چطوری میشهفناوری

بهترین تنظیمات DualSense Edge برای FPS [راهنمای کامل]

بهترین تنظیمات DualSense Edge برای FPS [راهنمای کامل]


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

Tooltip Icon

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

چه یک گیمر باتجربه یا مبتدی، کنترلر DualSense Edge می تواند به شما کمک کند سطح جدیدی از غوطه وری را در بازی ایجاد کنید و با بهترین تنظیمات برای FPS، می توانید تجربه کلی بازی را ارتقا دهید. بیایید بررسی کنیم که چگونه مهارت های خود را به سطح بعدی ارتقا دهید!

برای به دست آوردن مزیت رقابتی، حساسیت چوب/منطقه مرده را تغییر دهید، دکمه و نمایه‌ها را مجدداً ترسیم کنید و نحوه استفاده از محرک‌ها را تغییر دهید.

بهترین تنظیمات DualSense Edge برای FPS چیست؟

1. حساسیت استیک

Stick sensitvity

حساسیت چسب دارای شش گزینه مختلف است، از جمله پیش‌فرض، سریع، دقیق، پایدار، دیجیتال، و پویا.

اگر بازی های تیراندازی اول شخص را بازی می کنید، کارشناسان WR توصیه می کنند حساسیت دقیق را برای چوب سمت راست انتخاب کنید تا بدون توجه به سرعت حرکت چوب، موی متقاطع دقیقاً با همان سرعت حرکت کند. ، هدف گیری دقیق را آسان تر می کند.

و برای چوب سمت چپ، سریع حساسیت منحنی را انتخاب کنید. این تنظیم به شما کمک می‌کند سریع‌تر حرکت کنید، که اگر می‌خواهید چرخش‌های 180 درجه انجام دهید، مفید است.

این تنظیمات مزیت رقابتی را به‌ویژه هنگام بازی کردن بازی‌های تیراندازی تاکتیکی مانند Apex Legends، Fortnight، و Rainbox Six Seige می‌دهند.

2. نقشه مجدد دکمه

Remapping -  Best DualSense Edge Settings For FPS

می‌توانید تمام دکمه‌های کنترلر DualSense Edge را سفارشی کنید تا از بازی‌ها بر اساس ترجیحات خود لذت ببرید. در اینجا تعدادی از ترکیب دکمه‌ها برای بازی‌های مختلف را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

< td class="has-text-align-center" data-align="center">دو هفته

Button اقدام
Rainbow Six Sige دکمه های برگشت چپ و راست< /td> دستورهای ناب چپ و راست
افسانه های Apex دکمه های چپ + راست برگشت در صورت فشار دادن به هم، همزمان بلغزانید و بهبود می یابد
دکمه برگشت سمت راست< /td> ساخت اتصال – به ساختن دیوارهای ساده با یک دست کمک می کند.

همچنین، فراموش نکنید که هر دو دکمه L3 و R3 را برای هر سه بازی باز کنید تا به طور تصادفی به آنها برخورد نکنید.

3. شخصی سازی نمایه ها

اگر می‌خواهید چندین پیکربندی برای هر بازی داشته باشید، می‌توانید با استفاده از نمایه‌های DualSense Edge این کار را انجام دهید. دکمه عملکرد روی کنترلر به شما امکان می دهد به راحتی بین نمایه ها جابجا شوید.

اگر می خواهید از کنترلر روی رایانه شخصی خود استفاده کنید و برای شما کار نمی کند، ممکن است به دلیل قدیمی بودن درایور گرافیک باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، این راهنما را بخوانید.

4. محرک ها

Triggers - Best DualSense Edge Settings For FPS

می‌توانید محرک‌های DualSense Edge را به روش‌های مختلف سفارشی کنید و همچنین حساسیت‌ها و مناطق مرده را در نمایه DualSense خود تنظیم کنید.

این کنترلر دارای لغزنده هایی در پشت است که به شما کمک می کند طول هر ماشه را کاهش دهید. سه تنظیم وجود دارد: کوتاه، متوسط، و طول.

کوتاه ترین تنظیم فقط 2 میلی متر است، که کوتاه ترین طولی است که می توانید برای استفاده از عملکرد مشهور تطبیقی تنظیم کنید. کارشناسان WR توصیه می‌کنند که تیراندازها ماشه‌ها را روی کوتاه‌ترین طول تنظیم کنند، که به نوبه خود به آنها امکان می‌دهد با بیشترین سرعت ممکن تیراندازی کنند.

در پایان، برای استفاده حداکثری از کنترلر DualSense Edge در حین پخش FPS، باید حساسیت چوب را به Precise برای چوب سمت راست و Quick را برای چوب سمت چپ تغییر دهید.

علاوه بر این، برای جابه‌جایی سریع بین نمایه‌ها، از دکمه عملکرد روی کنترلر استفاده کنید و دکمه‌ها را مجدداً برای بهینه‌سازی تجربه بازی خود تنظیم کنید.

در صورتی که کنترلر DualSense Edge دریافت نشود توسط PlayStation شما شناسایی شده است، این راهنما را بخوانید تا نحوه رفع آن را بیاموزید.

همچنین، بهترین کنترلرهای بازی برای ویندوز 11 را بررسی کنید< /a> که صاف هستند و هیچ خطایی ایجاد نمی کنند.

اگر سؤال یا پیشنهادی در مورد بهترین تنظیمات DualSense Edge برای FPS دارید. به راحتی می توانید آنها را در بخش نظرات زیر ذکر کنید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا