راه های آسان برای جذب بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به خوانندگان

راه های آسان برای جذب بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به خوانندگان

شما احتمالاً در حال خواندن این مقاله با کمی علاقه بیشتر نسبت به معمول هستید، فقط برای اینکه ببینید آیا واقعاً چیز مفیدی برای گفتن در مورد نحوه جذب بازدیدکنندگان دارم.

من تمام تلاشم را می‌کنم که شما را ناامید نکنم. بیایید شروع کنیم.

بازدیدکنندگان در مقابل خوانندگان: تفاوت چیست؟

شما احتمالاً تعجب می‌کنید که چرا چنین عنوان مقاله غیرمعمولی را انتخاب کرده‌ام. انصافاً، عنوان مقاله (این تگ H1 است) یکی از تأثیرگذارترین ویژگی ها در سئو است. حق با شماست! اما من دلیلی دارم.

می بینید، اولین درسی که می خواهم به اشتراک بگذارم این است:

خوانندگان را هدف بگیرید نه بازدیدکنندگان.

به هر حال، شما به یک مرد ماهی می دهید، او یک روز می خورد. به او ماهیگیری بیاموزید و او یک عمر غذا می خورد.

می‌توان منطق مشابهی را برای مناظره خوانندگان در مقابل بازدیدکنندگان اعمال کرد. خوانندگان شما در مقایسه با بازدیدکنندگان شما ارزشمندتر هستند. خوانندگان شما افرادی هستند که در واقع به آنچه شما برای گفتن دارید علاقه مند هستند. آنها در مقایسه با بازدیدکنندگان بیشتر احتمال دارد در خبرنامه شما مشترک شوند، در نظرسنجی ها و نظرسنجی ها شرکت کنند و به طور منظم از وبلاگ شما بازدید کنند.

داشتن تعداد کمی از بازدیدکنندگان که اکثریت آنها خواننده هستند، باید به عنوان موفقیت در کتاب شما تلقی شود. این مقاله قصد دارد به شما نشان دهد چگونه بازدیدکنندگان را جذب کرده و آنها را به خوانندگان تبدیل کنید.

1. عنوان

عنوان موضوع در زیر تگ H1 قرار دارد و یکی از عوامل اساسی در سئو است. عنوان شما باید دارای کلمات کلیدی دقیقی باشد که هدف شما برای هدف قرار دادن پست شماست. در مقاله خود، هدف من ترکیبی است – “بازدیدکنندگان خود را به خوانندگان تبدیل کنید” یا چیزی مشابه.

به عنوان یک قانون سرانگشتی، عنوان باید آخرین کاری باشد که باید هنگام نوشتن مقاله انجام دهید. این به این دلیل است که تنها زمانی که مقاله خود را به پایان می رسانید، در موقعیتی هستید که می توانید عنوان مناسبی به آن بدهید. یک مکتب فکری وجود دارد که استدلال می کند که عنوان موضوع شما باید اولین چیزی باشد که باید حل کنید. تا زمانی که کار را انجام دهد کاملاً به شما بستگی دارد!

2. باز کردن مقاله شما

مقدمه مقاله شما باید کوتاه، جذاب باشد و توجه خواننده را به خود جلب کند. این یکی از سخت ترین شغل های موجود است زیرا هر کس الگوهای متفاوتی دارد. نگران نباشید – تمرین باعث عالی می شود.

جلب توجه خواننده 50 درصد کار انجام شده است

به عنوان مثال، این مقاله ای که من می نویسم بیشتر یک مقاله نظری است. به همین دلیل است که ترجیح می‌دهم با یک خط غیرمعمول شروع کنم – چیزی که مردم انتظار ندارند.

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • معرفی شما باید مطابق با حال و هوای مقاله شما باشد. اگر در مورد یک رویداد جدی مانند مناقشه بین Evanto و WordPress بر سر مجوزهای منبع باز می نویسید، باید با لحنی رسمی شروع کنید.
  • گشایش های کنجکاو یکی دیگر از راه های عالی برای جلب توجه خواننده است. برخی ترجیح می دهند با لحنی کنجکاو نتیجه گیری کنند در حالی که برخی هر دو را ترجیح می دهند.
  • Keep کوتاه و شیرین است.

3. ساختار محتوای شما

شما احتمالاً مطالب زیادی در مورد چگونگی بهبود محتوای خود خوانده اید، اما در اینجا برخی از موارد بی انتها وجود دارد که به نظر من بسیار مفید است:

گرامر مانند اکسیژن است

  • گرامر بسیار مهم است. زمان نامناسب مانند نوشیدن چای با نمک است. نه حتی اگر چای عالی باشد، طعم آن از بین می رود.
  • تصحیح به همان اندازه مهم است. مهم نیست که چقدر از انجام 0 اشتباه مطمئن هستید، بهتر است قبل از انتشار محتوای خود (با ذهن تازه) آن را مرور کنید.
  • محتوای خود را به پاراگراف‌ها دسته‌بندی کنید و در صورت امکان، عنوان‌های مرتبط را به آن‌ها بدهید.
  • شامل منابع. اگر ادعای جسورانه ای دارید، مطمئن شوید که استدلال خود را با پیوندهایی از وب سایت های معتبر پشتیبانی کنید.
  • و در نهایت برای انسان بنویسید. نه موتورهای جستجو دومی راه طولانی را از ارائه نتایج ساده تا وزن هزاران عامل قبل از فهرست کردن وب سایت شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) طی کرده است. به یاد داشته باشید، محتوای خوب اساس هر وب سایت خوب است.

4. حالت نیمکت

حالت کاناپه به حالت خواندن بدون حواس پرتی اشاره دارد. این یعنی بدون تبلیغات، بدون بنر – هیچ چیز. فقط متن واضح برای یک تجربه خواندن عالی – مشابه Pocket. جدا از اینکه بسیار مفید است، این همچنین نشان می دهد که شما به جای نمایش تبلیغات به خواننده خود، علاقه مند به برقراری پیام هستید. ما یک مقاله کوتاه خواهیم داشت که نشان می دهد چگونه حالت کاناپه را در وب سایت خود فعال کنید. اسلوبودان مانیک در واقع مدتی قبل پستی درباره چگونه با استفاده از کد، خواندن بدون حواس پرتی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

5. نتیجه گیری مقاله شما

نتیجه گیری باید به خوبی مقدمه شما باشد. من معمولاً با آرزوی موفقیت برای خوانندگان خود پایان می دهم.

عاقلانه تر است که با یک یادداشت کنجکاو پایان دهید

همیشه بهتر است نظر آنها را بپرسید. که اتاق را برای نظرات و تبادل ایده باز می کند.

6. جعبه نویسنده

مورد بعدی که خوانندگان شما می بینند مربوط به کادر نویسنده است. این کادر برای ایجاد ارتباط ناخودآگاه با خواننده شما استفاده می شود. ممکن است سیمی به نظر برسد، اما حقیقت دارد. به زبان ساده، یک آواتار، یک بیوگرافی کوتاه، نمایه توییتر، صفحه Google+ و غیره را در کادر نویسنده قرار می دهید. بعد از هر پست نمایش داده می شود.

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • به بیوگرافی خود ترکیبی از لحن غیررسمی و رسمی بدهید تا تعادل مناسب را به دست آورید. من شخصاً معرفی غیر رسمی را انتخاب کردم.
  • سعی کنید و از اشیاء بی جان برای آواتار خود اجتناب کنید. گرفتن یک آواتار خوب سخت است، اما ارزش آن را دارد زیرا تأثیر خوبی در ذهن خوانندگان شما ایجاد می‌کند.

این همیشه ایده خوبی است که مقالات قبلی خود را پیوند دهید

شخصاً، اگر مقاله خوبی را بخوانم، به نشانه قدردانی خود، باید نویسنده را در توییتر دنبال کنم. و، نه، من به شما اشاره نمی کنم که همین کار را انجام دهید! 😛

جدای از شوخی‌ها، امروزه دیده می‌شود که بیشتر تم‌های ممتاز (و برخی رایگان) برای جعبه نویسنده پیش‌بینی می‌کنند. اما اگر نه، تعداد زیادی افزونه های جعبه نویسنده وردپرس وجود دارد اگر می خواهید این ویژگی را به سایت شما. اگر در مورد مکان اضافه کردن آواتار سردرگم هستید، کار ساده ای است. کافی است به Gravatar بروید و یک عکس به آدرس ایمیلی که دارید اختصاص دهید برای ثبت نام در سایت وردپرس خود استفاده کرده ام. عکس شما به طور خودکار ارائه می شود.

7. پست های مرتبط

من نمی‌توانم تعداد دفعاتی را که از یک موضوع به موضوع دیگر نقل مکان کرده‌ام، به لطف پست‌های مرتبطی که در پایین مقاله یافت می‌شود، قرار دهم. این یک راه عالی برای افزایش نرخ کلیک در سایت شما است.

درست مانند جعبه نویسنده، این معمولاً یک ویژگی است که در یک موضوع تعبیه شده است، اما مرتبط با بسیاری نیز وجود دارد. پلاگین‌هایی را پست می‌کند که به شما امکان می‌دهد این کار را انجام دهید!

8. نظرات

این ایده بسیار بدی است که بازدیدکنندگان شما برای ارسال نظر یک کپچا پر کنند. چرا؟ زیرا این میل واقعی مرا برای اظهار نظر از بین می برد. شما باید مانند طاعون اجتناب کنید. سرویس‌های شگفت‌انگیز زیادی مانند Disqus، IntenseDebate و Livefyre وجود دارد که دارای محافظت از هرزنامه، ادغام OpenID، پاسخ‌های بی‌درنگ و اعلان‌ها هستند. اگر از جعبه نظرات پیش‌فرض وردپرس استفاده می‌کنید، باید Jetpack نظرات را تقویت می کند تا بازدیدکنندگان بتوانند از طریق حساب فیس بوک، توییتر یا وردپرس خود نظر بگذارند.

ارسال ایمیل به مفسر با یادداشت تشکر همیشه ایده خوبی است. Thank Me Later افزونه ای است که به شما این امکان را می دهد. و CommentLuv پلاگینی است که به مفسران شما رتبه می دهد. این به ایجاد پایگاه خواننده قوی کمک می کند.

9. رسانه های اجتماعی

برخی از افراد گرسنه ترافیک معمولاً پلاگین‌هایی را نصب می‌کنند که هر دو دقیقه یکبار ظاهر می‌شوند و از شما می‌خواهند صفحه فیس بوک آنها را لایک کنید یا آنها را در توییتر دنبال کنید. این پیام بدی را ارسال می کند – گویی که برای ترافیک التماس می کنید. به من اعتماد کنید، این چیزی نیست که شما می خواهید.

لایک التماس نکنید

با این وجود، این ایده عالی است که پس از اینکه بازدیدکننده مدتی را در سایت سپری کرد، یک بار یکبار یک اشتراک ایمیل/ کادر لایک فیس بوک را باز کنید. این در واقع یک استراتژی بازاریابی عالی برای ایجاد سرنخ بیشتر است. نگاهی به این لیست از WordPress Social افزونه های رسانه.

10. کتابهای الکترونیکی رایگان

را منتشر کنید

این روش به تلاش زیادی نیاز دارد، اما کاملاً ارزش آن را دارد.  اگر مجموعه ای از افزونه های عالی وردپرس یا یک آموزش دقیق دارید، این ایده عالی است که آنها را در یک کتاب الکترونیکی مرتب کنید، یک جلد عالی بگذارید و آن را منتشر کنید. آن را در سایت خود فهرست کنید و زمانی که افراد روی لینک دانلود کلیک کردند، از آنها آدرس ایمیل خود را بخواهید و بگویید که لینک دانلود برای آنها ایمیل خواهد شد.

همه ما چیزهای رایگان را دوست داریم

این یک روش کلاسیک برای ایجاد سرنخ بیشتر است. دانلودهای دیجیتال آسان توسط Pippin یک برنامه رایگان عالی است افزونه ای برای این منظور راستش را بخواهید، اگر Pippin اینقدر سخاوتمند نبود، این افزونه را می خریدم. همچنین می توانید با نصب این افزونه ممتاز به نام پرداخت با لایک، لینک دانلود کتاب الکترونیکی خود را قفل کنید. این افزونه اساسا محتوای پست (در این مورد لینک دانلود) را پشت یک لایک فیس بوک یا یک +1 یا یک دکمه توییت قفل می کند. همچنین یک افزونه رایگان وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد شما این کار را می کنید!

11. اینفوگرافیک

به زبان ساده، اینفوگرافیک داده های زیادی (بیشتر اعداد و کلمات کمتر) را با کمک گرافیک نمایش می دهد. خواندن آنها سرگرم کننده است و به راحتی در شبکه های اجتماعی وایرال می شوند. اگر از من بپرسید، راه بسیار خوبی برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در کانال های اجتماعی است!

تصاویر ویروسی درست انجام شد

اگرچه راهی عالی برای به دست آوردن خوانندگان بیشتر است، اما برای ایجاد آنها به تلاش زیادی نیاز است. اگر طراح با استعدادی دارید، آن را دنبال کنید.

12. خبرنامه

این برای هر وبلاگی ضروری است. ایمیل مارکتینگ یکی از بزرگترین انواع بازاریابی اینترنتی است. من تقریباً مطمئن هستم که شما قبلاً یکی در وبلاگ خود دارید.

پول واقعی در ایمیل است

چیزی که اکثر وبلاگ ها ندارند گزینه سفارشی سازی در خبرنامه ها است – چه ایمیل هفتگی یا ماهانه را بخواهم. داشتن گزینه‌ها همیشه خوب است.

13. میزبانی نظرسنجی ها و نظرسنجی ها

رای دادن یک حق اساسی است. پس چرا چنین چیزی در سایت خود ندارید؟ میزبانی نظرسنجی‌ها و نظرسنجی‌ها نه تنها به شما کمک می‌کند تا جزئیات روشنگری در مورد خوانندگان خود به دست آورید، بلکه نشان می‌دهد که برای نظر آنها ارزش قائل هستید. این یک راه عالی برای ایجاد یک جامعه آنلاین است. بعلاوه ایجاد و افزودن نظرسنجی ها و نظرسنجی ها به وردپرس با افزونه ها یا ابزارهای آنلاین مانند سازنده نظرسنجی Jotform.

14. تبلیغات را هوشمندانه قرار دهید

راستش من تجربه کمتری در این زمینه دارم اما به من گفته شده که قرار دادن تبلیغات در هر وب سایتی بسیار مهم است. مرز ظریفی بین ظرافت و مزاحمت ترسیم می کند. در حالت ایده آل، تبلیغات شما باید با کد رنگ وب سایت شما ترکیب شود. آنها باید مرتبط باشند – شما نمی خواهید بدافزار از شبکه های تبلیغاتی خود استفاده کنید و در معرض خطر ممنوعیت از Google نیستید.

جهان بر روی تبلیغات اجرا می شود

عاقلانه است که در شرکت‌های با CPC بالا سرمایه‌گذاری نکنید. اگر برای درست بودن خیلی خوب است، احتمالاً اینطور نیست. بهترین کار این است که با AdSense یا با BuySellAds.


من برخی از راه‌هایی را فهرست کرده‌ام که از طریق آنها می‌توانید بازدیدکنندگان خود را به خواننده تبدیل کنید و در نتیجه خوانندگان وبلاگ خود را افزایش دهید. هنگامی که شروع به ایجاد شهرت کردید، مانند آتش سوزی گسترده می شود – پایگاه ایمیل شما، دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی – همه آنها شروع به افزایش می کنند.

خروج از نسخه موبایل