمینه فرعی، برنامه پیش فرض ذکر شده را انتخاب کنید.
  3. اما اگر Print Artist، PowerArchiver یا PowerPoint را در لیست پیدا نکردید یا نمی توانید به فایل دسترسی داشته باشید، روی انتخاب برنامه دیگری کلیک کنید.Choose another app - open the PA file
  4. بعد، یک برنامه را در رایانه شخصی خود انتخاب کنید را انتخاب کنید و فایل اجرایی برنامه را پیدا کنید.Choose an app on your PC
  5. وقتی به لیست اضافه شد، برنامه را انتخاب کنید و روی فقط یکبار کلیک کنید تا فایل باز شود.PowerPoint - Just Once

اگر نمی‌توانید برنامه را یکباره باز کنید، باید دوباره مراحل را دنبال کنید تا نرم‌افزار مناسب را پیدا کنید.

2. از بازکننده فایل جهانی

استفاده کنید

اگر نمی توانید نرم افزار مناسبی را در رایانه خود برای دسترسی به فایل پسوند .pa پیدا کنید، بهترین گزینه این است که به بازکننده فایل جهانی; می توانید این راهنما را برای بهترین گزینه ها بررسی کنید.

بنابراین، برای نتیجه گیری، برای باز کردن فایل PA در رایانه خود، باید نرم افزار مناسب را انتخاب کنید. اگر اغلب از PowerPoint یا Print Artist استفاده می‌کنید، می‌توانید به سادگی آن‌ها را از لیست Open with گزینه‌ها انتخاب کنید یا روی فایل دوبار کلیک کنید تا راه‌اندازی شود.

اما، اگر فایل پشتیبان است، ابتدا باید فایل را بررسی کرده و از PowerArchiver برای باز کردن و از حالت فشرده خارج کردن آن استفاده کنید.

طبق نظر کارشناسان WR، هرگز نباید به صورت دستی  نوع فایل را تغییر دهید، زیرا ممکن است را نمایش دهد. فایل ناخوانا، که منجر به از دست رفتن داده می شود.

اگر سؤال یا پیشنهادی در مورد موضوع دارید، در قسمت نظرات زیر آن را مطرح کنید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا