جدول تناوبی افزونه های وردپرس (و 5 تاپ برتر من)

جدول تناوبی افزونه های وردپرس (و 5 تاپ برتر من)

بزرگترین نقطه فروش وردپرس، به نظر حقیر من، مجموعه شگفت انگیزی از افزونه های رایگان موجود در مخزن WordPress.org. در حالی که نباید اهمیت خود هسته وردپرس و همچنین سهولت تغییر طراحی خود را با تم ها نادیده گرفت، این پلاگین ها هستند که ما را به توانایی دستیابی به هر چیزی مجهز می کنند (فقط برنامه هایی را در نظر بگیرید که افرادی مانند ManageWP و Digital Telepathy با استفاده از WordPress ایجاد کرده اند).

با در نظر گرفتن این موضوع، من همیشه به دنبال افزونه‌های جدید برای بررسی و بررسی هستم و یک ماه نمی‌گذرد که به پلاگین جدیدی برخورد نکنم که از نظر عملکرد کاملاً من را متحیر کند. با این حال، هنوز باید برای تأمل مکث کرد و افزونه هایی را در نظر گرفت که به معنای واقعی کلمه به صدها هزار کاربر وردپرس ارزش داده اند.

این جایی است که جدول تناوبی افزونه‌های وردپرس وارد می‌شود.

بازگشت به مدرسه

ممکن است قبلاً با لیستی از محبوب ترین افزونه های وردپرس روبرو شده باشید (من قبلاً خود را تولید کرده ام)، اما احتمالاً هیچ چیزی شبیه جدول تناوبی افزونه های وردپرس. به نظر می رسد دقیقاً همانطور که ممکن است آن را تصور کنید:

این جدول 108 افزونه برتر وردپرس را بر اساس تعداد بارگیری‌ها نشان می‌دهد و با قرار دادن ماوس روی هر “عنصر” تصویری کوتاه از اطلاعات مربوط به افزونه همراه با تعداد کل دانلودهای آن به شما ارائه می‌دهد.

خیلی باحاله، درسته؟ مطمئناً بازی کردن با کسی که با وردپرس آشنایی دارد بسیار سرگرم کننده است، اما شاید برای کسانی که در جستجوی برخی از بهترین افزونه های موجود هستند کمی مفید باشد. در حالی که جدول نشان دهنده 108 افزونه “بالا” است، کیفیت و مفید بودن آن افزونه ها قطعاً بسیار متفاوت است.

با در نظر گرفتن این موضوع، تصمیم گرفتم انتخاب شخصی خود را از بین پنج افزونه برتر جدول تناوبی افزونه های وردپرس به شما ارائه دهم. اینها چیزی است که من اساساً آن را ده بهترین افزونه موجود برای وردپرس می دانم (در محدوده 108 افزونه برتر). لذت ببرید!

من در زمان خود مزیت های متفاوت تعداد بی شماری از افزونه های ضد هرزنامه ضد نظر را در نظر گرفته ام، اما همیشه به Akismet برمی گردم. در حالی که این راه حل کامل نیست، من آن را بهترین راه حل می دانم.

برای درک بهتر معضل حفاظت از هرزنامه، باید در نظر بگیرید که راه حل های ضد هرزنامه باید با چه مواردی مقابله کنند. اول از همه شما نظرات اسپم خودکاری دارید که تشخیص آنها نسبتا آسان است. تعداد زیادی پلاگین وجود دارد که قادر به کشف این موارد هستند، اما مشکل واقعی مربوط به هرزنامه‌های انسانی است. اگر انسانی دارید که در یک سایت نظر می گذارد (هرزنامه یا غیره)، تصمیم در مورد اینکه آیا آنها هرزنامه هستند یا نه تقریباً کاملاً ذهنی می شود. به این ترتیب، یک افزونه باید بر اساس آنچه که ممکن است صحیح بدانیم، در تصمیم گیری های دقیق بسیار موثر باشد.

Akismet این کار را بهتر از هر افزونه دیگری که من با آن برخورد کرده‌ام انجام می‌دهد، بنابراین اگر از دریافت گاه به گاه نظر هرزنامه (یا علامت‌گذاری نظر قانونی به عنوان هرزنامه) کمی ناامید شده‌اید، پیشنهاد من این است که آن را به عنوان یک هزینه داشتن نظرات در وبلاگ شما Akismet ممکن است کامل نباشد اما رهبر گروه است.

من کمی در مورد سرعت سایت وسواس دارم همانطور که در یک پست اخیر در مورد این موضوع کاملاً روشن کردم. من تمایل دارم برای افزایش سرعت وبلاگ خود مراحلی را طی کنم و سعی کنم هر تغییر کوچکی را انجام دهم. اما در واقعیت، بزرگترین کاری که می توانید برای افزایش سرعت سایت وردپرس انجام دهید، نصب یک افزونه کش مانند W3 Total Cache است.

چرا یک افزونه ساده چنین تفاوتی ایجاد می کند؟ به بیان ساده تر، وردپرس با بارگذاری چندین فایل جداگانه برای تشکیل یک صفحه وب کار می کند. یک افزونه کش بیشتر کارهای ترکیبی را زودتر از موعد انجام می دهد به طوری که وقتی یک صفحه وب بارگذاری می شود، بسیار سریعتر ارائه می شود.

خوشبختانه، راه اندازی W3 Total Cache فرآیند پیچیده ای نیست. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

بسیاری از کاربران وردپرس تمایل دارند از ملاحظات امنیتی غافل شوند تا زمانی که خیلی دیر شده باشد – یعنی زمانی که سایت آنها به خطر بیفتد. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر می‌خواهید فقط یک کار را برای ایمن‌تر کردن سایت خود انجام دهید، توصیه می‌کنم Wordfence Security را نصب کنید.

من در اینجا وارد جزئیات کامل نمی شوم، اما مطمئن باشید که Wordfence Security یک راه حل کاملا جامع برای سایت های وردپرس است. مطمئناً هیچ تضمینی برای به خطر افتادن سایت شما وجود ندارد، اما می توانید با نصب این افزونه، احتمال وقوع آن را بسیار کاهش دهید.

اگر سرعت سایت یکی از وسواس های من است، لینک های شکسته هم چیز دیگری هستند. در یک کلام ایده آل، بازدیدکنندگان شما هیچ وقت صفحه 404 را نمی بینند، زیرا از نظر تعامل یک قاتل مطلق هستند. واقعیت این است که اکثر وب‌گردها بسیار بی‌صبر هستند و اگر به 404 برسند، به جای ماندن در اطراف و تلاش برای یافتن محتوای گمشده شما، از سایتی خارج می‌شوند.

بنابراین در مورد پیوندهای شکسته، پیشگیری بهترین درمان است. اینجاست که Broken Link Checker وارد می‌شود – افزونه‌ای به قدری کاربردی و جامع که هنوز در تلاش هستم که باور کنم رایگان است.

به طور خلاصه، Broken Link Checker تک تک لینک های سایت شما را اسکن می کند و بررسی می کند که آیا خطای 404 برمی گردد یا خیر. سپس لیستی از پیوندهای شکسته را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد مستقیماً آنها را از صفحه افزونه تغییر دهید (برخلاف اصلاح دستی هر پیوند). نه تنها این، بلکه به طور مداوم وب سایت شما را اسکن می کند و شما را از هرگونه پیوند شکسته “تازه” مطلع می کند.

من فقط سطح اینجا را خراش می‌دهم – جستجوگر پیوند شکسته دارای ویژگی‌های بیشتر و تنظیمات سفارشی‌سازی بیشتر از آن چیزی است که می‌توانید چوب را تکان دهید. من آن را یک دانلود اجباری برای هر کاربر وردپرس می دانم.

اگرچه وردپرس برای SEO خارج از جعبه نسبتاً خوب تنظیم شده است، اگر جاه طلبی برای رتبه بندی در موتورهای جستجو دارید، می خواهید یک افزونه SEO با ویژگی های اضافی نصب کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، اگر در چند ماه گذشته مقاله‌های من را در اینجا در WPExplorer دنبال کرده‌اید، می‌دانید که من از طرفداران بزرگ SEO توسط Yoast هستم – این موضوع با مجموعه دو قسمتی من در تاریخ مشخص شده است. شایع ترین اشتباهات سئو سایت. به نظر من تا حد زیادی بهترین راه حل سئو برای وردپرس است، و درست مانند جستجوگر لینک شکسته، از ارزشی که ارائه می دهد شگفت زده شده ام.

افزونه های مورد علاقه شما چیست؟

من فقط پنج افزونه از 108 را انتخاب کرده‌ام و البته تعداد زیادی وجود دارد که می‌توانید برای گنجاندن آنها در پنج پلاگین برتر استدلال کنید. من بر روی افزونه‌هایی تمرکز کرده‌ام که فکر می‌کنم بیشترین درصد از کاربران وردپرس از آن‌ها سود می‌برند و همچنین به جای برخی از پیشنهادات خاص در دسترس، روی راه‌حل‌های «تأثیر بزرگ» تمرکز کرده‌ام.

نه تنها این، بلکه می توانم به تعدادی افزونه فکر کنم که در بین 108 پلاگین برتر قرار نگرفتند که مسلماً گنجاندن آنها را تضمین می کنند. مثال‌ها عبارتند از:

با در نظر گرفتن موارد فوق، دوست دارم بدانم افزونه های مورد علاقه شما چه خواهد بود، بنابراین لطفاً در بخش نظرات آن را حذف کنید!

خروج از نسخه موبایل