5 راه آسان برای رفع کد خطای زوم 3003 – عدم برگزاری جلسه
5 راه آسان برای رفع کد خطای زوم 3003 – عدم برگزاری جلسه
خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.
صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه میتوانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر
اگر هنگام تلاش برای پیوستن به جلسه با کد خطای بزرگنمایی 3003 مواجه شدید، این راهنما می تواند کمک کند. ما راه حل های توصیه شده توسط کارشناسان WR را برای رفع مشکل در کوتاه ترین زمان مورد بحث قرار خواهیم داد.
چه چیزی باعث کد خطای 3003 در زوم می شود؟ اگر یک شرکتکننده عادی سعی کند با استفاده از پیوند ارسال شده توسط میزبان مشترک، نه میزبان اصلی، به جلسه بپیوندد، ممکن است این خطا را دریافت کند.
چگونه می توانم کد خطای Zoom 3003 را برطرف کنم؟
1. قالب پیوند جلسه را اصلاح کنید
- پیوند جلسه را در کادر گفتگوی Zoom تایپ کنید.
- جلسه را با j در پیوند جایگزین کنید و روی پیوستن کلیک کنید. فرض کنید پیوند جلسه این است: http://iu.zoom.us/meeting/146431646، سپس آن را به http://iu.zoom.us/j/146431646
2. برنامه Zoom
را به روز کنید
- کلید Windows را فشار دهید، zoom را در کادر جستجو تایپ کنید و روی Open کلیک کنید.< /a>
- از گوشه سمت راست بالا، روی نماد نمایه کلیک کنید و بررسی بهروزرسانیها را انتخاب کنید.
- اگر بهروزرسانی موجود است، آن را دانلود و نصب کنید، سپس رایانه خود را مجدداً راهاندازی کنید.
به روز نگه داشتن برنامه Zoom می تواند به شما کمک کند از مشکلات دیگری مانند زوم قادر به تشخیص دوربین در ویندوز نیست. این راهنما را بخوانید تا با راه حل های دیگر آشنا شوید.
3. یک میزبان مشترک Zoom
ایجاد کنید
- به پرتال آنلاین زوم بروید و با همان حساب وارد شوید.
- بعد، تنظیمات را از قسمت سمت چپ انتخاب کنید.
- به برگه جلسه بروید.
- برای یافتن دسته در جلسه (اصلی) به پایین بروید.
- مطمئن شوید که تنظیم Co-host فعال است.
- اکنون، برای اینکه یک شرکتکننده به عنوان میزبان مشترک تبدیل شود، ماوس را روی نمایه او نگه دارید و بیشتر را انتخاب کنید، سپس میزبان مشترک را انتخاب کنید.
4. گزینه Schedule Privilege
را تنظیم کنید
- به پرتال آنلاین زوم بروید و با همان حساب وارد شوید.
- بعد، تنظیمات را از قسمت سمت چپ انتخاب کنید.
- جلسه را انتخاب کنید.
- برای یافتن دسته سایر به پایین بروید.
- Schedule Privilege را پیدا کنید و بررسی کنید که آیا تغییرات اخیر ایجاد شده است یا خیر. اگر موردی را مشاهده کردید، آنها را برگردانید.
- همچنین میتوانید یک کاربر جدید برای مدیریت رویدادها در زیر اختصاص دادن امتیاز زمانبندی به
اضافه کنید
5. برنامه
را دوباره نصب کنید
- Windows + I را فشار دهید تا برنامه تنظیمات باز شود.
- به برنامهها بروید، سپس برنامههای نصب شده را انتخاب کنید.
- بزرگنمایی را پیدا کنید، روی نماد سه نقطه کلیک کنید و حذف نصب را انتخاب کنید.
- بر روی Uninstall کلیک کنید تا عملکرد را تأیید کنید.
- به وبسایت رسمی Zoom بروید، سپس Zoom Desktop Client را پیدا کنید. و روی دانلود کلیک کنید.
- روی فایل نصب دوبار کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را برای تکمیل فرآیند دنبال کنید.
نصب مجدد برنامه Zoom همچنین میتواند به شما در رفع سایر مشکلات مربوط به برنامه، مانند زوم ویدیو کار نمی کند؛ برای اطلاعات بیشتر این راهنما را بخوانید.
برای نتیجهگیری، برای رفع کد خطای Zoom 3003، میتوانید تغییراتی در پیوند جلسه ایجاد کنید، برنامه را بهروزرسانی کنید، یک میزبان مشترک ایجاد کنید، امتیازات زمانبندی را تنظیم کنید یا برنامه را دوباره نصب کنید.
در صورت دریافت کدهای خطای دیگری مانند 100000502 در زوم< /a>، ممکن است به دلیل یک برنامه قدیمی یا تداخل آنتی ویروس باشد. برای اطلاعات بیشتر این راهنما را بخوانید.
اگر سؤال یا پیشنهادی در مورد موضوع دارید، در قسمت نظرات زیر آن را مطرح کنید.