چطوری میشهفناوری

فایل های DPP چیست و چگونه آنها را در ویندوز 10 و 11 باز کنیم؟

فایل های DPP چیست و چگونه آنها را در ویندوز 10 و 11 باز کنیم؟


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

Tooltip Icon

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

هنگام باز کردن یک فایل DPP در ویندوز، سیستم عامل از شما می خواهد که به دنبال یک برنامه در فروشگاه مایکروسافت بگردید. اگر می‌خواهید نرم‌افزار مناسب را در فروشگاه جستجو کنید، ابزاری برای باز کردن فایل وجود ندارد.

بنابراین، چگونه می توان یک فایل DPP را در ویندوز باز کرد؟ خب، پاسخ ساده است و در دو مرحله آسان قابل انجام است:

  1. نرم افزار DrawPlus را نصب کنید
  2. فایل DPP را از طریق نرم افزار DrawPlus باز کنید

اما اگر مراحل دقیق را می خواهید، در این آموزش، نحوه دانلود و نصب DrawPlus و باز کردن فایل های DPP را با استفاده از آن به شما آموزش می دهم.

چگونه می توانم یک فایل DPP را در ویندوز 10 باز کنم و 11؟

هرگاه فایل جدیدی با استفاده از نرم افزار DrawPlus ایجاد می کنید، فایل را با فرمت .dpp ذخیره می کند و هیچ نرم افزار دیگری به جز نرم افزار DrawPlus از پسوند DPP استفاده نمی کند. مشکل اصلی این است که DrawPlus متوقف شده است و هیچ محصول دیگری از Serif از فایل های DPP پشتیبانی نمی کند و راهی جز استفاده از نرم افزار قدیمی DrawPlus برای باز کردن یک فایل DPP باقی نمی گذارد.

مشکل دیگر این است که نمی توانید آن را از سایت رسمی دانلود کنید زیرا در آنجا در دسترس نیست، بنابراین برای دریافت DrawPlus باید به منابع شخص ثالث اعتماد کنید. مطمئناً، اگر نسخه قدیمی DrawPlus را روی سیستم خود نصب کرده اید، می توانید از آن استفاده کنید.

اگر ندارید، می توانید برای دانلود نرم افزار DrawPlus از یک وب سایت شخص ثالث دیدن کنید. فقط قبل از نصب مطمئن شوید که مخرب نباشد (با خواندن بررسی ها). پس از اتمام، نرم افزار را نصب کرده و به فایل DPP بروید. برای باز کردن فایل DPP، 3 مرحله ساده را دنبال کنید:

  1. روی فایل DPP کلیک راست کنید
  2. برای دریافت لیستی از ابزارهای موجود، روی باز کردن با کلیک کنید
  3. نرم افزار Serif DrawPlus
  4. را انتخاب کنید

Use DrawPlus to open dpp files in Windows
فایل های DPP چیست و چگونه آنها را در ویندوز 10 و 11 باز کنیم 6

به زودی، فایل DPP را در نرم‌افزار DrawPlus بارگیری می‌کنید:

open and edit dpp files in Windows
فایل های DPP چیست و چگونه آنها را در ویندوز 10 و 11 باز کنیم 7

اکنون می‌توانید تغییراتی مانند ویرایش تصاویر موجود ایجاد کنید. ممکن است قدیمی به نظر برسد زیرا دیگر در حال توسعه نیست، اما اگر می‌خواهید نرم‌افزار طراحی مدرن را امتحان کنید، می‌توانید به فهرست دقیق برترین برنامه های طراحی برای Windows.

اگر DrawPlus کار نمی کند چه کاری می توانم انجام دهم؟

فایل‌های DPP بسیار پیچیده هستند، و من شاهد مواقعی بوده‌ام که پس از ایجاد یک طراحی با استفاده از DrawPlus، نمی‌توانم آن را با استفاده از همان ابزار باز کنم. شاید به همین دلیل است که توسعه دهندگان خود برنامه افزودنی را حذف کرده اند.

در این صورت، می‌توانید ابزار مطمئن‌تری را از بهترین بردار انتخاب کنید. نرم‌افزار گرافیکی موجود برای رایانه شخصی شما. اگر با فایل‌های DPP با مشکل دیگری مواجه شدید یا می‌خواهید تجربه خود را به اشتراک بگذارید، لطفاً در بخش نظرات زیر با ما تماس بگیرید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا